Ei leidnud põhjalikku teemat selespeed kasti kohta ja endal väikesed mured kummitamas.
Peale külmasid tekkis probleem. Käiguvahetusel käib jõnks läbi(samasugune nagu manuaalkastiga autol järsult sidurit vabastades). Eriti tuntav esimeselt teisele vahetades, sooja mootoriga kõrgemate käikude juures probleem kaob, esimeselt teisele lülitades säilib. Täna avastasin veel, et kui käiku 4000+ rpm juures vahetada siis jõnksutamine kaob või pole tuntav. Kohaltvõtt on nii 1 kui 2 käiguga sujuv, sidur lahutatud asendis kaasa ei vea. Veakoode salvestunud pole. Siduri solenoidi test FES-is toimis. Siduri õhutamine tehtud, kalibreerimine tehtud, kuigi ei tea kas õigesti.(FES külge, clutch calibration enable, 2 käiguga 3000 pöördeni, peatus ning normaalne sõit edasi.)
Veel on oodatud näpunäited ja nippe kevadeks, mil plaanin hüdroajami lahti võtta ja tihendid ära vahetada, mõned kohad kergelt õlised, siduri kolvi manseti vahelt immitseb veidi, kattekumm seest õline. Pole varem lahti võtnud ja ei tahaks jõuga midagi ribadeks kangutada, pigem nõuga.
Tekkis ka selline kahtlus et jõnksutamine võib pigem seotud olla sellega, et mootor ei ühtlusta piisavalt kiirelt pöördeid käigukastiga, st vigane maf, lambda vms.
