O: AR 75 2,0TS - jahutusvedeliku taseme anduri

#2
pane andurile multimeeter peale-> see peaks olema lihtne ujukiga kinni-lahti kontaktidega lüliti (kui ma ei eksi, siis alla miinimumi lükkab otsad kokku)

ühtlasi vaata klemmid üle (164 oma sai uuesti tööle peale seda, kui klemmide alused juhtmed suts lühemaks said- oksiidi oli seal ikka mehiselt kogunenud)
Tegelikult ma olen normaalne....

O: AR 75 2,0TS - jahutusvedeliku taseme anduri

#3
hmm, sa võid mulle sellest mingi pildi, saata, sest kui mu mälu mind ei peta, siis ma oma doornor 116 kruvisin ära sellise anduri, ja suht loogiline on arvata, et 116 ja 75 võib see sama olla, kui ma selle kuskilt kastist leian ja kui sobib, siis võin selle sulle kinkida, sest mul seda vaja pole kuna on vanakooli värk peal mul ilma igasugu anduritetta

O: AR 75 2,0TS - jahutusvedeliku taseme anduri

#4
andur ise selline
Image
Image
Töötab ta ise mingi magnetiga ilmselt. Ülevalt on juhtme osa mingi vaiguga täis valatud.
alt läheb väike metall pulk vastu plastikut, läbi mille ta annab teada, et nüüd on jahutus vedelikku piisavalt.

mingi vool selt läbi käis, kui see metall jublakas vastu ülemist osa ei olnud.
mõõtsin sellise värgiga
Image
ühte moodi prooviks veel ...
Kas mootorit võib tööle panna, kui paisupaagil korki peal ei ole.
Seitsekümmend Viis