amorditeema GTV arutelust

#2
jannuhellu wrote:panin monroe amordid alla ja need on umbes 3 cm kõrgemad tehase amortridega võrreldes
Tegu võib olla lihtsalt väsinud osadega, mis ikka ajapikku vajuvad. Kuna panid nüüd uued värsked, siis hoiavad autot kõrgemal.



Vist. :lol:
a.k.a Anthrax

amorditeema GTV arutelust

#4
Anthrax wrote:
jannuhellu wrote:panin monroe amordid alla ja need on umbes 3 cm kõrgemad tehase amortridega võrreldes
Tegu võib olla lihtsalt väsinud osadega, mis ikka ajapikku vajuvad. Kuna panid nüüd uued värsked, siis hoiavad autot kõrgemal.

Vist. :lol:
kas metall tõmbab siis kokku ve ???? pole nagu küll enne kuulnud....

amorditeema GTV arutelust

#8
Nagu Luman ennist mainis, kui gaas amordist lahkub siis ei kergita ka amort enam :) Aga teemast, GTV/Spideri puhul vast kõige hapram on veermik, eriti tagumine. Ehk siis tasuks alati arvestada puksimajanduse vahetamise kuludega.

amorditeema GTV arutelust

#9
E.T. wrote:kusjuures autot eaks hoidma üleval ju VEDRU, mitte AMORT
aga naljakas on see, et koos uute amordikatega on ikka näha väikest kerkimist...


Vot nüüd mingi eriline spetsialist ma just ei ole, aga ma pakuks, et natukene koormust võtab amort vedrult ära küll ja seeläbi on ka auto vähe kõrgem. Ja natukene pani mõtlema see, et kui auto vedrude peal ainult seisaks, siis ei tohiks ju amortide vahetus auto kõrgusele üldse mõjuda :roll: Parandage mind kui ma eksin.

amorditeema GTV arutelust

#12
no...osad gaasi amordid omavad piisavalt tõuke jõudu et kergelt autot tõsta aga see on vaid loetud mm... kõrguse vahe tuleb tavaliselt sellest, et amordivahetuse käigus saab vedru veidi puhata.... ja ka vedrukausid võivad vanal amordil veidi vajund olla...sammuti ei loksu vedrud oma kohale kohe tagasi...-kuid see kõrguse effekt ei kesta kaua... 8) monroel ei näe ma mõtet-eriti kui koni pakkus ka vahepeal läbisõidu garantiid, mis oli vist 600 000km....-mille ta ka tavaliselt ära kestab, kuid ka monroe mingi mudel omab miskit läbisõidu garantiid aga need olid vist väiksemad numbrid(endal pole ka monroega eriti õnne old :evil: ) aga see kõigest minu nägemus maailma asjadest :lol:



üks kõrgenemise põhjusi võib olla ka teisel kohal asetsevad vedrukausid...(mis need sinu nii öelda originaalid olid?)

amorditeema GTV arutelust

#13
kusjuures:

mulle need resoluutsed helusehood meeldivad tegelikkuses. :D:D



aga temasse:

mulle see vedrutaldriku väsimine tundub kõige tõenäolisem põhjus kliirensitõusule koos amordivahetusega...



muidu võiks auto nö tunniks maast lahti tõstes loota samasugusele imelisele vedru puhkamisest tulenevale tõusule...