Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#17Venelaste Avtoshop.net annab 164-le ka 141kw variandi ja neid mootoriandmeid on mujal ka olnud.
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#19ts kirjutas:3,0 12V mootorid on 132 kW ja 136kw (kat) ja 138 kW (ilma katita) ning 145kW (QV kat) ja 147kW (QV ilma katita)
minu 164 3.0 12V oli passi järgi 135kW.
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#20kas ehk saab selle 141kW mootori koodi?
tekkis kahtlus selle suhtes....
141 kW on tegelikult Spideri mootor, mis ei oleks iialgi tohtinud 164 peale teed leida...
to mags
135kW on n.ö. mõõtmis/ümarduserinevusega 136kW (minu teada vist saksa täpsuse eripära...)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#21Ka Alfa koduleht annab esimese 3.0 v6 seeria võimsuseks 192hp(AR 06410).
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#22itaalia siseturu jaoks ilma katita mootorile määrati küll siuke võimsusnumber, kuid... 90-date keskpaigas itaalia siseturu mudelit ei ole eriti tõenäoline mujal euroopas omada (heitgaasinormid)
nuujah- elagu ARK ->lajatati siis 06410 mootorile kõige suurem leitud number
ja ma juba lootsin, et seal on ehk siiski midagi asjalikku...
nuujah- elagu ARK ->lajatati siis 06410 mootorile kõige suurem leitud number
ja ma juba lootsin, et seal on ehk siiski midagi asjalikku...
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#23kood on AR06412.
See tähendab, et ARK on ikka puusse pannud?
See tähendab, et ARK on ikka puusse pannud?
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#2406412 on vastuvaidlematult katiga varustet 132kW
seega midagi väga erilist see auto endast kahjuks ei kujuta (v.a. see, et tegu on Alfaga )
ehk siis kokkuvõte-> tegu on kliimaga (mitte automaatsega ) 12V 3,0 V6-ga, mis on mitu head aastat seisnud (viimane aasta väljas) ning seisma jäi seoses kolksuga mootoris.
juhul, kui seda autot viimane aasta- poolteist ka käivitatud pole, siis kahtlen sügavalt, et käivitamiskatse enne mootori lahtivõtmist üldse väga hea mõte on (tõenäoliselt on mootoris kõik, mis saab kinni jääda juba kinni jäänud).
ehk siis müügiosas:
variant 1-> anda mõnele aktivistile võileivahinnaga ära (parem kopikas kui mitte midagi)
variant 2-> müüa varuosadeks (eeldusel, et sealt enam midagi võtta on; aasta meie kliimas väljas seismist on kindel surm osale auto sõlmedest)
variant 3 -> hakata ise aktivistiks ; kogu auto lahti kiskuda, vajalikud asjad vahetada jne. ning kui ilmneb, et tööd on liiga palju või ei tasu ära, siis auto variandile 2 ümber lülitada...
variant 4-> müüa imeväikse kopika eest romulasse, kus kasseeritakse hiljem sama raha sisse iga jupi eest
seega midagi väga erilist see auto endast kahjuks ei kujuta (v.a. see, et tegu on Alfaga )
ehk siis kokkuvõte-> tegu on kliimaga (mitte automaatsega ) 12V 3,0 V6-ga, mis on mitu head aastat seisnud (viimane aasta väljas) ning seisma jäi seoses kolksuga mootoris.
juhul, kui seda autot viimane aasta- poolteist ka käivitatud pole, siis kahtlen sügavalt, et käivitamiskatse enne mootori lahtivõtmist üldse väga hea mõte on (tõenäoliselt on mootoris kõik, mis saab kinni jääda juba kinni jäänud).
ehk siis müügiosas:
variant 1-> anda mõnele aktivistile võileivahinnaga ära (parem kopikas kui mitte midagi)
variant 2-> müüa varuosadeks (eeldusel, et sealt enam midagi võtta on; aasta meie kliimas väljas seismist on kindel surm osale auto sõlmedest)
variant 3 -> hakata ise aktivistiks ; kogu auto lahti kiskuda, vajalikud asjad vahetada jne. ning kui ilmneb, et tööd on liiga palju või ei tasu ära, siis auto variandile 2 ümber lülitada...
variant 4-> müüa imeväikse kopika eest romulasse, kus kasseeritakse hiljem sama raha sisse iga jupi eest
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#25Nüüd koodi järgi googledades sain vastuseid, mis ütleb, et see on 135 kW, näiteks www2.qha.com/catalogues/WIX.pdf. Teab keegi ehk linki mingile usaldusväärsele lehele, kus on selgelt koodi järgi kirjas selle mootori andmed?
Aga müügist nii palju, et ehk õnnestub sellest siiski lahti saada. Keegi tuttava tuttav juba tundis huvi ja pidi varsti vaatama tulema. Tal pidavat kuskilt odavalt mootor sellisele saada olema ja kui viga suur, siis teine mootor peale.[/url]
Aga müügist nii palju, et ehk õnnestub sellest siiski lahti saada. Keegi tuttava tuttav juba tundis huvi ja pidi varsti vaatama tulema. Tal pidavat kuskilt odavalt mootor sellisele saada olema ja kui viga suur, siis teine mootor peale.[/url]
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#26interneti suurimaks miinuseks on usaldusväärsus...
seda eriti, kui asi puudutab mootorite andmeid nimelt-> olenevalt kogemusest, mõõtmistehnikast, ümardamisest ja isiklikust arvamisest võivad ebakindlad asjad varieeruda üsna suurtes piirides.
antud mootori kohta öeldakse 135kW, 136kW ja 132kW.
Erinevus siis peamiselt mõõtmistehnikas ning ümardamises (135 ja 136) ning heitgaasiklassis (ehk siis PEALE 90 aasta lõppu toimus nõuetes muutus ning kuna 06412 sõitis ka mikimaale, siis võeti seda väga tõsiselt) sealt siis kadu-3,5kW.
seda eriti, kui asi puudutab mootorite andmeid nimelt-> olenevalt kogemusest, mõõtmistehnikast, ümardamisest ja isiklikust arvamisest võivad ebakindlad asjad varieeruda üsna suurtes piirides.
antud mootori kohta öeldakse 135kW, 136kW ja 132kW.
Erinevus siis peamiselt mõõtmistehnikas ning ümardamises (135 ja 136) ning heitgaasiklassis (ehk siis PEALE 90 aasta lõppu toimus nõuetes muutus ning kuna 06412 sõitis ka mikimaale, siis võeti seda väga tõsiselt) sealt siis kadu-3,5kW.
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#27ah jaa -> 99% auto varuosakatalooge lähtub esimesest mootorikoodile/tüübile omistatud võimsusest sealt siis seesamune ebausaldusväärsus (kuni selleni, et miski kahtlane prantsuse kataloog pakub 164-le ka 2,5 V6-te 155 pealt)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa 164, 1991 a, 3 L ja vist oli üle 140 kW
#28...ma oma gtv 72 kohta küsisin inffi tehase arhiivist, seda nagu võib usaldada ma arvan... ei oska nüüd öelda kas 164 kohta ka sealt infot saab...