164 2,0TS klappikaane tihend

#3
Arvatavasti umbes 500.- (niipalju küsiti siis jagajate ning külgmise vivt pesaga varustet isendile) tõenäoliselt läheb umbes sama raha ka uuemale



aga esita faktosse päring ja siis saad täpsemalt teada :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 2,0TS klappikaane tihend

#8
mulle tundub, et siin eksisteerib vähemalt kaks isikut, kellel on hirmus vajadus kasutada termineid, mille tähendusest kahjuks aim puudub.



kuna siin juba hakati märkusi tegema, et tegu pole natsifoorumiga, siis ei hakka ma teile ka loengut pidama, mida kujutab endast natsism... vaatamata sellele, et ma ei oleks seda ilmselt tollal, kui säärane asi eksisteeris, pooldanud, tean ma asjast nii mõndagi. erinevalt mõnest härrast siin.



kas see, kui ma teen kellelegi märkuse väära eesti keele kasutamise tõttu, teeb minust natsi? vaevalt küll. täpselt sama loogiliselt teeb minu natsiks nimetamine kellestki pederasti jne.



peale parandust on siiski pealkiri vigane: klapikaane (kuigi ilmselt mõeldakse klapikambrikaant). ja nagu ülejäänud postitustest selgub, siis on mõeldud hoopis plokikaanetihendit.



ja olge positiivsemad... tegu oli ju ikkagi kerge huumoriga sooritatud postitusega. ega ma kedagi siberisse ei taha saata (just, just) selle eest, et plokikaane asemel kappikanne kirjutab.



niiet vabandage, kui keegi ennast puudutatuna tundis... eks kirjaoskuse kritiseerimine tähendagi ju rahvustevahelise vaenu õhutamist. :D

164 2,0TS klappikaane tihend

#12
tore.



aga kumba siis ikkagi otsitakse? plokikaane või klapikambrikaane tihendit?

klapikambriga on lihtne... seda peab paljas hermets ka kinni, aga plokikaanega jah, veidi keerulisem lugu.



üks hea koht veel www.ladu24.ee , aga ega autoosad.ee-ga mingit suurt erinevust peale välimuse ei ole.

seal väidab vähemasti, et silindri läbimõõt on nii ketiga kui rihmaga 84mm.



aga jah... ilmselt küsimus ts-ile. :D

164 2,0TS klappikaane tihend

#13
164 vabalthingav 2,0 EI OLE RIHMAGA, EI OLE KUNAGI OLNUD JA EI TULE KAH :lol: ükskõik mida targad ja asjalikud kataloogid räägivad (vabandust lõugamise pärast)



ehk siis 164 kasutas oma tootmise lõpuni Nordi (loe: kaheklapitehnikas täisalumiiniumist, kahe ülanukkvõlliga ning ketiga käitatavat mootorit; millele oli lisatud VIVT solenoid), 155 sai 95aastal omale Fiatilt deriveeritud NELJAKLAPITAHNIKAS malmplokiga ning rihmaga käitatava isendi, millele siis hulk Alfa erisusi külge poogiti (TS+vvt jne)



SAMAMOODI pole ka iialgi olnud 2,5V6-t ei 164 ega ka GTV/Spideri peal



vot nii...



ja jagajad kadusid peale FaceLifti 92-93 aastal, kui senine Motronic 4.1 vahetati Motronic 1.7 vastu (4.1 jäi alles ainult TB-le, ka 12V3,0 vahetati ära)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 2,0TS klappikaane tihend

#15
muuseas on katalooge, mis väidavad 164 omavat nii 2,0 16V TS-i kui ka 2,5V6-te; lisaks veel 2,0R4 TB TS ja isegi V6 12V on ühes kataloogis TS-ina ette juhtunud :evil:



aga alates 94-95a on TS mootorid reeglina (164 ja 155 välja arvatud) fiatilt deriveeritud 16V rihmaga mootoriga jah -> see siis puudutab 155, GTV, Spider, 156, 145/146, 147, 166 R4 mudeleid (v.a. 155 mille 1,7 ja 1,8 olid veel Nordid)
Tegelikult ma olen normaalne....