164 -90.
armatuuris siis kustus voltmeetri valgustus.
vahetaks 2ra, aga kuna tuhatoosi pirni vahetamise k2igus k2is p2ris mitu kr6psu (ehk siis paar kinnitust l2ks katki), siis ehk keegi teab kuda saab kellade pirne vahetada. millisest detailist lahtikookimist alustada?
voltmeetri pirn l2bi.
#2alustama peaks rooli ümbrusest
tegelikult siis selliselt, et esmalt eemaldada need pisikesed liistud, mis asuvad vahetult armatuuri all (test, reostaat ja km nullija valgustusega tähised on ühelpool teine pool on tühi plaat)
need on fikseeritud selliselt, et kui rooli täiesti alla lased, siis rooli pesast saad näpuga need kinnitusnublud kätte.
lükkad nublus ettevaatlikult väljapoole, ning seejärel võtad plaadid ära.
keerad lahti nende katete tagant ilmnunud kruvikesed samuti ka paremalt poolt kruvi, mis on paneeli allservas ( kruvipea oli suunatud vist vastu põrandat) ning teise, mis on kaitsmeploki juures. siis kergelt kangutades peaks asjad juba looma hakkama.
pilti ehitusest kah:
kui spidopaneel juba liigub, peaksid saama selle niikaugele, et pistikud tagant eemaldada ning siis juba pirne vahetama
p.s. tegemist puhtalt teooriaga ise vahetasin vaid km/test/reostaat valgustust, kui keegi praktilise poole pealt täpsustaks?
tegelikult siis selliselt, et esmalt eemaldada need pisikesed liistud, mis asuvad vahetult armatuuri all (test, reostaat ja km nullija valgustusega tähised on ühelpool teine pool on tühi plaat)
need on fikseeritud selliselt, et kui rooli täiesti alla lased, siis rooli pesast saad näpuga need kinnitusnublud kätte.
lükkad nublus ettevaatlikult väljapoole, ning seejärel võtad plaadid ära.
keerad lahti nende katete tagant ilmnunud kruvikesed samuti ka paremalt poolt kruvi, mis on paneeli allservas ( kruvipea oli suunatud vist vastu põrandat) ning teise, mis on kaitsmeploki juures. siis kergelt kangutades peaks asjad juba looma hakkama.
pilti ehitusest kah:
kui spidopaneel juba liigub, peaksid saama selle niikaugele, et pistikud tagant eemaldada ning siis juba pirne vahetama
p.s. tegemist puhtalt teooriaga ise vahetasin vaid km/test/reostaat valgustust, kui keegi praktilise poole pealt täpsustaks?
Tegelikult ma olen normaalne....
voltmeetri pirn l2bi.
#3kule, suured t2nud. hea, kui keegi n6nda asjaliku vastuse annab. n2iteks streetrace foorumis oleks old raudselt esimesed 10 vastust umbes, et "kui tihti sa seda voltmeetrit ikka vaatad" v6i "osta omale mingi normaalsem auto".
tegelt ma olen ise ka seda test/reostaat/km pirni vahetand... 6igemini ma eemaldasin selle, sest raibe oli mul selle "km" kirja tagant v2rvi krimpsu kuumutand.
eks ma hakka siis pihta.
tegelt ma olen ise ka seda test/reostaat/km pirni vahetand... 6igemini ma eemaldasin selle, sest raibe oli mul selle "km" kirja tagant v2rvi krimpsu kuumutand.
eks ma hakka siis pihta.
voltmeetri pirn l2bi.
#4kui päris armatuur alt liikuma hakkab, siis tuleb selle ylemist otsa otse yles tösta, seal 2 klambrit mis kergelt purunevad. köik muu lihtnr, ise lugematul korral asju eemaldanud: )
voltmeetri pirn l2bi.
#5k6ik 6nnestus... v2ga lihtne oli. midagi 6nneks puruks ka ei l2ind, aga paari tunni p2rast l2ks spidomeetri yks pirn. heh. j2lle uuesti lahti, aga siis vast vahetan juba k6ik pirnid 2ra.