 
 


Esimese ilusa ilmaga hakkan legotama ja külge pookima kogu tavaari.
Küsimus kah: oskate äkki soovtada mõnd nahahooldus vahendit. Turgutaks natukene istmeid.







Me tegime ikka natuke rohkem kui lihtsalt juhtmed sappa ja sõitma.-erik- wrote:No kui auto ostsin, siis oli õhuvõtu toru teibitud. See läks esimese asjana vahetusse. Täielik krdi anomaalia. Ja muidugi parim on see, et Pilotis lükati juhtmed sappa ja tehti proovisõitu ja siis oli kotermann kadunud :icon_problem: . Sihuke tunne tõesti, et varsti annetan masina Pilotisse.
 
  
 Ei mõelnud midagi halba selle lausega, lihtsalt see kõikumine tuleb ja läheb millal ise tahab. Varsti palgapäev tulemas, siis saab paaki rohkem, kui 10l võtta ja teile kasvõi terveks päevaks selle masina kärutamiseks andaPilotMotors wrote:Me tegime ikka natuke rohkem kui lihtsalt juhtmed sappa ja sõitma.-erik- wrote:No kui auto ostsin, siis oli õhuvõtu toru teibitud. See läks esimese asjana vahetusse. Täielik krdi anomaalia. Ja muidugi parim on see, et Pilotis lükati juhtmed sappa ja tehti proovisõitu ja siis oli kotermann kadunud :icon_problem: . Sihuke tunne tõesti, et varsti annetan masina Pilotisse.
Kui sa järgmine kord paaki kütust ka ikka jätad, siis saaks testida ja proovida põhjalikumalt
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme

 
  )
 ) muidugi kui pöörded vahepeal jonnivad siis on osaliselt asi tõenäoliselt ka sinna peidetud (või siis on tühikäigumootori tatine ja poob kinni vahepeal]
 muidugi kui pöörded vahepeal jonnivad siis on osaliselt asi tõenäoliselt ka sinna peidetud (või siis on tühikäigumootori tatine ja poob kinni vahepeal] või siis mingile poollahtisele pistikule [kui TÜ puhtalt tuli, siis jätaks kati rahule- äärmisel juhul teeks mõnekümne km pikkuse sõidu vahemikus 3000-5000 rpm]
 või siis mingile poollahtisele pistikule [kui TÜ puhtalt tuli, siis jätaks kati rahule- äärmisel juhul teeks mõnekümne km pikkuse sõidu vahemikus 3000-5000 rpm]