:icon_hi:
sry my bad:
PEALESÕJAAEGNE 6C2500 on veidi veel ebatõenäolisem (sry about zät-> aga kuna NL piirid olid kinni, siis on ülimalt vähetõenäoline, et mingi suvaline parteitegelane oleks olnud võimeline omale mõne sellise muretsema... UNLESS sai Breznev selle togliatti ehitamsie käigus kingiks või midagi-> tegelikult siis on ju asi selline, et 6C-d läksid koheselt kollektsioonidesse laiali...)
aga teeme siis kiire ülevaate ka pealesõjaaegsetest mudelitest/keredest:
Kuulsaim on kahtlemata Freccia D'oro
ning Villa D'estate
koos oma cabriotega:
Villa d'estate
aga olulisel kohal on ka berlina
ning loomulikult farinate loming:
Pinin Farinalt siis kuulsaimad kered:
ning loomulikult nelja tulega coupe 2500 SS põhjal
Rääkimata siis "aerost" (tegelikult küll sõijaaegsest ajast aga who cares):
ja ega ka Stabilimenti eriti alla jäänud...
ja muidugi-> erikohal:
hoolimata sellest, et see on siis korra juba figureerinud
ja oli ka (üpriski kole) Ghia versioon 2500 SS-ist
Tääkimata siis esimesest gran turismost (esimene GT põhjatähisega Alfa-> üllataval kombel ei suuda sellest ilusamat pilti leida)
ning tubolare:
kuigi tegelikult oli 6C variante veel meeltult läheb eriauhind

siia:
6C2500 Competiotone
6C 3000 on juba teine teema:
Ah jaa-> enne unustasin tõenäoliselt ilusaima 6C ennesõjaajast
Tegelikult ma olen normaalne....