kui keegi vene keelt loeb
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#2...autodelta ruulib,
maksad teise tutika 156 hinna juurde ja saabki siukse
kift
maksad teise tutika 156 hinna juurde ja saabki siukse
kift
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#3Mees sõidab träkil kiiremini kui M3ed. Ja püss maksas kokku vähem kui uus M3 
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#4alfanatico wrote:...autodelta ruulib,
maksad teise tutika 156 hinna juurde ja saabki siukse![]()
kift
Hind nii õudne pole - koos transportiga mootori modimine maksas ca 9K euro. Ja 330 heppa kapoti all
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#5mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole
500 hp kargaks kapoti alla naks
ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole
500 hp kargaks kapoti alla naks
ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#6Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).
mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
Auto omanik ei kannata föön-mootoreidja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole
500 hp kargaks kapoti alla naks
Stroker kit ei mõjuta ressursi kuidagiressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#7ar2r/33 wrote:Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).
mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
iga ratas mis ei vea pidurdab... 4 veoline auto ei ole sugugi halvem kui esi või tagaveoline... eriti kui veel teepind ei ole maks haarduvusega )vihm jne). loomulikult igat ratast mida mootor ringi keerab neelab võimsust... aga 3,7 liitri juures... ???
ja kui oleks võimalus katsuda 3,2 liitrist 156 GTA mudelit siis ma naerataks nagu meeletu...
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#9ah, noh... jah, sai ju just 3,2 brerat taltsutatud... meel alles ärev... silm särab ja püksisäär väriseb
intelligentsed eufooriamolekulid vms voolavad soontes ringi...

intelligentsed eufooriamolekulid vms voolavad soontes ringi...
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#103.2 kompressor. Dali. ehitati seda autot juba ammu, aga akki kegi meie omadest ei ole nainud.
http://www.zr.ru/articles/50222/




http://www.zr.ru/articles/50222/
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#11Vell.... see nüüd küll minu arusaamaga ilusast autost päris täpselt ei ühti 
156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal
#12no... mõistmaks mis juhtus 156 iluga eeltoodud pildilinkidel peame süüvima õigesse kulturipärandisse.
(soovitan täispikkasid emir kusturica filme http://en.wikipedia.org/wiki/Emir_Kusturica - must kass, valge kass, lubadus jms)
http://www.youtube.com/watch?v=Qg44qKSb ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=i1gaOPOt ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dpO93jR4kL4