kuhu kinnitada tulekustuti

#4
bnd kirjutas:Mul pagassis selline "krõpsudega" kott, kus kõik seadusega nõutud vidinad sees ja see püsib ilusti kohapeal, st "krõps" hoiab teda ühes ääres kinni ilusti.
endale seda varianti ei riski ... mul pole pagass korraliku vaheseinaga salongist eraldatud.

mossga oli lihtne ... kundepoolsesse põrandasse augud ja korras :icon_thumbup:
Seitsekümmend Viis

kuhu kinnitada tulekustuti

#8
Tamrex müüb sulle suurima heameelega kiirpäästikuga kinnitused, millega on võimalik kustuti põranda külge kinnitada.
Kui tahad kuhugile võistlema minna siis seal on üldiselt nõutud 2 kiirkinnitusega paigaldus. Metallvitsad tehakse vastavalt kustuti suurusele kohapeal.

kuhu kinnitada tulekustuti

#9
Aga siit see jama hakkabki- kuhu sa tänapäevasel sõidukil SALONGI paned?
Ma ei kujuta ette ühtki kohta, kuhu ma saaks isegi 1kg panna gta-s. Istme alla ei mahu kuidagi, istme ja ukse vahele, äärde ka mitte, tagaistuja jalgade alla? veerema?

Seepärast mulle meeldibki see lahendus, et see AR kott, millel on takjaribad küljes- nendega on ta pagassis taga/küljes kinni. Ei sega teda kiirendus ega pidurdus.
Salongis aga ma ei leia kohta.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

kuhu kinnitada tulekustuti

#10
kaasistuja istme ees põrandal:
esiteks käib seal harva inimesi
teiseks ei sega nende suhteline mugavus mingil moel autoga ohutut liiklemist!

PS! asjatundjad väidavad, et kilose pulberkustutiga ei tee suurt midagi ära auto juures kui algab kahjutuli... eriti kui tegemist peaks olema elektriveast alanud põlenguga armatuuri all... soovitatakse süsihappe gaasil toimivat mis kahjustab vähem ka tulest puutumata keskkonda enda ümber.

kuhu kinnitada tulekustuti

#11
E.T. kirjutas:kaasistuja istme ees põrandal:
esiteks käib seal harva inimesi
teiseks ei sega nende suhteline mugavus mingil moel autoga ohutut liiklemist!

PS! asjatundjad väidavad, et kilose pulberkustutiga ei tee suurt midagi ära auto juures kui algab kahjutuli... eriti kui tegemist peaks olema elektriveast alanud põlenguga armatuuri all... soovitatakse süsihappe gaasil toimivat mis kahjustab vähem ka tulest puutumata keskkonda enda ümber.
Süsihappe gaasil toimivat olen ise kasutanud,ning töötab väga hästi,ning nagu Erki mainis,siis ei s*tu autot,nii nagu pulber teeb! 8)
Kuid "SPETSIALISTID" ei soovita neid,kuna neil pole manokat peal,ning ei saa kontrollida kas on täis või ei ole ja veel see,et surve pidi liiga palju mängima.Ühesõnaga blablabla!
Süsihappe kustuteid on kasutatud vene ajast,ning siis polnud küll mingeid probleeme neil,töötasid väga hästi,aga tänapäeval tahavad kõik oma pas*a kiita! :evil:
EDIT: Olen tähele pannud,et Austraalias,USAs,Kanadas,kasutatakse ainult süsihappe kustuteid!
Aga noh mis sa meie riigist ikka tahad,ime et varsti pulberkustutiga järelhaagist taha ei pea panema! :lol:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

kuhu kinnitada tulekustuti

#12
Tamrexi lehelt:

Süsihappegaaskustutid on kustutusomadustelt peaaegu kaks korda vähemefektiivsed kui pulberkustutid ning täidavad ainult B ja E tulekustutusklassi nõudeid (vedelkütused, plastmassid ja elektriseadmed U < 1000V, ohutu kaugus 1 m), mistõttu ei soovita kasutada CO2-kustuteid koduses majapidamises, ettevõtetes ega sõiduautodes, kuna ei sobi tahkete ainete (puit, tekstiil jne.) ja gaas kustutamiseks.
CO2-kustuti on pulber ja vahtkustutist tunduvalt kallim, sest CO2 kui kustutusaine on külm (ca 79°C) ja suure surve all (ca 58 bar) ja seetõttu vajalik kasutaja turvalisus (kätt kaitsev torbik, staatilise elektri maandus, ülerõhuklapp ja tugevam kustutikorpus) sisaldub hinnas. Kõik N-Liidu aegsed CO2-kustutid on äärmiselt ohtlikud kasutajale, seetõttu on nad ka keelustatud kõikides skandinaavia riikides.

Lisaks 33, Mikimaal kustutatakse ka hoonetetulekahjusid teist moodi, kui Euroopas (Mistõttu hukkub seal ka rohkem tuletõrjujaid). Seal pool laia vett ei ole kõik teps mitte parem.

kuhu kinnitada tulekustuti

#13
MorzokMan kirjutas:Tamrexi lehelt:

Süsihappegaaskustutid on kustutusomadustelt peaaegu kaks korda vähemefektiivsed kui pulberkustutid ning täidavad ainult B ja E tulekustutusklassi nõudeid (vedelkütused, plastmassid ja elektriseadmed U < 1000V, ohutu kaugus 1 m), mistõttu ei soovita kasutada CO2-kustuteid koduses majapidamises, ettevõtetes ega sõiduautodes, kuna ei sobi tahkete ainete (puit, tekstiil jne.) ja gaas kustutamiseks.
CO2-kustuti on pulber ja vahtkustutist tunduvalt kallim, sest CO2 kui kustutusaine on külm (ca 79°C) ja suure surve all (ca 58 bar) ja seetõttu vajalik kasutaja turvalisus (kätt kaitsev torbik, staatilise elektri maandus, ülerõhuklapp ja tugevam kustutikorpus) sisaldub hinnas. Kõik N-Liidu aegsed CO2-kustutid on äärmiselt ohtlikud kasutajale, seetõttu on nad ka keelustatud kõikides skandinaavia riikides.

Lisaks 33, Mikimaal kustutatakse ka hoonetetulekahjusid teist moodi, kui Euroopas (Mistõttu hukkub seal ka rohkem tuletõrjujaid). Seal pool laia vett ei ole kõik teps mitte parem.
Seda N-Liidu juttu võikski rääkima jääda! :lol:
Olen kasutanud N-Liidu CO2-kustuteid ja pole minuga midagi juhtunud,ning ei tunne hirmu ka selle ajastu asju kasutades!
Nagu eelpool mainisin,siis kõik tahavad enda asju pähe määrida,ning kõrvaldada neid,mille vastu lihtrahvas ei võitle!
Kord ennemuiste läks tuttaval keevitades küljekarp põlema,ning tänu süsihappe kustutile ei lõppenud asi hullusti,sest väike suts karpi,ning tuli oli kustunud sekunditega(Tegu oli N-Liidu aegse süsihappe kustutiga)! :wink:
Aga sparkile niipalju,et takjas on selleks väga hea asi,liimid ühe poole kustuti külge,ning siis saad teda panna pea igale poole,kus vähe karvasem on! :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron