nooh et parem hilja, kui mitte kunagi...
tööpõhimõte on lihtne-> temperatuuri tõustes lülitatakse ventikas sisse

nagu kõigil.
seesamune pruun ja sinine juhe peaksid siis kokuvõttes ventika sisse lülitama.
kolm juhet, peaksid tulema üks siis läbi radika anduri, teine kliimast ja kolmas

kuskilt intercooleri kandist (kui ma nüüd väga ei eksi) ehk siis kui ükskõik millisel radikal palav hakkab, siis proovib ventikas neid jahutada-> kliimaradikas on kõige ees, seejärel jahutusradikas ning kuskil seal alla ka cooler.
kui sul aga on üks kolme otsaga andur, siis ei oska isegi kommenteerida mitte kohe (Alfa radika anduril peab olema vaid kaks otsa, tegemist ju lihtsaima temp lülitiga)
mälu järgi oli probleem vist selles, et vent uhas üsnagi pidevalt
seega võid ükshaaval need kolm juhet lahti võtta ja vaadata, mis juhtub
kolmeotsalise anduri keeramine sellesse süsteemi on suht jabur tegevus iseenesest-> eriti, kui kõik otsad kokku keerata (kolme otsaga ventika andur on mõeldud "kvaliteetautodele" kus on mitme kiirusega ventikas või isegi mitu ventikat-> idee on siis selles, et esimene lülitamine toimub umbes 80kraadi juures, järgmine mis paneb juba vendi täiel rinnal uluma aga mõnevõrra hiljem ~100kraadi juures-> alfasse pole vesi jahutussüsteemi ette nähtud, seega pole ka otstarvet sellisele andurile

kui kraadid käes siis vent huugab niikaua, kuni need kukuvad

)
Tegelikult ma olen normaalne....