Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#107Kuumasaamine näitab kulumist, aga mis kuumasaamist näitab?
Laagril ei ole seal keevituskoht, löögijäljed on need. Kõik need täpikesed seal rõnga sisemisel serval on täkked.
Laagril ei ole seal keevituskoht, löögijäljed on need. Kõik need täpikesed seal rõnga sisemisel serval on täkked.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#108Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#111Müts maha. :icon_hi:
Kas sa selle autoga sõitnud ka kunagi oled?
Kas sa selle autoga sõitnud ka kunagi oled?
a.k.a Anthrax
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#112mees...misajast alfaga sõidetakse 
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#113No ütleme nii, et õlivahetusvälpa pole veel täis sõitnud
.
EDIT: Tabavalt öeldud, Veiks!
EDIT: Tabavalt öeldud, Veiks!
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#114Vahetatud:
-Taga - pikihoova puksid (4)
-Esiõõtsa tagumised puksid (2)
-Sarniirid
-Rooliotsad
-Roolivardad
-Stabika kammitspuksid
-Stabika kondid
-Termostaatklapp
-Enamus veermikupolte
-Rooli hammaslatt (+tolmukaised +amort)
-Siduri ketas
-Siduri survelaager
Tehtud:
-Poolraam värvitud
-Mootor pestud
-Välalaske kollektor -keevitatud -sirgeks käiatud
-Kaantevaheline jahutuse toru tihendid +värv
To Do:
-Uued raam- ja kepsusaaled
-Esiõõtsa eesmised puksid (2)
-Väljalaske kollektor portida
-Väljalaske lahti võetud tihendid vahetada
-Klapikambri kaante tihendid vahetada
-Karter uue silikooniga lekkevabaks muuta
-Geneka rihm vahetada
-Käsipiduri tross vahetada
-Uued tagasadulad
-Ploki soojendus peale panna
-Kõik uued mahlad sisse panna
-Vigased salongi plastdetailid kobedamate doonori omadega asendada
EDIT: -Geneka rihma juhtrullikud vahetada/remontida (uued laagrid)
EDIT: -Mootoriruum pesta + roostelaigud eemaldada
-Prooviring teha
- Selle ootus mind ainult tegutsema panebki.
Vist sai enamus. Endal kah nüüd lihtsam järge pidada ja plaane teha.
-Taga - pikihoova puksid (4)
-Esiõõtsa tagumised puksid (2)
-Sarniirid
-Rooliotsad
-Roolivardad
-Stabika kammitspuksid
-Stabika kondid
-Termostaatklapp
-Enamus veermikupolte
-Rooli hammaslatt (+tolmukaised +amort)
-Siduri ketas
-Siduri survelaager
Tehtud:
-Poolraam värvitud
-Mootor pestud
-Välalaske kollektor -keevitatud -sirgeks käiatud
-Kaantevaheline jahutuse toru tihendid +värv
To Do:
-Uued raam- ja kepsusaaled
-Esiõõtsa eesmised puksid (2)
-Väljalaske kollektor portida
-Väljalaske lahti võetud tihendid vahetada
-Klapikambri kaante tihendid vahetada
-Karter uue silikooniga lekkevabaks muuta
-Geneka rihm vahetada
-Käsipiduri tross vahetada
-Uued tagasadulad
-Ploki soojendus peale panna
-Kõik uued mahlad sisse panna
-Vigased salongi plastdetailid kobedamate doonori omadega asendada
EDIT: -Geneka rihma juhtrullikud vahetada/remontida (uued laagrid)
EDIT: -Mootoriruum pesta + roostelaigud eemaldada
-Prooviring teha
Vist sai enamus. Endal kah nüüd lihtsam järge pidada ja plaane teha.
Last edited by AaduT on 07 May 2010, 13:46, edited 8 times in total.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#115Järgmise viisaastaku jooksul on lootus sõita ka... Kui roosteuss vahepeal autot ära ei söö..
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#116Palun nõu karteri eemaldamisel. Keerasin kõik poldid lahti ära, aga tõbras on silikooniga nii kõvasti kinni, et mitte kuidagi midagi vahele ei aja sinna. Ometigi on seal kuskil leke ja asi tuleks üle käia, et tihe saaks. Kas silikooniga tihendatud pindadele on ka mingi spetsiifiline eemaldaja/vabasti olemas?
EDIT: Sõber pakkus välja, et puuhalu ja haamriga taguda, et äkki annab järgi. Kas tuleb veel variante?
EDIT: Sõber pakkus välja, et puuhalu ja haamriga taguda, et äkki annab järgi. Kas tuleb veel variante?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#117Proovi pussnuga kuidagi vahele lüüa ja siis edasi peaks kipsinoaga ilusti juba tulema, või tavaliselt piisab serva lahti saamisest ja kõik muu on kökimöki.
Küsisks veel ainult niipalju, et kust sa neid õõtsa pukse eraldi tellid/ostad? Peale Piloti
Edu!
Küsisks veel ainult niipalju, et kust sa neid õõtsa pukse eraldi tellid/ostad? Peale Piloti
Edu!
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#118Pärast reedet polegi veel garaazi jõudnud mootrit lahkama, aga puksidest veidi...
Need mis vahetatud sain ostsin AutoMaailmast - Salomeest Võru tänava lõpust. Ühtib Saab 9000 omadega. Need mis vahetamata jäid, samuti
B-osadel on sellekohapealt vist mingisugune andmebaasifeil, sest töömees kelle kätte puksid vahetada viisin laiutas ainult käsi kui neid nägi. Samu pukse on mulle juba mitu B-diilerit pakkunud.
Pildile selgituseks siis, et need mustavärvi puksid on need mis Auto Maailmast ostsin (enne kui olin auto lahti võtnud), ja "kuldne"
oli mul doonorauto pagasiruumis kui tolle ostsin. Minu mõistus ütleb kah, nagu sellel mehhaanikulgi, et tuleb veel 1 "kuldne" juurde otsida.
Iseenesest on küljesolevad puksid veel täitsa jäigad ja käega neid ei vääna, aga no kui juba siis juba...
Huvitav lugu:
See "kuldne" puks oli minigrip kotikeses, millel oli peal ilma trükiseta oranzi värvi hinnasilt, kuhu peal oli käsitsi kirjutaud hind ja veel midagi. Läksin sellega "Sulevi Autoärisse", et äkki saan sealt teise samasuguse ja Sulev ei suutnud oma silmi uskuda. Ütles: "See siia sildile on minu oma käega kirjutatud, sellest ajast kui ma veel Asmeris töötasin - ca .15a tagasi"

Need mis vahetatud sain ostsin AutoMaailmast - Salomeest Võru tänava lõpust. Ühtib Saab 9000 omadega. Need mis vahetamata jäid, samuti
B-osadel on sellekohapealt vist mingisugune andmebaasifeil, sest töömees kelle kätte puksid vahetada viisin laiutas ainult käsi kui neid nägi. Samu pukse on mulle juba mitu B-diilerit pakkunud.
Pildile selgituseks siis, et need mustavärvi puksid on need mis Auto Maailmast ostsin (enne kui olin auto lahti võtnud), ja "kuldne"
Iseenesest on küljesolevad puksid veel täitsa jäigad ja käega neid ei vääna, aga no kui juba siis juba...

Huvitav lugu:
See "kuldne" puks oli minigrip kotikeses, millel oli peal ilma trükiseta oranzi värvi hinnasilt, kuhu peal oli käsitsi kirjutaud hind ja veel midagi. Läksin sellega "Sulevi Autoärisse", et äkki saan sealt teise samasuguse ja Sulev ei suutnud oma silmi uskuda. Ütles: "See siia sildile on minu oma käega kirjutatud, sellest ajast kui ma veel Asmeris töötasin - ca .15a tagasi"
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#120mul ka paar neid musti kodus olemas... deoreetiliselt sobivad mõlemad... ühed kestavad vaid veidi vähem ja on õige veidi pehmemad.