Ette tänades.
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#2defitsiit kaup
ka sõber otsib pikemat aega...-uut ei kisu eriti ostma just...
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#4kle...olenevalt firmast kust küsid..kuid sõber rääkis midagi 1200-1400kr... kui õieti mäletan...
-pead ei anna...
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#5Peab vaatama äkki saab mingi spets keevitusega ühte tükki jälle
, küllaltki hea koha pealt on murdunud.
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#6väidetavalt pole ta päris alumiinium...-seega suht keevitamatu.. vähemalt sõber väitis nii... pean mõne tööle kaasa võtma ja proovima...
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#7Peaks olema silumiin(ehk siis alumiiniumi sulam räniga). TIG keevitusega pidi saama, kuid töö on väidetavalt vaevarikas kuna materjal tahab väga täpset temperatuuri, et hoopis laiali ei sulaks. Vähemalt nii võib erinevatest allikatest lugeda 
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#9ega see ometi sama materjal ei ole, mille kohta vanaisa kasutas terminit Hitleri Sitt...
tundub nagu oleks alumiinium aga ei allu alumiiniumi töötlemise reeglitele... ilmselt siis miski II maailmasõja päevil koos sakslastega siiamaile jõudnud keskeuroopa odavmaterjal. itaalialased olid ju "kasulikud" liitlased koos jaapaniga
ju võeti ka siis juhtriigi sitt üle tänutundega...
tundub nagu oleks alumiinium aga ei allu alumiiniumi töötlemise reeglitele... ilmselt siis miski II maailmasõja päevil koos sakslastega siiamaile jõudnud keskeuroopa odavmaterjal. itaalialased olid ju "kasulikud" liitlased koos jaapaniga
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#10Kui nii siis piinab Hitler tänase päevani masse....selle materjaliga.
Sorry offtopic
Sorry offtopic
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#11silumiinil on kolm üliolulist eelist alumiiniumi ees (ukselingimaterjalina siis) BTW
1. odavus-> puhas alumiinium maksaks kordi rohkem, plast ei oleks niigi vastupidav, rauda lingimaterjalina
2. elastsuse puudumine-> mida on ka katkistest linkidest näha
3. korrosiooni puudumine-> silumiin EI korrodeeru... erinevalt alumiinuimist ja 90% teistest metallisulamitest
viimase kahe punkti suurimaks miinuseks on aga jah... asjaolu, et kui linki karujõuga väänata, siis annab kõige nõrgem koht (avamishoova lähedal asuv kolmnurkne mõne mm paksune pind ) järgi (samas jälle tugevama materjali puhul annaks lukumehhanism alla)
Muuseas-> lihtsalt karujõuga seda linki siiski puruks ei saa-> see eeldab eelnevalt mingi tugeva löögiga tekitatud mikropragusid
P.S. võid oma linki TIG-ida küll, kuid materjali eripärast tingituna läheb mõne aja pärast keevituse kõrvalt uuesti krõpsti
TIG nimelt nõrgestab tugevalt keevisõmblust ümbritsevat pinda-> Al Fe Cu jne ning selle kõiksuguste tugevate sulamite jaoks on TIG ideaalne, kuid rasket sulamit-> siin loe poorset, suure süsinikusisaldusega materjali jaoks (näit malm) ei ole seda eriti tervislik pikaealisuse huvides kasutada
Tegelikult ma olen normaalne....
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#13hõissa OT
156 tagumised lingid on PLASTIKUST
aga seda ilmselt vaid esteetilistel kaalutlustel...
156 tagumised lingid on PLASTIKUST
aga seda ilmselt vaid esteetilistel kaalutlustel...
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#14E.T. wrote:hõissa OT
156 tagumised lingid on PLASTIKUST
aga seda ilmselt vaid esteetilistel kaalutlustel...
Ja nende puruks saamiseks ei ole isegi karujõudu vaja, piisab vaid tahtest
O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.
#15Lihtsalt on õues vaja miinus kraadi ja mõnd sõpra: OOOO, vaata kus link on, kas siit saab ukse lahti? Oi vabandust, ma ei tahtnud tegelikult ära lõhkuda!!! 
tsiteerime klassikuid: hõissaaa OT
tsiteerime klassikuid: hõissaaa OT
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
