ja nüüd seleta lollile

süüd vaadates saan aru jah, et on kinnitusedts wrote:kui vaatad, siis on see harkjalg sinna külge poogitud (originaalkaaned on siiski puhtad karpade jaoks)
seal on selgelt näha "kuulikesed" kaane pool ning vaheflants pubma poolel :grandpa:
:offtopic:
:icon_thumbup:supp wrote:maserati-ga oli tegu (küll mitte sellega mis pildil vaid sebring), kel muidugi huvi siis minu garaazis saab mõlema ülal toodud fiat 850-ne (nii sedaan kui coupe, tõsi küll mitte abarth vaid tavalisi) projekte vaadata. aga noh, mis seal salata, itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele
hallooo? :phonecall:Slicer wrote:Kõik mis teeb sellest autost Alfa on ju läinud... mootor. Selle pleki võib suvalise peale tõmmata sinna
nii see asi käib jah, pre war autodega just, siis asi juba "tasub ära" :icon_angel:supp wrote:muuseas brittidel on ettevõtted kes on spetsialiseerunud vanaaegsedte mootorite ehitamisel, soovikorral teevad ka ploki jmv valimis, orig shasiid on suht väärtuslikud, eriti veel kui on mingi ajalooga nr-ga, niiet sellises kopleksuses võib masin vabalt 1mill euri + maksta, kunagi juhtusin mingit saadet vaatama kus üks tüüp ostis xkss jagurari set sellel oli nn maching nr osa küljes (oli vist mingi poolraami ots) mis tema autol oli non mching nr-iga, maksis selle lõbu eest ming 2-3 milli naela,