Re: Suvaline pläma 2025
#4If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma 2025
#6Ei ole küll Alfaga seotud mure, kuid uuriks siiski, ehk kellelgi on olnud sama viga ning oskab aidata.
Nimelt pidurdades väiksel kiirusel (5-35km/h, suuremal kiirusel seda heli ei ole) sujuvalt on kuulda sellist pidevat koputavat (kop-kop-kop-kop) heli. Näiteks täna sõites kadus see heli mingiks ajaks üldse ära ja siis tuli tagasi.
Sama heli teeb ka siis, kui keerata paremale või vasakule ning vajutada samal ajal pidurit. Suurema kiirusega pidurdades seda heli pole ning samuti pole seda heli, siis kui keerata vasakule või paremale ilma pidurit vajutamata.
Ning see koputav heli puudub ka siis, kui samal madalal kiirusel tugevamalt piduripedaali vajutada - ehk siis heli on vaid siis, kui piduripedaali õrnalt peal hoida, et tagada auto sujuv pidurdamine.
Sai proovitud parklas paremale ning vasakule ringe teha, et ehk on veovõlli otsa viga aga mingeid kahtlaseid helisid ei olnud.
Pidurikettad ja klotsid sai kergelt üle vaadatud, klotsidel veel materjali on päris palju ning ketastel on ka paksust üksjagu.
Mida võiks veel uurida ning kontrollida?
Lisan ära, et auto esisillas on vaid alumine õõtshoob, ülemist õõtsa pole - ehk siis üks potentsiaalne kolksukoht vähem.
Tegu 2016 aasta, nelikveolise ja automaat käigukastiga masinaga.
Nimelt pidurdades väiksel kiirusel (5-35km/h, suuremal kiirusel seda heli ei ole) sujuvalt on kuulda sellist pidevat koputavat (kop-kop-kop-kop) heli. Näiteks täna sõites kadus see heli mingiks ajaks üldse ära ja siis tuli tagasi.
Sama heli teeb ka siis, kui keerata paremale või vasakule ning vajutada samal ajal pidurit. Suurema kiirusega pidurdades seda heli pole ning samuti pole seda heli, siis kui keerata vasakule või paremale ilma pidurit vajutamata.
Ning see koputav heli puudub ka siis, kui samal madalal kiirusel tugevamalt piduripedaali vajutada - ehk siis heli on vaid siis, kui piduripedaali õrnalt peal hoida, et tagada auto sujuv pidurdamine.
Sai proovitud parklas paremale ning vasakule ringe teha, et ehk on veovõlli otsa viga aga mingeid kahtlaseid helisid ei olnud.
Pidurikettad ja klotsid sai kergelt üle vaadatud, klotsidel veel materjali on päris palju ning ketastel on ka paksust üksjagu.
Mida võiks veel uurida ning kontrollida?
Lisan ära, et auto esisillas on vaid alumine õõtshoob, ülemist õõtsa pole - ehk siis üks potentsiaalne kolksukoht vähem.
Tegu 2016 aasta, nelikveolise ja automaat käigukastiga masinaga.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma 2025
#7kontrolli kardaani laagripukk üle
Mul Voyageril - oli korraks kobin 40 ... 50km vahel ja viga oli selles.
Mul Voyageril - oli korraks kobin 40 ... 50km vahel ja viga oli selles.
Re: Suvaline pläma 2025
#82024 november registreerti Eestis üks 156 GTA Sportwagon. Mis nüüd uuesti müügis ja asukohaks läti.
https://www.auto24.ee/soidukid/4172917
https://www.auto24.ee/soidukid/4172917
Re: Suvaline pläma 2025
#9Ma mingi aeg tagasi vaatasin seda, mis registris toimub ja tuleb tunnistada, et Alfadega ülemäära edukalt ei lähe
Muidugi arvestades, mida praegu toodetakse, siis pole see ka eriti üllatav.
Muidugi arvestades, mida praegu toodetakse, siis pole see ka eriti üllatav.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2025
#10Selles mõttes, et GTA aastamaks on minimaalsed 50€ aastas (mul 2002 a. mudel). Ei ole kõige hullem hobi auto kohta 
Oma igapäevase Quattroporte eest pean see eest tasuma ligi 500€ aastas. Kuigi saastab samasse auku. GTA 287g/km kohta ja QP 301h/km kohta.

Oma igapäevase Quattroporte eest pean see eest tasuma ligi 500€ aastas. Kuigi saastab samasse auku. GTA 287g/km kohta ja QP 301h/km kohta.
Re: Suvaline pläma 2025
#11vanad autod ruulivad selles osas jah
159 on 215g ja 110.- aastas (viimased kaks aastat- siis on 50.-) ja võrdluseks siis Cube on 151g ja 88.- aastas (kuigi 4 aastat uuem ja kaalub 500kg vähem jne)
tõsi küll-> 20 ja enam aastat vanad autod on paremad, kuna seal pole enam ka vahet, mida ostad (muuseas- 156GTA registreerimistasu onpmst sama suur, kui nt 155 või 164 twinsparkidel...)

159 on 215g ja 110.- aastas (viimased kaks aastat- siis on 50.-) ja võrdluseks siis Cube on 151g ja 88.- aastas (kuigi 4 aastat uuem ja kaalub 500kg vähem jne)
tõsi küll-> 20 ja enam aastat vanad autod on paremad, kuna seal pole enam ka vahet, mida ostad (muuseas- 156GTA registreerimistasu onpmst sama suur, kui nt 155 või 164 twinsparkidel...)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2025
#13Vaadake numbrimärki ehk siit ostetakse autosid Hispaaniasse 
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... EAR&vc=Car

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... EAR&vc=Car
Re: Suvaline pläma 2025
#14Selle Artur müüs 2024 oktoobris ära ja ostja oli hispaanlane. Ma pakun, et Eestis oli müügihind sinna 10k-11k vahele.
Nüüd on 10k otsa keevitatud
Nüüd on 10k otsa keevitatud

Re: Suvaline pläma 2025
#15Noh - see on ju hea ärimudel -> ostad odavalt auto sõidad mõnda aega paned kallilt müüki. Gta puhul ma usun, et investeeringuna võiks selle tagasi küll saada (küsimus et kas just poole aastaga)
Tegelikult saab ju praegu osta eelmisega võrreldes pea kahekordse hinnaga omale ka kunagise piloti demo MiTo (eelmine sügis oli 1700, nüüd 2900)
Ja veel parem äri on osta.ee aparaatidega, kus teinekord on hind lausa kolmekordistunud
Tegelikult saab ju praegu osta eelmisega võrreldes pea kahekordse hinnaga omale ka kunagise piloti demo MiTo (eelmine sügis oli 1700, nüüd 2900)
Ja veel parem äri on osta.ee aparaatidega, kus teinekord on hind lausa kolmekordistunud
Tegelikult ma olen normaalne....