Selespeed käiguvahetus

#1
No nüüd olen ka siis sunnitud väikse abipalvega letti tulema. Tegu siis selespeed kastiga ja külmast peast on käiguvahetus kuni 3nda käiguni justkui vahegaasiga. Kolmandalt neljandale vahetab juba normaalselt. Kui natuke aega sõita, siis see kaob ära. Oskab keegi kommenteerida. Sõidan valdavalt City reziimis.. puhtast mugavusest... :wink:

Selespeed käiguvahetus

#2
no selespeedi spets elab meil ikka tarbatus ju ja on see sama jaano võimistanimioligi, eks

58357552



oma kogemusest mäletan, et külmast peast vahetas ka mul mõnikord alguses robustsemalt käike, ent soojenedes see tuju kadus.

Selespeed käiguvahetus

#3
No ma tänan! Jano vana tuttav.. mõtlesin, et paneks korra siia teema, et äkki keegi teab või tahab kast niisama restarti. Ma sõidan temaga juba 4 aastat, aga sellist asja pole enne olnud. Vanaks hakkab jääma vist :D :D

Selespeed käiguvahetus

#5
automaatkasti üks omadustest on jah et kui õli vana hakkab mõtlema käiguvahetustel ja sammuti ka siis kui õli vähe on... sammuti hakkab ta käike rapsides vahetama.. nt filter kinni hakkab jääma tekib selline anomaalia...

Selespeed käiguvahetus

#6
No õli läks uus sisse eelmine suvi. Vana õli ei tohiks küll seda põhjustada, sest mul on korra sellel kastil mingi imejubin (vist oli solenoid, "TS" teab, tema on tark) ära vahetatud ja peale seda sõitsin 2 aastat ilma probleemideta. A siis andis see solenoid ka nö saba ja seekord tegi Jano selle korda ning siis sai ka uus õli sisse pandud. Ma ei tahaks uskuda, et vähem kui aastaga muutub õli vanaks :roll: Nüüd on siis mingi uus "anomaalia" ilmunud... :?

Selespeed käiguvahetus

#8
Tamps wrote:No õli läks uus sisse eelmine suvi. Vana õli ei tohiks küll seda põhjustada, sest mul on korra sellel kastil mingi imejubin (vist oli solenoid, "TS" teab, tema on tark) ära vahetatud ja peale seda sõitsin 2 aastat ilma probleemideta. A siis andis see solenoid ka nö saba ja seekord tegi Jano selle korda ning siis sai ka uus õli sisse pandud. Ma ei tahaks uskuda, et vähem kui aastaga muutub õli vanaks :roll: Nüüd on siis mingi uus "anomaalia" ilmunud... :?
ma korraks viskasin pilgu siia foorumisse ja avastasin, et sul autol käiguvahetamisega probleeme. Helista mulle ja ma õpetan mida teha vaja. Probleem on tühine.

Jano.

Selespeed käiguvahetus

#9
Puht sportlikust huvist võiks teiste jaoks ka rääkida, mis tühine värk oli siis! :)





Mämmämäämäää... minaolenjalameesselnädalal. Lasen värvikriimustusi likvideerida. Võimalik, siis vahetaks kumme ja kindlalt tahan esisilla kallal vaeva näha(mida kuivem ja tolmusem ilm, seda kõvemini kääksub) :)

Selespeed käiguvahetus

#11
No uudishimulikud.. ühesõnaga.. käigukasti kalibreerimises selgub tõde ja selle aja sain Faktosse 24.04. Ma siin naisterahvana ei oska nüüd kohe seda seletada, et mis sellel käigukastil seal võib täpselt paigast ära olla... mingi 0 asend või midagi sellist. Palun ärge oodake, et ma nüüd nii põhjalikuks hakkan :? aitab, et sõbrad mind niigi autopedeks peavad, alfapedeks tegelt ... alfa ei ole ju auto :D :twisted:

Selespeed käiguvahetus

#12
Ei hakanud uut teemat tegema.



Mure siis selline, et viimastel päevadel on esile tulnud selline anomaalia, et kohapeal seistes ja käiku sissepannes/vahetades/neutraali peale lülitades kostub väga kõva plõks (siis kui väljas kuulata). Ennem tundus nagu tunduvalt vaiksemalt see klõps käivat. On see normaalne?