164 automaatkasti anomaalia
Posted: 19 May 2007, 00:38
Automaatkastiga alfa muidu tore asi küll
aga kui odokale 250k ette ilmub ja käigukasti anomaalia-uss sisse poeb, siis enam nii tore ikka ei ole küll.
Nimelt, käigukast on viimasel ajal kahtlaselt käituma hakanud. Asi näeb välja nii, et kui paigalt startida ja sujuvalt 50..60-ni kiirendada, siis kast ei taha hästi käike üles vahetada. Sel hetkel kui peaks käiguvahetus toimuma, pooks nagu kinni ja alles mõne sekundi pärast lülitab käigu vaevaliselt üles. Alla vahetamisel töötab nii sujuval kui äkilisel pidurdamisel ilusti. Küll aga käitub kahtlaselt ka kickdowni vajutamisel, kus ei taha ka hästi alla vahetada ja jõudu nagu ei oleks.
Oli vaja parasjagu ühte kiiret manöövrit teha ja eest ära lipsata.. no võttis ikka junni parajalt jahedaks küll kui järsku jõud ära kadus
aga ärkas ikka ellu viimasel hetkel
Ah jaa siukse asi veel, et Neutrali peal seistes kostus ka korra auto alt sellist kahtlast vibreerivat metallimoodi häält. Kui valitsa Parkingu peale lükkasin, kadus heli ära. Pärast mootori välja suretamist ja uuesti käivitades oli kõik jälle normaalne.
Seda anomaaliat esineb ainult vahel harva ja ei sõltu üldse sellest, kas mootor on külm või soe. Lihtsalt ühel heal hetkel tekib ja hakkab jamama. Ära läheb siis kas peale sujuvat maanteesõitu või pärast mootori välja suretamist. Kontrollisin mõlemat õlivarrast nii külma kui sooja mootoriga ja õlitase normis nii nagu peab. Kasti õli vahetamisest on alles 15k km sõidetud.
Mida siis arvate? Kui tõsised asjalood on? 256k km kohta peaks ju ZF veel kärama küll
Käiguvalitsaga pole sadistlikult ümber käinud ja kusagil mudas ega lumes ka suurt müttanud ei ole. Oskate ehk soovitada Tallinnas mõnda töökoda, kes automaatkaste hästi tunnevad?! Minu teada TRK käimareid oma hoole alla ei võta.
Lihtsalt huvi pärast, palju maksaks uus ZF atm käigukast? Tüüp peaks olema kas 4HP18Q või 4HP18QE.

Nimelt, käigukast on viimasel ajal kahtlaselt käituma hakanud. Asi näeb välja nii, et kui paigalt startida ja sujuvalt 50..60-ni kiirendada, siis kast ei taha hästi käike üles vahetada. Sel hetkel kui peaks käiguvahetus toimuma, pooks nagu kinni ja alles mõne sekundi pärast lülitab käigu vaevaliselt üles. Alla vahetamisel töötab nii sujuval kui äkilisel pidurdamisel ilusti. Küll aga käitub kahtlaselt ka kickdowni vajutamisel, kus ei taha ka hästi alla vahetada ja jõudu nagu ei oleks.
Oli vaja parasjagu ühte kiiret manöövrit teha ja eest ära lipsata.. no võttis ikka junni parajalt jahedaks küll kui järsku jõud ära kadus


Ah jaa siukse asi veel, et Neutrali peal seistes kostus ka korra auto alt sellist kahtlast vibreerivat metallimoodi häält. Kui valitsa Parkingu peale lükkasin, kadus heli ära. Pärast mootori välja suretamist ja uuesti käivitades oli kõik jälle normaalne.
Seda anomaaliat esineb ainult vahel harva ja ei sõltu üldse sellest, kas mootor on külm või soe. Lihtsalt ühel heal hetkel tekib ja hakkab jamama. Ära läheb siis kas peale sujuvat maanteesõitu või pärast mootori välja suretamist. Kontrollisin mõlemat õlivarrast nii külma kui sooja mootoriga ja õlitase normis nii nagu peab. Kasti õli vahetamisest on alles 15k km sõidetud.
Mida siis arvate? Kui tõsised asjalood on? 256k km kohta peaks ju ZF veel kärama küll

Lihtsalt huvi pärast, palju maksaks uus ZF atm käigukast? Tüüp peaks olema kas 4HP18Q või 4HP18QE.