alfa 164 jõnksutab

#2
Peale kiirendamist jõnksutamine võiks vabalt viidata asjaolule, et kütet tuleb peale. Kuna modernsed autod, mis omavad sissepritset lülitavad tegelikult käik sees aeglustamisel pihustid välja, siis juhul, kui sealt siiski midagi peale tuleb ongi tulemuseks nõka-nõka-nõka liikumisviis (selle asemel, et aeglustada üritab mootor igal võimalikul juhul autot veel edasi lükata)



Lahendus nr 1-> võtta välja ja kontrollida üle pihusteid juhendav relee, kui see on korras, siis kontrollida, et TPS ikka ennast korralikult ümber lülitaks, vaadata üle, et pihustid ei lekiks jne (suuremat sorti töö tegelikult)

Lihtne lahendus nr 2-> ära aeglusta käik sees :lol:



AGA kas mingeid muid muutusi või probleeme pole? Ja mis küttekuluks tuleb?
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 jõnksutab

#3
kütusekulu on sama,ja muud nagu ei ole.varem ei jõngsutanud...nüüd on hakanud jõngsutama.A ja vahest lööb autot käima pannes pöörded 2000 peale. Ja siis kui mootor soe langeb tagasi sinna 1000 peale.

alfa 164 jõnksutab

#4
kessu kirjutas:A ja vahest lööb autot käima pannes pöörded 2000 peale. Ja siis kui mootor soe langeb tagasi sinna 1000 peale.


See on normaalne :roll: selle käitumise nimi on külmkäivitus ning selle mõte on saada mootor kiiremini kriitilise temp pealt välja...



Kas tühikäik on umbes 1000rpm või pigem umbes 850 +\- 50 rpm?



iseenesest tasuks ehk relee siiski üle kontrollida :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....