
http://www.conceptcarz.com/view/photo/2 ... photo.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
nii see tõesti on, tänks! :icon_hi: ...väga huvitav... tea kuhu see pill kadusuiskur wrote:tegemist äkki selle autoga: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... alfa+romeo
Üks ajalehe väljalõige kah, arvatavasti samast autost käib jutt
[ http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 9ada6a.jpg ]
riidetööstur oliAlfa Romeo 33 wrote:Vabandust,et teemat solgin,kuid uurisin googlest,ning vastust ei saanud küsimusele,et mis päritolu,ning kes see Aron Citron oli?
1937a Waba Maa wrote:Suursõit ilma autodeta.
Kuu aega on veel meie mootorspordi suursündmuseni, suursõiduni Kloostrimetsa ringteel. 12. septembril koguneb jälle kümneid tuhandeid spordientusiaste vaatama mootorsõidukite võistlust.
Nagu kuulda, jääb tänavu autovõidusõit ära. Pole osavõtjaid kodumaalt ja naaberriikidest tuua palgalisi sõitjaid pole mõtet.
Kõigis maades on kombeks, et autode-esindused mitte ainult müüvad autosid, vaid hoolitsevad ka mootorspordi arenemise eest.
Meie ärimehed aga tahavad ainult müüa ja teenida, kuid mitte kulutada mootorspordi arendamiseks. Tallinnas on üle 20 firma, kes esindavad autosid, kuid nende hulgas tänavu nähtavasti ei leidu ühtegi, kes tahaks saata mõne mehe võistlema.
Eestis on praegu kolm autot, mis võiks korralikkude sõitjate juhtimisel saavutada häid tulemusi. Ärimees Freybachi garaazhis roostetab kompressoriga varustatud "Studebaker", mis on teinud sirgteel 160 klm./t. Eramasinatest on võidusõiduautod Vaarmani "MG" ja A. Citroni "Alfa-Romeo".
Puhkidel, kes esindavad "General Motors" ja inglise autosid, on nende hulgas võidusõidumasinaid. A.-s. Siegeli "Auto-Unioni" autod on võidusõidumasinad, samuti a.-s. Tormoleni "Adlerid", mis Saksamaal näidanud head kiirust. Chr. Kochi "Mercedes-Benzi" mark on tuntud välismaade võidusõiduteedel. Samuti on kompressoriga "Graham" ja "Rover", "SS" ja "BMW" võidusõidumasinad. Kõigil neil autodel on Eestis esindused, kuid ükski esindustest ei hoolitse selle eest, et tuua masin siia ja saata võistlema.
Pariisis elav eestlane Ed. Klimberg tahaks tulla "Amilcariga" võistlema meie suursõidule, kuid pole vastaseid ega pole ka vastavaid auhindu. Kui siin Raudalu maanteel ühekilomeetrilisel sõidul sirgteel võidusõiduautoga tehakse ainult 103-104 kilom., siis milline huvi on selliste "võidusõitjatega" võistlema tulla Ed. Klimbergil, kes ringteel teeb 160 kilom. tunnis?
Kõigil teistel aladel meie sport sammub eduteed, ainult mootorsport teeb vähjakäiku, sest mootorsõidukeid müüvad ärid on loobunud nendestki kulutustest, mida nad tegid mootorspordi arendamiseks eelmistel aastatel. Nüüd kulusid nõudva mootorspordi ülalhoidmine on jäetud ainult nende noormeeste õlule, kes sõidavad ja kellele bensiinikulugi käib üle jõu."
vaatab pm-i palun :icon_hi:supp wrote:ei tahaks küll tühjast tüli teha, aga minu kõrvu on kostnud kuujutt, et meie maal resideerub üks suht kobe varajane peale sõjajärgne alfa, hoolimatta sellest, et see lebab ühe mu tuttava (kes pole suuremasi alfa spets aga samas võib teda selle auto omanikuks nimetada) valduses, tundus mulle kirjelduse kohaselt, et tegemist võiks olla 6c2500 -jaga, aga üldiselt on mul plaan seda ikkagi kaema minna ja vaadata mis ta siis tegelikult on
alfanatico wrote:vaatab pm-i palun :icon_hi:supp wrote:ei tahaks küll tühjast tüli teha, aga minu kõrvu on kostnud kuujutt, et meie maal resideerub üks suht kobe varajane peale sõjajärgne alfa, hoolimatta sellest, et see lebab ühe mu tuttava (kes pole suuremasi alfa spets aga samas võib teda selle auto omanikuks nimetada) valduses, tundus mulle kirjelduse kohaselt, et tegemist võiks olla 6c2500 -jaga, aga üldiselt on mul plaan seda ikkagi kaema minna ja vaadata mis ta siis tegelikult on