Teen uue teema muidu kaob käest
Lühikokkuvõte
Maserati on lubatud Ahvenistole koos alfadega
Osalustasu on 10.-EUR per face
Rada on avatud 09:00 - 13:00
reeglid laen õhtul alla ja püüan eesti keelde seada.
___
ettepanek jätkuvalt minna öise paadiga üle ja magada paadis (lätlastega vennastuda) ning homikul panna ajama ahvenisto poole
-e-
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#2Läbu
Kas on kellegi kommentaare, kuidas ja kas seal võib katus pealt sõita? ehk siis kas on julgem viia auto treileril kohale? kas eksimismaad on nagu saugal, ikka mõnes kurvis ootab muru- pehmelt
See 10 eur meelitab vägagi sinna
Kas on kellegi kommentaare, kuidas ja kas seal võib katus pealt sõita? ehk siis kas on julgem viia auto treileril kohale? kas eksimismaad on nagu saugal, ikka mõnes kurvis ootab muru- pehmelt
See 10 eur meelitab vägagi sinna
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#3Nonii... nüüd tuleb see lubatud Maserati veel kokku panna lihtsalt :icon_thumbup:
Eeldatavasti on see 10 eur ainult raja rent. Kui tahta aega mõõta, siis peaks sinna 7 eur transponderi eest lisanduma, aga Erki võiks selle üle täpsustama. Viimase OT ajal oli igal juhul transponderi raha eraldi, aga kuna transponderid ei jõudnud kuskilt võistlustelt tagasi, siis pidime ilma sõitma, mis iseenesest oligi esimese korra kohta rajal ehk parem...
Seni kuni autoga rajalt välja ei sõida, on rada kindlasti auto vastu sõbralikum kui sauga, sest pidurid ja rehvid kuluvad oluliselt vähem. Erinevalt saugast, et juhtundud minul viimane kord tänavahrevidega midagi hullu, tükke välja ei kiskunud, vaid kulus lihtsalt natukene ühtlaselt ja ilusti.
Väljasõidualadega on nagu ta on, või õigemini ei ole. Põhimõtteliselt võib rajalt välja sõites suure tõenäosusega plekitöödega arvestada. Kohati seal ikka väljasõidu alasid on ka, aga sellist lennuvälja nagu saugal loota mõtet ei ole, maksimaalsed eksimisalad on umbes nagu saugal uutes kurvides. Alguses tundus endale, et sellel rajal ei julge üldse eriti talda anda, aga lõpuks sai juba mõnusa tunde kätte ja sõitsin üllatavalt julgelt.
Mulle igal juhul meeldis seal ja lähen hea meelega uuesti sinna.
Eeldatavasti on see 10 eur ainult raja rent. Kui tahta aega mõõta, siis peaks sinna 7 eur transponderi eest lisanduma, aga Erki võiks selle üle täpsustama. Viimase OT ajal oli igal juhul transponderi raha eraldi, aga kuna transponderid ei jõudnud kuskilt võistlustelt tagasi, siis pidime ilma sõitma, mis iseenesest oligi esimese korra kohta rajal ehk parem...
Seni kuni autoga rajalt välja ei sõida, on rada kindlasti auto vastu sõbralikum kui sauga, sest pidurid ja rehvid kuluvad oluliselt vähem. Erinevalt saugast, et juhtundud minul viimane kord tänavahrevidega midagi hullu, tükke välja ei kiskunud, vaid kulus lihtsalt natukene ühtlaselt ja ilusti.
Väljasõidualadega on nagu ta on, või õigemini ei ole. Põhimõtteliselt võib rajalt välja sõites suure tõenäosusega plekitöödega arvestada. Kohati seal ikka väljasõidu alasid on ka, aga sellist lennuvälja nagu saugal loota mõtet ei ole, maksimaalsed eksimisalad on umbes nagu saugal uutes kurvides. Alguses tundus endale, et sellel rajal ei julge üldse eriti talda anda, aga lõpuks sai juba mõnusa tunde kätte ja sõitsin üllatavalt julgelt.
Mulle igal juhul meeldis seal ja lähen hea meelega uuesti sinna.
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#4http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=652" onclick="window.open(this.href);return false; siin on ka mõned autosisesed videodbnd kirjutas:Läbu
Kas on kellegi kommentaare, kuidas ja kas seal võib katus pealt sõita? ehk siis kas on julgem viia auto treileril kohale? kas eksimismaad on nagu saugal, ikka mõnes kurvis ootab muru- pehmelt
See 10 eur meelitab vägagi sinna
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#5ok vabatõlge soome alfacup reeglitest - keelelist ilu taga ajamata olen süüvinud vaid sisusse.
ALFACUP
Alfacupi arvestust peetakse iga rajapäevaga koos. 1 ring üksi rajal, lendstardiga, tänavakasutusse mõeldus rehvidega.
RAJAL SÕITMISE ÕIGUS
Rajapäevad on mõeldud vaid liikmetele (soome alfa romeo klubi). Liige saab sõiduõiguse makstes ära rajamaksu. Liikme autoga võivad sõita tutvumise eesmärgil ka teised isikud, autoomaniku nõusolekul. Autojuhil peab olema vajadusel ette näidata KEHTIV b-kat juhiluba. Rajal peab kasutama kiivrit - v.a. aeglase tutvumisringi jooksul, mille eesmärk on rahuliku kiirusega tutvuda rajaga.
RAJAMAKS
Rajamaks on autopõhine. Rajamaks tasutakse võistluse organisaatorile või tema poolt määratud isiku kätte. Liikmekaardi esitamine on soovituslik kiirendmaks maksmisprotsessi. Liikmekaarti omavad liikmemaksu tasunud isikud. KUi liikmel ei ole liikmekaarti kaasas, kontrollitakse liikmeks kuulumist kas paberkandjalt või klubi veebikeskkonnast.
AUTOMARK
Rajaüritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele. Klubiliige või tema pereliige võib rajal sõita ka teist marki autoga. Juhul kui rajal tekib "tropp" on ürituse organisaatoril õigus esmajärjekorras rajalt maha kutsuda mitte Alfa Romeo marki autod.
AUTO SÕIDUKÕLBULIKKUS
Auto seisukord ja väljalaske hääl peavad vastama tänavaliikluses kehtestatud normidele. Radadel võib olla erinevaid piiranguid 95-97dB mida võidakse kohapeal mõõta.
Autol peab olema kehtiv liikluskindlustus.
___
CLUB ALFA ROMEO FINLAND ÜLDISED REEGLID
1 Üldine
1.1 Eesmärk on välja selgitada kiireim Alfa ROmeo juht.
1.2 Võistlussarjast võib osa võtta Club Alfa Romeo Finland liige, Alfa Romeo marki autoga, mida omab ta ise või tema perekond (leibkond).
1.3 Eesmärk on käituda härrasmehelikult. Eeldame, et juht teab mis klassis ta sõidab ja annab sellest teada registreerudes. Vajadusel (palve peale) määravad juhatuse liikmed klassi. Juhatuse liimeid ei tohi teadlikult eksitada ja küsimustele tuleb vastata ausalt. Kui hooaja kestel selgub, et juht sõidab ekslikult Alfa klassis, siis tema punktitulemus nullitakse, kui ei suudeta veenvalt tõestada, et eksituse on teinud juhatuse liige, millisel juhul tulemused ja punktid arvutatakse keset hooaega uuesti.
1.4 Kõik autod peavad olema läbinud TÜV ning olema kindlustatud, ehk täielikult tänavaliikluseks legaalsed. Samas ei pea auto olema ARK-s registreeritud )arvel).
1.5 Autod jagatakse kahte klassi. Alfa-klassi ja Romeo-klassi. Klasside jagunevad järgnevalt: Alfa-klass on stock tänavaautodele ja Romeo-klass on kiirematele ja tehniliselt edasiarendatud / järeleaidatud autodele.
1.6 Kes võib end üles anda Romeo-klassi:
1.7 Kahe jörjestikuse Alfa-klassi võitja peab siirduma ROmeo-klassi. Kehtib vaid sama auto, juhi kombinatsiooni puhul.
1.8 Klasside vahelisel punkte ei liigutata.
1.8.1 Kui autot täiustatakse tehniliselt keset võistlushooaega jäävad juba teenitud Alfa-klassi ja uued teenitud punktid siirduvad Romeo-klassi.
1.8.2 Miski ei takista samal isikul osalemast erinevate autodega (mitme autoga).
1.9 Kui oled juba sõitnud Romeo-klassis, siis Alfa-klassi tagasi enam ei pääse. Kehtib vaid juht ja auto kombinatsioonide kohta.
1.10 Alusvankri seadistamine, parendamine ei määra auto klassi.
1.11 Rehvidena tuleb kasutada mõlemas klassis tänavaliikluseks loodud rehve, millel peab olema E või DOT markeering. SLIKID ON KEELATUD.
1.12 Club Alfa Romeo Finland rajapäevade raames sõidetava Alfacupi punkte jagatakse alljörgnevalt:
Alfa –luokka: 20,15,12,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
Romeo –luokka: 10,8,6,5,4,3,2,1
1.13 Juhatus otsustab aasta võistluskalendri kinnitamisel, mitme etapi punktid arvutatakse aasta lõpus kokku selgitamaks pingerivi.
1.14 Vitjal on hooaja lõps enim punkte. Viigi korral võidab rohkem esikohti ja seejörel II kohti saanud juht. Kui see ei selgita võitjat siis võetakse arvesse osalenute arv esikohtadega võistlustel.
1.15 Kiire ring sõidetakse alati üksi, rajal ei ole siis teisi autosid. Seega ei ole tegemist võidusõiduga klassikalises mõttes. Kiirel ringil kehtib kiivrikohustus.
2.0 Alfa-klassi kuuluvad autod:
2.1 Vabalt hingavad tehaseseades mootoriga autod
2.2 Turboga tehaseseades olevad autod.
2.3 105 seerias lubatakse algupärasest suuremat karburaatormootrit, mis peab olema kunagi olnud sellele kerele saadaval.
3.0 Romeo-klassi kuuluvad autdd
3.1 Turbomootoriga autod, mille mootorijuhtimist või sisselaset on muudetud originaalist erinevaks. Ka väike muutus on aluseks klassi vahetusele.
3.2 Autole on monteeritud tema mudelile saadaolevast suurem mootor.
3.2.1 105 seerias lubatakse algupärasest suuremat karburaatormootrit, mis peab olema kunagi olnud sellele kerele saadaval.
3.3 Auto mootorimahtu on muudetud bloki ülepuurimise teel.
ALFACUP
Alfacupi arvestust peetakse iga rajapäevaga koos. 1 ring üksi rajal, lendstardiga, tänavakasutusse mõeldus rehvidega.
RAJAL SÕITMISE ÕIGUS
Rajapäevad on mõeldud vaid liikmetele (soome alfa romeo klubi). Liige saab sõiduõiguse makstes ära rajamaksu. Liikme autoga võivad sõita tutvumise eesmärgil ka teised isikud, autoomaniku nõusolekul. Autojuhil peab olema vajadusel ette näidata KEHTIV b-kat juhiluba. Rajal peab kasutama kiivrit - v.a. aeglase tutvumisringi jooksul, mille eesmärk on rahuliku kiirusega tutvuda rajaga.
RAJAMAKS
Rajamaks on autopõhine. Rajamaks tasutakse võistluse organisaatorile või tema poolt määratud isiku kätte. Liikmekaardi esitamine on soovituslik kiirendmaks maksmisprotsessi. Liikmekaarti omavad liikmemaksu tasunud isikud. KUi liikmel ei ole liikmekaarti kaasas, kontrollitakse liikmeks kuulumist kas paberkandjalt või klubi veebikeskkonnast.
AUTOMARK
Rajaüritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele. Klubiliige või tema pereliige võib rajal sõita ka teist marki autoga. Juhul kui rajal tekib "tropp" on ürituse organisaatoril õigus esmajärjekorras rajalt maha kutsuda mitte Alfa Romeo marki autod.
AUTO SÕIDUKÕLBULIKKUS
Auto seisukord ja väljalaske hääl peavad vastama tänavaliikluses kehtestatud normidele. Radadel võib olla erinevaid piiranguid 95-97dB mida võidakse kohapeal mõõta.
Autol peab olema kehtiv liikluskindlustus.
___
CLUB ALFA ROMEO FINLAND ÜLDISED REEGLID
1 Üldine
1.1 Eesmärk on välja selgitada kiireim Alfa ROmeo juht.
1.2 Võistlussarjast võib osa võtta Club Alfa Romeo Finland liige, Alfa Romeo marki autoga, mida omab ta ise või tema perekond (leibkond).
1.3 Eesmärk on käituda härrasmehelikult. Eeldame, et juht teab mis klassis ta sõidab ja annab sellest teada registreerudes. Vajadusel (palve peale) määravad juhatuse liikmed klassi. Juhatuse liimeid ei tohi teadlikult eksitada ja küsimustele tuleb vastata ausalt. Kui hooaja kestel selgub, et juht sõidab ekslikult Alfa klassis, siis tema punktitulemus nullitakse, kui ei suudeta veenvalt tõestada, et eksituse on teinud juhatuse liige, millisel juhul tulemused ja punktid arvutatakse keset hooaega uuesti.
1.4 Kõik autod peavad olema läbinud TÜV ning olema kindlustatud, ehk täielikult tänavaliikluseks legaalsed. Samas ei pea auto olema ARK-s registreeritud )arvel).
1.5 Autod jagatakse kahte klassi. Alfa-klassi ja Romeo-klassi. Klasside jagunevad järgnevalt: Alfa-klass on stock tänavaautodele ja Romeo-klass on kiirematele ja tehniliselt edasiarendatud / järeleaidatud autodele.
1.6 Kes võib end üles anda Romeo-klassi:
1.7 Kahe jörjestikuse Alfa-klassi võitja peab siirduma ROmeo-klassi. Kehtib vaid sama auto, juhi kombinatsiooni puhul.
1.8 Klasside vahelisel punkte ei liigutata.
1.8.1 Kui autot täiustatakse tehniliselt keset võistlushooaega jäävad juba teenitud Alfa-klassi ja uued teenitud punktid siirduvad Romeo-klassi.
1.8.2 Miski ei takista samal isikul osalemast erinevate autodega (mitme autoga).
1.9 Kui oled juba sõitnud Romeo-klassis, siis Alfa-klassi tagasi enam ei pääse. Kehtib vaid juht ja auto kombinatsioonide kohta.
1.10 Alusvankri seadistamine, parendamine ei määra auto klassi.
1.11 Rehvidena tuleb kasutada mõlemas klassis tänavaliikluseks loodud rehve, millel peab olema E või DOT markeering. SLIKID ON KEELATUD.
1.12 Club Alfa Romeo Finland rajapäevade raames sõidetava Alfacupi punkte jagatakse alljörgnevalt:
Alfa –luokka: 20,15,12,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
Romeo –luokka: 10,8,6,5,4,3,2,1
1.13 Juhatus otsustab aasta võistluskalendri kinnitamisel, mitme etapi punktid arvutatakse aasta lõpus kokku selgitamaks pingerivi.
1.14 Vitjal on hooaja lõps enim punkte. Viigi korral võidab rohkem esikohti ja seejörel II kohti saanud juht. Kui see ei selgita võitjat siis võetakse arvesse osalenute arv esikohtadega võistlustel.
1.15 Kiire ring sõidetakse alati üksi, rajal ei ole siis teisi autosid. Seega ei ole tegemist võidusõiduga klassikalises mõttes. Kiirel ringil kehtib kiivrikohustus.
2.0 Alfa-klassi kuuluvad autod:
2.1 Vabalt hingavad tehaseseades mootoriga autod
2.2 Turboga tehaseseades olevad autod.
2.3 105 seerias lubatakse algupärasest suuremat karburaatormootrit, mis peab olema kunagi olnud sellele kerele saadaval.
3.0 Romeo-klassi kuuluvad autdd
3.1 Turbomootoriga autod, mille mootorijuhtimist või sisselaset on muudetud originaalist erinevaks. Ka väike muutus on aluseks klassi vahetusele.
3.2 Autole on monteeritud tema mudelile saadaolevast suurem mootor.
3.2.1 105 seerias lubatakse algupärasest suuremat karburaatormootrit, mis peab olema kunagi olnud sellele kerele saadaval.
3.3 Auto mootorimahtu on muudetud bloki ülepuurimise teel.
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#6Reeglites toodud klubi liikmelisusese kohustusest vaadatakse meie puhul mööda!
10 EUR on rajamaks - see sisaldab 1 kiire ringi mõõtmist Alfacup sarjas.
Kes tahab mõõta kõiki ringe ostab transponderi, kasutab stopperiga sõbra, racechrono vms.
Lumani Mserati ei saa osaleda AlfaCup punktiarvestuses aga teretulnud ning tohib sõita rajal vastavalt korraldajate suunistele.
AHVENISTO RAJAL KEHTIB MÜRAPIIRANG
95dBA
--
Veel fakte
Kiired Alfad sõidavad rada 1:40 kanti
mitteametlik Rajarekord on 1:10.000 aastast 1984 - püstitatud Keke Rosbergi poolt Williams F1 FW08C autol.
ametlik rajarekord on 1:13.226 - 16 septembrist 2000 aastal - püstitatud Marko Nevalainen poolt Vormel 3 sarja autoga.
Raja pikkus 3040m
Rada läbitakse kellaosuti suunas
Raja kõrguste vahe on 32 meetrit
Peasirge pikkus on 280m
Raja laius varieerub 9-17m
RAJA PROFIIL
10 EUR on rajamaks - see sisaldab 1 kiire ringi mõõtmist Alfacup sarjas.
Kes tahab mõõta kõiki ringe ostab transponderi, kasutab stopperiga sõbra, racechrono vms.
Lumani Mserati ei saa osaleda AlfaCup punktiarvestuses aga teretulnud ning tohib sõita rajal vastavalt korraldajate suunistele.
AHVENISTO RAJAL KEHTIB MÜRAPIIRANG
95dBA
--
Veel fakte
Kiired Alfad sõidavad rada 1:40 kanti
mitteametlik Rajarekord on 1:10.000 aastast 1984 - püstitatud Keke Rosbergi poolt Williams F1 FW08C autol.
ametlik rajarekord on 1:13.226 - 16 septembrist 2000 aastal - püstitatud Marko Nevalainen poolt Vormel 3 sarja autoga.
Raja pikkus 3040m
Rada läbitakse kellaosuti suunas
Raja kõrguste vahe on 32 meetrit
Peasirge pikkus on 280m
Raja laius varieerub 9-17m
RAJA PROFIIL
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#7Nii
Tom sai ka meilitsi info.
---
Kellel veel küsimusi, siis shoot, ma olen suht hoos hetkel ja valmis somme või keda iganes pinnima.
Tom sai ka meilitsi info.
---
Kellel veel küsimusi, siis shoot, ma olen suht hoos hetkel ja valmis somme või keda iganes pinnima.
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#81:40 on tegelikult võrdlemisi kiire aeg. Viimane OT sõitsid kiiremad mehed 1:37, ise suutsin ühel mõõdetud kahest kiirest ringist praimaks 1:48. Õhtupoole tunnetuslikult julgeks väita, et rehvirõhu langetamisega muutus auto oluliselt kindlamaks käes, aga vaevalt et ringiaeg sellest rohkem kui paar sekundit paranes.E.T. kirjutas:Veel fakte
Kiired Alfad sõidavad rada 1:40 kanti
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#9Ma ju kirjutasingi, et kiired alfad - tagumine ots on sommide tabelis ca 15 sek aeglasem, ehk 1:50 kanti... (ja nemad sõidavad erinevalt meist "kodurajal")
Mina kui teoreetik arvan:
Mitte väga madala külgseinaga rehvi puhul rõhu langetamine võib teha juhitavuse arusaadavamaks, ehk kui hakkab käest minema siis on suht pikalt ette tunda ja kui lähebki libisema siis pehme algusega ja kui tuleb kontrolli alla tagasi siis sujuvalt, samas peaks teoorias libisemine algama varem. Samas kui madala profiiliga ja kõrge rõhuga rehv peaks olema pikema pidamisega suurtel kiirustel, samas kui läheb alt siis sama äkki nagu jää peal perseli käimine ja juhul kui peaksid kontrolli alla tagasi saama siis see on ka sama äkiline kui trammiga tagasi rööbastele sattumine.
rääkigu nüüd praktikud, kuidas asjad tegelikult käivad
Mina kui teoreetik arvan:
Mitte väga madala külgseinaga rehvi puhul rõhu langetamine võib teha juhitavuse arusaadavamaks, ehk kui hakkab käest minema siis on suht pikalt ette tunda ja kui lähebki libisema siis pehme algusega ja kui tuleb kontrolli alla tagasi siis sujuvalt, samas peaks teoorias libisemine algama varem. Samas kui madala profiiliga ja kõrge rõhuga rehv peaks olema pikema pidamisega suurtel kiirustel, samas kui läheb alt siis sama äkki nagu jää peal perseli käimine ja juhul kui peaksid kontrolli alla tagasi saama siis see on ka sama äkiline kui trammiga tagasi rööbastele sattumine.
rääkigu nüüd praktikud, kuidas asjad tegelikult käivad
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#10TOM ütles oma YES ära ja läheb piletimajandusega tegelemiseks...
kas BND ja Luman ühinevad ka 100% kindlusega ?
õhtune paat ideena on OK ?
-e-
__
PS! kellel ahvenisto hind kallis tundub, siis toon siia ära kehtiva Nürburgringi hinnakirja
Single lap €22
4-lap ticket €75
8-lap ticket €145
15-lap ticket €250
25-lap ticket €390
66 laps Breakeven point for a Jahreskarte
Jahreskarte €1,075
kas BND ja Luman ühinevad ka 100% kindlusega ?
õhtune paat ideena on OK ?
-e-
__
PS! kellel ahvenisto hind kallis tundub, siis toon siia ära kehtiva Nürburgringi hinnakirja
Single lap €22
4-lap ticket €75
8-lap ticket €145
15-lap ticket €250
25-lap ticket €390
66 laps Breakeven point for a Jahreskarte
Jahreskarte €1,075
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#11Minu poolt ka kindel :icon_thumbup: minekuks. Hetkel on küll "masendusel" sidrun laiali, ja ei julge lubada, millal ta lõpuks jälle kokku saab. Kui kokku ei saa, siis teen soomlastele headmeelt ja tulen Alfaga.
Kuna see üritus seal nii vara neil hakkab, siis ühegi hommikuse laevaga niikuinii õigeks ajaks kohale jõuda võimalik ei ole. Seega tuleb see laevas ööbimine võtta, kui just kohapeal ööbida soovi pole. Minule sobib laev küll.
Küsimus tekib nüüd selles, et millal kuidas tagasitulekut plaanime? Kas tuleb esimese võimaliku paadiga, või tuleb õhtusega ja jätab mingit varuaega, kui kellelgi peaks auto laiali minema?
Kuna see üritus seal nii vara neil hakkab, siis ühegi hommikuse laevaga niikuinii õigeks ajaks kohale jõuda võimalik ei ole. Seega tuleb see laevas ööbimine võtta, kui just kohapeal ööbida soovi pole. Minule sobib laev küll.
Küsimus tekib nüüd selles, et millal kuidas tagasitulekut plaanime? Kas tuleb esimese võimaliku paadiga, või tuleb õhtusega ja jätab mingit varuaega, kui kellelgi peaks auto laiali minema?
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#12Lisan ennast ka tulijate seltsi.
Õhtune laev on mõtteis, samuti see, et tõmban auto rajarehvidega treilale ja toon ta nii kohale- siis kindel, et koju ikka saab
Edit: eks ma siis tulen treilaga, ehk siis kui kellelgi probleeme, siis saab ju peale tõmmata. Vähemalt varuvariant olemas.
Ja esimese võimaliku laevaga ei tahaks tagasi, ehk siis rajalt maha, kohe pulti ja helsingi poole kiiruga, laeva jne. Teeme rahulikult, ehk siis mõne laevaga, mis jätab tunni või 2 ikka varu. Vast ei ole nii määrav, mis kell pühap õhtul koju.
Õhtune laev on mõtteis, samuti see, et tõmban auto rajarehvidega treilale ja toon ta nii kohale- siis kindel, et koju ikka saab
Edit: eks ma siis tulen treilaga, ehk siis kui kellelgi probleeme, siis saab ju peale tõmmata. Vähemalt varuvariant olemas.
Ja esimese võimaliku laevaga ei tahaks tagasi, ehk siis rajalt maha, kohe pulti ja helsingi poole kiiruga, laeva jne. Teeme rahulikult, ehk siis mõne laevaga, mis jätab tunni või 2 ikka varu. Vast ei ole nii määrav, mis kell pühap õhtul koju.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#13Ise ka seda tormamist ei eelistaks. OT meestega käies sai seal lähedal üks saun paariks tunniks võetud peale rajapäeva. Kui huvi pakub, võib seda varianti uurida.
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#14KÕVATAMIST:
Rääkisin sõber zjuganoviga... 50/50 tuleb kodanik kaasa...
__
Tähelepanek:
Rajal tuleks kasutada tänavarehve KUI tahetakse osaleda punktidele sõidus
(KUI bnd avaldab oma rinkarehvi margi võin sommidega suhelda ja küsida mis nad selle tänavalegaalsusest arvavad)
-e-
Rääkisin sõber zjuganoviga... 50/50 tuleb kodanik kaasa...
__
Tähelepanek:
Rajal tuleks kasutada tänavarehve KUI tahetakse osaleda punktidele sõidus
(KUI bnd avaldab oma rinkarehvi margi võin sommidega suhelda ja küsida mis nad selle tänavalegaalsusest arvavad)
-e-
13.09.2009 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Starting at: 9:00
#15yokohama advan
Hetkel aga tundub, et ei tule nendega. st saugast eelmise aasta kogemus, et +15 ja alla- ei sõida rehvi soojaks ja sõidab siis nagu plastmassist rehviga- ei hakka riskima vist.
Hetkel aga tundub, et ei tule nendega. st saugast eelmise aasta kogemus, et +15 ja alla- ei sõida rehvi soojaks ja sõidab siis nagu plastmassist rehviga- ei hakka riskima vist.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar