ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#2
Nooh iseenesest ehku peale veepumpa vahetada :roll: ma ei tea...



Pole küll 100% kindel, kuid mälu järgi veepump EI OLE teps mitte hammasrihma vaid kiilrihma peal... alati soovitatakse vahetada juhul, kui hammasrihm veab ka veepumpa ringi (põhjuseks siis see, et mitte uuesti sama tegevust korrata-> iseenesest kui sul kiilrihmad kah vahetusse lähevad ning jahutusvedelik samuti, siis on võibolla asjal jumet)



Rullikud tuleks muidugi koos rihmaga vahetada



seega-> Kõike (hammas-kiilrihmad, õlid, jahutusvedelik, veepomp, rullikud jne) ei ole ilmtingimata vaja vahetada, kuid võimalusel on lihtsalt endal elu kergem
Tegelikult ma olen normaalne....

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#4
jah vot tapselt seda nad raakisidki et pole vaja aga et tavaliselt vahetatakse koik korraga njuuu.

.ja ma arvan et seda on targem teha...siis on asi kindel et sellega on korras...nujah mis siis ikka eks tuleb ara teha..aga ise ma arvan ehk on kusagil vahetuse hind sutsu odavam sest nad panid et sellega laheb umbes 12 voi rohkemgi tundi...

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#5
jannuhellu wrote:umbes 12 voi rohkemgi tundi...


:shock: Nad ujuvad Soome varuosade järgi või :roll:



kiire tööjada ülevaade-> veesärk pumba juurest lahti päästa, vedelik voolama, parempoolne ratas alt, koopa plastid eest, kate ära, hammasrihma kate eemale, roolivõim ja genekas lahti lasta, CPS lahti kruvida, kiilrihmad eemaldada, vänt ning nukid fikseerida, pinguti tagasi lasta, rullikud eemaldada, rihm maha :arrow: uued rullikud/pinguti peale, rihm peale, veepump lahti, uus peale, jahutusvedelik sisse, ja siis kõik vahetatud jupid teistpidi tagasi :roll:



Muidugi, kui see 12h sisaldab ka küünlaid, pidurivedelikku, roolivõimu ja jumal teab mida veel, siis võibolla isegi tuleb täis (kuna tagumiste küünalde vahetuseks on vaja "spetsvõtit"-> mis peaks VML-il olemas olema :roll: või siis sisselaskekollektori eemaldamist-> mis iseenesest ei ole just eriti kiirelt korraldatav :lol: tegevus)



EDIT: Nordil kulub keti vahetuseks ~9h :roll: ja seal on tegemist ikka palju rohkem...
Tegelikult ma olen normaalne....

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#6
nuvut selge seda ma tahtsingi teada ma siis tellin neilt selle rihma aga otsin mone firma kes siis sellega kiiremini hakkama saab muidu jah

nad tundusid ka natsa imelikud kuna diagnostikas yritati kapottilahti saada 15 minutit kuid nad ebaonnestusid siis ma pidin ikkagi ise minema....ehk teevad need pirni poisid tallinnas seda varki koige paremini kui enamus alfasid sealt labi on kainud

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#10
Mis firmas sa uurisid hinda? Minul autoringis rihmad (lamell- hammas- balansvõllide) tulid välja nats üle 6000, palju töö tuleb välja saan tead 26-ndal. Ja kui käisin seal diagnostikas, siis veepumpa keegi polnud soovitanud vahetada, ainult rihmad...

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#12
veepump ise pole juba odav lõbu... lisaks veel pinguti rullik-muuseas seal on 2 eri süsteemi: hüdrauliline ja mehaaniline- kui peaks seda hüdraulilist pingutit vaja minema kellelgi siis mul on pakkuda korralik pinguti koos remont komplektiga ja laager seal küljes ka päris korralik... veepumbaga selline lugu et lamerihm käitab teda kuid et teda vahetada on vaja hammasrihm eemaldada... -kõige raskem osa rihma vahetuse juures on nimelt väntvõlli otsast rihmaseibi mutri lahti saamine ja ka otsast ära saamine kui õiget tõmmitsat pole-nimelt mul sama mootoriga 164 millel just rihma vahetuse teostasin...-veepump, kui lõtku pole siis ei raatsi vahetada nimelt veepump ise maksab juba paljalt ca 2000kr seega kui nad sul 8000 sees ka selle ära vahetavad siis suht ok... minu üllatuseks on itaalased seda mootorit kõvasti muutnud seda gtv peale ringi tõstes... aga enne kui remonti viid, siis veendu et mehaanik kes kallale asub on v6 mootoril ka rihma juba vahetand ja eeldatavasti ka alfal-siis tööajad vähenevad märgatavalt... :lol: samas peaks nt õlipump olema hammasrihma all...
cron