Nonii, saab ka postiga maha lõpuks.
Genekas va sunnik otsustas end lõhki punnitada ja nüüd oleks võimalus saada ühe 166 pealt samalaadne Marelli asemele.
Amprid sobivad, kuid küsimus tekkis kinnituses ja rihmarattas - läheb see 156 peale üldse?
166 genekas 156 peale?
#2eee....
räägime ehk ikka mootoritest mitte ainult mudelitest?
kuna 2,0 ja 2,5 mootorid on 156-l ja 166-l samad, siis sama mootori kinnitused ja rihmad peaksid nagu sobima
kui sul on aga tegu esimese 1,6l 156-ga milelle tahad 166 TB genekat peale asetada siis pole kohe mitte kindel
ehk siis täpsem info kohe, kui ütled mis mootoritega tegu on
räägime ehk ikka mootoritest mitte ainult mudelitest?
kuna 2,0 ja 2,5 mootorid on 156-l ja 166-l samad, siis sama mootori kinnitused ja rihmad peaksid nagu sobima
kui sul on aga tegu esimese 1,6l 156-ga milelle tahad 166 TB genekat peale asetada siis pole kohe mitte kindel
ehk siis täpsem info kohe, kui ütled mis mootoritega tegu on
Tegelikult ma olen normaalne....
166 genekas 156 peale?
#3Aijah...kõige olulisem ikka ununes jah
2.0TS on - siis võiks vist nagu sobida.
Samas on lammutusest vist parajalt riskantne seda osta - kui need jutud, et Marelli pikalt seistes ise lõhki kipub minema, tõsi on
2.0TS on - siis võiks vist nagu sobida.
Samas on lammutusest vist parajalt riskantne seda osta - kui need jutud, et Marelli pikalt seistes ise lõhki kipub minema, tõsi on
166 genekas 156 peale?
#4kõik genekad kipuvad pikalt niiskuses seistes kustuma
tegelikult siis küll pingeregulaator ning laagrid.
Mähis ja ka rootor on suht igavesed asjad -> ehk siis kui sisse ei küpseta siis ei juhtu nendega kah midagi (ja kindlasti mitte seistes), kuid kindluse mõttes tuleks siiski enne autole panekut mähis ning rootor korraks eraldada ning tekkinud rooste ja vahele jäänud osakesed eemaldada (ühtlasi saab ka pildi laagrite seisukorrast ts@jäänud romula geneka laagri tõttu tee äärde nii, et teab hästi kui oluline see on )
misasja su marellike muuseas lõhki punnitas?
tegelikult siis küll pingeregulaator ning laagrid.
Mähis ja ka rootor on suht igavesed asjad -> ehk siis kui sisse ei küpseta siis ei juhtu nendega kah midagi (ja kindlasti mitte seistes), kuid kindluse mõttes tuleks siiski enne autole panekut mähis ning rootor korraks eraldada ning tekkinud rooste ja vahele jäänud osakesed eemaldada (ühtlasi saab ka pildi laagrite seisukorrast ts@jäänud romula geneka laagri tõttu tee äärde nii, et teab hästi kui oluline see on )
misasja su marellike muuseas lõhki punnitas?
Tegelikult ma olen normaalne....
166 genekas 156 peale?
#5166 genekas 156 peale?
#6mõistus täielikult tõrgub seda pilti uskumast
ja ka kõige parema tahtmise juures ei suuda välja mõelda mis tingimustel selline asi tekkida võib...
Tegelikult ma olen normaalne....
166 genekas 156 peale?
#7Veider on see asi tõesti, kusjuures miskit suurt õhulendu või metsas kännu otsas rallimist ka pole olnud
Jama on see, et selle kuramuse numbri on Marellivennad suutnud vist kuhugi nii kavalasse kohta peita, et ilma genekat maha võtmata seda ei näe (või ei oska ma õieti otsida lihtsalt. Mahavõtmine läheb oma jõududega keeruliseks jälle)
Kataloogi põhjal on 156 koodiga ka samad genekad näiteks Brav(o)a'l ja Mareal, kuid mine võta nüüd kinni, kas nad ka sobivad. Ampreid näitas kataloom 105 näiteks.
Eks ole vast kindlam ta ikke teenenduses maha lasta keerata ja veenduda..
Jama on see, et selle kuramuse numbri on Marellivennad suutnud vist kuhugi nii kavalasse kohta peita, et ilma genekat maha võtmata seda ei näe (või ei oska ma õieti otsida lihtsalt. Mahavõtmine läheb oma jõududega keeruliseks jälle)
Kataloogi põhjal on 156 koodiga ka samad genekad näiteks Brav(o)a'l ja Mareal, kuid mine võta nüüd kinni, kas nad ka sobivad. Ampreid näitas kataloom 105 näiteks.
Eks ole vast kindlam ta ikke teenenduses maha lasta keerata ja veenduda..
166 genekas 156 peale?
#8"Ametlik teenendus maha lasta" ->päri
usu mind-> ükskõik mis number sul geneka pealt välja tuleb, saad ametlikult esindajalt ikka "spetsiaalselt alfale" mõeldud geneka mis on küll sama, kuid maksab umbes 2x enam
pealegi, kui sul kood ja cross-reference olemas on siis vana geneka võll ja kinnitused ära mõõta ning brava/bravo jne oma romulas üle mõõta (rihmaratas on ju vahetatav )
usu mind-> ükskõik mis number sul geneka pealt välja tuleb, saad ametlikult esindajalt ikka "spetsiaalselt alfale" mõeldud geneka mis on küll sama, kuid maksab umbes 2x enam
pealegi, kui sul kood ja cross-reference olemas on siis vana geneka võll ja kinnitused ära mõõta ning brava/bravo jne oma romulas üle mõõta (rihmaratas on ju vahetatav )
Tegelikult ma olen normaalne....
166 genekas 156 peale?
#9Sai endagi 156 2,5 v6-el see sügis genekat vahetatud kuna laagrid olid läbi, ja tänu sellele tegi suht koledat häält, fakto mehed sellele muidugi jälile ei saanud aga õnneks on ka teisi kohti kus alfasid tuntakse Üldiselt odav lõbu geneka vahetus ei ole, ise lasin trk-s vahetada ja seal teadjad mehed väitsid et originaalis pidi bosh alfadel peale olema, vähemalt minu omalt . Sain mingi sellise diili ka et vana genekes boshile ja siis neilt uus mingi summa odavamalt, aga ise seda diili ei teinud, nii et vägapalju täpsemalt ei oskas öelda ka, et kus mis või kuidas.
Aga üldiselt soovitaks uue geneka poole vaadata, kuna nendel romuka omadel on suht tihti laagrid läbi, ja isegi kui need ära vahetada, siis ei pidavat tulemus just kõige parem saama ja ega need kestma ka teab mis kaua ei pidavat.
Aga üldiselt soovitaks uue geneka poole vaadata, kuna nendel romuka omadel on suht tihti laagrid läbi, ja isegi kui need ära vahetada, siis ei pidavat tulemus just kõige parem saama ja ega need kestma ka teab mis kaua ei pidavat.
166 genekas 156 peale?
#10Niih, õnnestus saada nüüd üks remanufactured jubin, kuid:
Tootelehel on kirjas 85A
Tabelilt võib lugeda, et 100A annab see genekas välja alles 6000 pöörde juures..
Oskab nüüd keegi kommenteerida, kas sääraste näitajatega asi on sobiv? Pole nende mõõtmistega väga kursis..
-edit-
Kusjuures asi sai alla keeratud ja pidevat täiesti sobima. Niiet lõpp hea - kõik hea!
Tootelehel on kirjas 85A
Tabelilt võib lugeda, et 100A annab see genekas välja alles 6000 pöörde juures..
Oskab nüüd keegi kommenteerida, kas sääraste näitajatega asi on sobiv? Pole nende mõõtmistega väga kursis..
-edit-
Kusjuures asi sai alla keeratud ja pidevat täiesti sobima. Niiet lõpp hea - kõik hea!