Väga huvitav auto
#3rool, pedaalid, käigukanginupp ja sumpaots
ts@julgeb veidi skeptiline selle auto heas oleku osas olla
kui mu mälu nüüd alt ei vea, siis see põlev tuluke armatuuris on pidurivedelik/klotsid IMHO oli siiski deltal eradi käsipiduri märgutuli
Kile juhi jalgade vasakus servas viitab sellele, et seal on keegi midagi kolistanud (ja mitte kõige osavamalt-> seal peaks olema jalatugi ning kile peaks olema vaiba all peidus)
Automüüja nimes sisalduv Varuosa muidugi annab nii mõnegi võimaliku vihje
numbrialuste järgi on sõiduk tulemas kuskilt aasiast-> "sumpapildi" taamal olevaid rakette vaadates tõenäoliselt jaapanist
Ukisepolster määrdunud, iste tõenäoliselt rebenenud (vaadates kui laiali servad on) ning kellaplokk on kangiga lahti käinud
(spidopildil vasakus servas on jälge näha)
Aga see vaid minu arvamus
mis kindlasti ei vähenda Delta 16V HF-i väärtust (kui ta natukenegi sõitev on
)
Hauever-> vaadates mis hinnaga müüakse Integralesid Euroopas ning arvestades palju maksab transport+toll jaapanist siis... ja jaaaa...

ts@julgeb veidi skeptiline selle auto heas oleku osas olla

kui mu mälu nüüd alt ei vea, siis see põlev tuluke armatuuris on pidurivedelik/klotsid IMHO oli siiski deltal eradi käsipiduri märgutuli

Kile juhi jalgade vasakus servas viitab sellele, et seal on keegi midagi kolistanud (ja mitte kõige osavamalt-> seal peaks olema jalatugi ning kile peaks olema vaiba all peidus)
Automüüja nimes sisalduv Varuosa muidugi annab nii mõnegi võimaliku vihje

numbrialuste järgi on sõiduk tulemas kuskilt aasiast-> "sumpapildi" taamal olevaid rakette vaadates tõenäoliselt jaapanist

Ukisepolster määrdunud, iste tõenäoliselt rebenenud (vaadates kui laiali servad on) ning kellaplokk on kangiga lahti käinud

Aga see vaid minu arvamus


Hauever-> vaadates mis hinnaga müüakse Integralesid Euroopas ning arvestades palju maksab transport+toll jaapanist siis... ja jaaaa...
Tegelikult ma olen normaalne....
Väga huvitav auto
#4suhteliselt mõistliku hinnaga.. ja integrale juures ei oma käigukangi nupud jms. mingit tähtsust, kuna tõelist seisukorda oleks võimalik määrata vaid lahti võttes...
reeglina on nad kõik pulkadeks käind ja seda tavaliselt mitmeid kordi...-küsimus lihtsalt mitu korda, ja palju jubinaid on mehhaanikul üle jäänd 


Väga huvitav auto
#8Jaapanis nagu ka näit inglismaal on lubatud teatud juhtudel ka vasakpoolse rooliga sõidukid arvele saada
mis VML-i kommentaari puutub-> loomulikult ei oma nupp, pedaalid ja sumpaots mingit tähtsust... Lihtsalt True-beliver[/] alustab tuuningut teiselt poolt (mootori poolelt siis)
Aga jah-> nagu juba ütlesin
ei usalda aga see ei kahanda auto võimalikku väärtust 

mis VML-i kommentaari puutub-> loomulikult ei oma nupp, pedaalid ja sumpaots mingit tähtsust... Lihtsalt True-beliver[/] alustab tuuningut teiselt poolt (mootori poolelt siis)
Aga jah-> nagu juba ütlesin


Tegelikult ma olen normaalne....