võibolla ka wastegate (kindel on igatahes see, et see reageerib buustile)
ma lihtsalt eedasin, et see on survevoolik, mille üks ots surub by-passi ning teine kütusesurvet
aga mõtema hakates, siis tegelikult vist sellel mootoril on kogu pritsesüsteem vaid "krooni" sisse peidetud
hirmus keeruline on mõistatada vaadates paari joonist
 
  
 krrrdi :icon_moron: :icon_moron: :icon_moron: olen ma ikka küll....
jätsin turbiinid ise üldse tähelepanuta->
 neid seal ju kaks->
 neid seal ju kaks->jah tegu on by-pass'i juhtimisklapiga-> ühtpidi lastakse üleliigne surve tagasi ringlusse ning teispidi suunatakse klapi peale (ehk siis kui süsteemi surev on liiga suur, siis suunatakse siiber nendesse voolikutesse, mis juhivad By-passi-> sealt tuleva surve tõttu klapid avanevad ning õhk suunatakse turbiinist mööda)
 
 
 päris igat pidi ta läbi käia ei tohiks. Kui vabalt charge -> WG läbi puhub, siis ta ei regulli ka midagi enam. Eelpool toodud linkide peal on vist ka juttu sellest
 päris igat pidi ta läbi käia ei tohiks. Kui vabalt charge -> WG läbi puhub, siis ta ei regulli ka midagi enam. Eelpool toodud linkide peal on vist ka juttu sellest Võib ka omal vastutusel MBC-ga asendada (manual boost controller). Seda juhul, kui sa oled kindel ECU adaptsioonivõimetes..
 Võib ka omal vastutusel MBC-ga asendada (manual boost controller). Seda juhul, kui sa oled kindel ECU adaptsioonivõimetes..