Page 1 of 1
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 30 Dec 2006, 17:53
by kasakas
Tere nimelt mure sihuke . mootor käib madalatel pööretel kõva halli suitsuga ja hais mis tagant tuleb viitab toore pealt töötamis .. isegi normaalselt söites ja mootor soe on ikka hall pilv taga (ikka tõsine hall pilv ..mitte sinine ega ka musta tooniga . kui nüüd koha peal raiska piinata tõsiselt, kaob mingil hetkel hall suits ära ja hais ka kui ime väel ja kui nuud lasta tal tüüd tühi käigul 1 minut käia hakkab jalle sama jama pihta

. Sinine suits jaab õrnalt ikka kuna klapisääre tihendi vahetud tegematta. Niisis äkki keegi soovitaks millest viga hakkata otsima või mis juhib seda toore värki .täna just vahetasin küünlad ka igaks juhuks , et äkki mõni putt ei loo ja loobib bena torusse ja väljub halli suitsuna aga see tegevus ei kandnud vilja . mind see ei äiriks et ta bena palju joob aga sihukese suitsuga on imelik lausa sõita .

Tea mis anduri juhtmed kokku peaks ühendama testiks et ta nullik toore ära ja töötaks sooja mootori resimis . kui seda teeks siis ja suits ikka jääb saaks edasi alles viga ajada. Ette tänades vastuse eest. Ja mõni pilt siis tühi käigul töötamisest gaasile ei tahaks vajutada ja pilti teha ,võite ise arvata mis siis sealt välja lendab
ja üks asi veel ,mis to tuluke tähendab kui põleb.
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 11:55
by ts
kui tahad, et mootor käiks ilma tooreta, siis lase mootor soojaks
nimelt ei tohiks su autol mitte natukestki, mitte kuskilt mujalt toorest tulla kui samade pihustite otsast kus ka mittetoores tuleb
seega tester kätte

kapott lahti

temp anduri pistik maha

ja otsad peale
aga see tuluke võiks vabalt tähendada üksksõik mida

kuna 155-l peaks olema kõiksugu tulukesi suisa 22 tükki, siis

loogiliselt võiks tegu olla ehk sisevalgustuse pirnikesega

(vedelikud on vasakul, seejärel tuleindikaatorid, kuidagi ebaloogiline, et mõni elektroonikavidin või siis tühja patarei indikaator

veel tulekestele järgneb.pealegi CE peaks sul armatuuris olema...)
kuna me peaksime suht sama kandi alfistid olema, siis juhul, kui mõõtmiseks abi vms vaja siis võta PS abil ühendust

155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 14:45
by spitfire
Vasakpoolne on õliga seotud tuluke (rõhk/kogus?) ja parempoolne on tulepirn, mis on läbi põlenud (gabariit ei põle, viga võib olla ka ahelas, mitte lambikeses).
vasakult paremale:
Klaasipesuvedelik otsas/õli otsas?/jahutusvedeliku tase madal/pidurituli ei põle/udutuled? ei põle (või lihtsalt esituli?)/gabariit ei põle/numbrimärgi tuli ei põle

ja juhiuks on lahti
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 20:29
by E.T.
pirnikestega kontrolli ka W ja V pool igaks juhuks üle... tark masin leiab ka vale kuigi töötava pirni üles.
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 21:14
by rodza
see parempoolne tuli mis sul põlema hakkas peaks olemakas pidurituli!!!
kunagi endal kah ei saanud aru mix põlema hakkas-kontrollisin kõiki tagatulesid ja ühe piduritule pirni vahetasinkah ära ja tuli kustus ära
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 22:08
by spitfire
rodza wrote:see parempoolne tuli mis sul põlema hakkas peaks olemakas pidurituli!!!
kunagi endal kah ei saanud aru mix põlema hakkas-kontrollisin kõiki tagatulesid ja ühe piduritule pirni vahetasinkah ära ja tuli kustus ära
Pidurituli on see kirjaga STOP. Kõige parempoolne ristkülikuga tuli on mittetoimiv numbrimärgituli. Selle kõrval olev, pildil põlev tuli on mittetoimiv gabariittuli. Rodza, wanna bet?;)
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 04 Jan 2007, 22:20
by kasakas
spitfire wrote:rodza wrote:see parempoolne tuli mis sul põlema hakkas peaks olemakas pidurituli!!!
kunagi endal kah ei saanud aru mix põlema hakkas-kontrollisin kõiki tagatulesid ja ühe piduritule pirni vahetasinkah ära ja tuli kustus ära
Pidurituli on see kirjaga STOP. Kõige parempoolne ristkülikuga tuli on mittetoimiv numbrimärgituli. Selle kõrval olev, pildil põlev tuli on mittetoimiv gabariittuli. Rodza, wanna bet?;)
ja sul täitsa õigus oli esimene vasak gabatiit ei põle

155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 00:09
by andre
Vead täpselt samad nagu minu alfal, õnneks mul küll nii hullusti ei suitse.
Heitgaasid pidavat olema norm 0,2 aga mul 10

. Saadeti mind viisakalt pealinna diagnostikasse kuna saarel puuduvad vahendid. Ja see õlituli põleb ka jumal teab mille pärast.
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 10:31
by ts
see jumal teab mille pärast on vigane õlitaseme andur või ebapiisav õlitase..
kunagi on sellest andurist mingis teemas ka juttu olnud...
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 20:06
by rodza
tal pidi olema see andur vigane ja eelmine omanik-kelle käest ma ostsin selle auto ütles ,et seda andurit pole mõtet uut osta...pidi maru kähku läbi minema.
maksis ta mingi 6-7 sotti vict muidu
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 20:30
by andre
Aga sama õlituli on armatuuris kellade juures ka. Miks see siis ei põle?
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 22:03
by kasakas

Mhh seda küll et armatuuris ju kustub see tuli kui auto käima lääb kas tal siis 2 õli andurit surve ja õli tasapinna oma eraldi.

155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 22:13
by spitfire
Kasakas, sulle kuluks ära üks Alfa Romeo Repair Manual CD
Mul endal on see kahjuks vist ainult 8v 2.0 mootoriga, ülejäänusid ei viitysind tõmmata. Briljantne asi, seal on more or less kõik olemas (töökoja jaoks manual siis), alates elektrist ja polstritest kuni kliima veakloodideni.
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 05 Jan 2007, 23:50
by E.T.
mis seal imelikku, et 2 andurit? näiteks 1983 aasta bmw 323 sisaldab 2 andurit ja algelise checksüsteemi...

lambipirnid ja muu siuke crap kaasa arvatud led-idega tablool... mis mulle meeldis oli selle kena tagaveolise lihtsa auto juures klaasipesuvee tasemeandur.
hilisematel baierlastel hakkab kogu see ilu kolima alphanumeric displayde peale... siis 5 seeria alates aastast 1988 ja 3 seeria 1991 (va universaalkere ja 325ix, mis hiljem kaob sootuks, et taas ärgata 10 aastat hiljem) jne osadel markidel ta vahepeal kaob sootuks ja siis ilmub juba suurel selgel displayl... ka alfa! 156 sisaldab vähem hoiatavaid lampe (va. ford sierra stiilis [imho] inetu ukse lahtioleku hoiatus) ... 147 sünnib suure displayga jne
PS! peale õlivahetust käivitades peaks tekkima olukord kus tasemesignaal on OK aga rõhku pole hetkeks... muul juhul võib olla vastupidi aga hoolas omanik kontrolliks tasemealarmi peale visuaalselt vardalt seda olukorda... see laiskus võib maksta palju kooliraha!
155 2.5 Käib toore pealt.
Posted: 08 Jan 2007, 14:13
by ts
kasakas wrote:
Mhh seda küll et armatuuris ju kustub see tuli kui auto käima lääb kas tal siis 2 õli andurit surve ja õli tasapinna oma eraldi.

nuuh pole hullu

mul on kolm
õlitase, surve lambikesele ning surve manomeetrile
teeb ikka laisaks küll-> isegi ei mäleta millal viimati varda otsast õlitaset kontrollisin
ja mis sellesse anduri vastupidavusse puutub siis BS-> võibolla kui pidevalt õlitaset alla normi hoida siis annab saba kuid... minu 16 aastase alfa andur igatahes viimati veel töötas...