Page 1 of 1

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 11 Jan 2007, 22:52
by Lancist
palju siis maksab umbes? :roll:

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 12 Jan 2007, 00:17
by mags
kui saa vääliss malane olet, sii s onn vasst arusaataf, et ni ropult vigast esti kelt tulistad. muidu aga tutvu kohaliku kirjakeelega.

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 12 Jan 2007, 11:13
by ts
Arvatavasti umbes 500.- (niipalju küsiti siis jagajate ning külgmise vivt pesaga varustet isendile) tõenäoliselt läheb umbes sama raha ka uuemale



aga esita faktosse päring ja siis saad täpsemalt teada :wink:

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 12 Jan 2007, 23:08
by ar2r/33
mags wrote:kui saa vääliss malane olet, sii s onn vasst arusaataf, et ni ropult vigast esti kelt tulistad. muidu aga tutvu kohaliku kirjakeelega.
Nazi? :wink:

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 03:22
by VML
hmm nagu aru sain-jutt plokkikaane tihendist! rootsis alfa esinduses läks miski 400 rootsi krooni...

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 03:26
by VML
ja maqs-ta vähemalt kõneleb Eesti keelt au sellegi eest :) muretse pigem selle pärast, et Eestis leidub endiselt kohti, kus jääd nälga kui pelgalt Eesti keelt oskad... :lol:

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 03:31
by VML
oma plokikaane tihendi saad http://www.autoosad.ee/ maksab 400 eesti krooni ja peaks umbes 2-3 päevajooksul postiga sinuni jõudma :!: 8)

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 13:14
by mags
mulle tundub, et siin eksisteerib vähemalt kaks isikut, kellel on hirmus vajadus kasutada termineid, mille tähendusest kahjuks aim puudub.



kuna siin juba hakati märkusi tegema, et tegu pole natsifoorumiga, siis ei hakka ma teile ka loengut pidama, mida kujutab endast natsism... vaatamata sellele, et ma ei oleks seda ilmselt tollal, kui säärane asi eksisteeris, pooldanud, tean ma asjast nii mõndagi. erinevalt mõnest härrast siin.



kas see, kui ma teen kellelegi märkuse väära eesti keele kasutamise tõttu, teeb minust natsi? vaevalt küll. täpselt sama loogiliselt teeb minu natsiks nimetamine kellestki pederasti jne.



peale parandust on siiski pealkiri vigane: klapikaane (kuigi ilmselt mõeldakse klapikambrikaant). ja nagu ülejäänud postitustest selgub, siis on mõeldud hoopis plokikaanetihendit.



ja olge positiivsemad... tegu oli ju ikkagi kerge huumoriga sooritatud postitusega. ega ma kedagi siberisse ei taha saata (just, just) selle eest, et plokikaane asemel kappikanne kirjutab.



niiet vabandage, kui keegi ennast puudutatuna tundis... eks kirjaoskuse kritiseerimine tähendagi ju rahvustevahelise vaenu õhutamist. :D

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 16:49
by E.T.
kusjuures, minu arust oli üsna vaimukalt kirjutatud märkus... lugesin naisele ka ette ja pugistasime koos naerda...

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 17:17
by VML
et küssa siis ilmselt läheb ts-ile et kas kuni 90 aasta 2,0ts mootoril on sama plokikaane tihend kui nt 95 aasta omal... ..et mis ajast need rihmaga mootorid tulid?

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 21:41
by ar2r/33
mags wrote:niiet vabandage, kui keegi ennast puudutatuna tundis... eks kirjaoskuse kritiseerimine tähendagi ju rahvustevahelise vaenu õhutamist. :D


Nou prob :wink: Ma tegin nalja ka.

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 13 Jan 2007, 22:32
by mags
tore.



aga kumba siis ikkagi otsitakse? plokikaane või klapikambrikaane tihendit?

klapikambriga on lihtne... seda peab paljas hermets ka kinni, aga plokikaanega jah, veidi keerulisem lugu.



üks hea koht veel www.ladu24.ee , aga ega autoosad.ee-ga mingit suurt erinevust peale välimuse ei ole.

seal väidab vähemasti, et silindri läbimõõt on nii ketiga kui rihmaga 84mm.



aga jah... ilmselt küsimus ts-ile. :D

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 15 Jan 2007, 11:07
by ts
164 vabalthingav 2,0 EI OLE RIHMAGA, EI OLE KUNAGI OLNUD JA EI TULE KAH :lol: ükskõik mida targad ja asjalikud kataloogid räägivad (vabandust lõugamise pärast)



ehk siis 164 kasutas oma tootmise lõpuni Nordi (loe: kaheklapitehnikas täisalumiiniumist, kahe ülanukkvõlliga ning ketiga käitatavat mootorit; millele oli lisatud VIVT solenoid), 155 sai 95aastal omale Fiatilt deriveeritud NELJAKLAPITAHNIKAS malmplokiga ning rihmaga käitatava isendi, millele siis hulk Alfa erisusi külge poogiti (TS+vvt jne)



SAMAMOODI pole ka iialgi olnud 2,5V6-t ei 164 ega ka GTV/Spideri peal



vot nii...



ja jagajad kadusid peale FaceLifti 92-93 aastal, kui senine Motronic 4.1 vahetati Motronic 1.7 vastu (4.1 jäi alles ainult TB-le, ka 12V3,0 vahetati ära)

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 16 Jan 2007, 00:59
by mags
nonäed...

ega see kataloog väitnudki, et rihmaga 2.0ts 164 oleks olemas. mulle oli kuidagi nii meelde jäänud lihtsalt. ilmselt siis äkki seetõttu, et mõni hilisem ts rihmaga tehti (mitte siis 164 peal).

164 2,0TS klappikaane tihend

Posted: 16 Jan 2007, 10:45
by ts
muuseas on katalooge, mis väidavad 164 omavat nii 2,0 16V TS-i kui ka 2,5V6-te; lisaks veel 2,0R4 TB TS ja isegi V6 12V on ühes kataloogis TS-ina ette juhtunud :evil:



aga alates 94-95a on TS mootorid reeglina (164 ja 155 välja arvatud) fiatilt deriveeritud 16V rihmaga mootoriga jah -> see siis puudutab 155, GTV, Spider, 156, 145/146, 147, 166 R4 mudeleid (v.a. 155 mille 1,7 ja 1,8 olid veel Nordid)