q4 roolivõimu/visko õli

#1
Tervitus.
Sai vahetama hakatud õli roolivõimus kuna tegi kahtlast häält ning keegi osav oli vahetanud originaal õli punase ATF-i vastu. Ehk siis täiesti vale asi sees ja tuli välja vahetada.
Kõigepealt sai imetud õlipaak tühjaks. Siis tagasillast mingi jagaja moodi asjast voolikud lahti ning auto tööle, et saaks ka viimased tilgad süsteemist kätte. (punast ja rohelist ei tohi omavahel segada :icon_cop: )
TRK-st sain originaal õli mida küll kahjuks oli ainult neil 2l. Eniveis sai see kõik sisse kallatud ja tuli puudugi.
Alternatiivne õli kuulu poolest on CHF 11. Sai sõidetud seda ostma.
Ca. 700g juurde valatud jäi õli MAX tasemele. Peale seda hakkas aga neliku tuli põlema ning ka füüsiliselt 4WD puudub.
Ehk siis mis läks valesti? :D
Õli järgi sõites toimis kõik korralikult, tulukesed olid kustus.
Õlipaak justkui mullitaks kui kaas maha keerata.
Mingit moodi õhutamine aitaks? TRK Kalvo ütles, et tagasillas peaks tal ka olema mingi õhutusnippel. Kahjuks tal päris meeles ei olnud ning ka endale ei jäänud ühtegi niplit silma. Loogiliselt peaks ju õhk ise välja tulema?
Pikk ja keeriline jutt aga ju siis need on Q4-ja rõõmud :duh: :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

q4 roolivõimu/visko õli

#2
:icon_hi:

Q4 visco on õhutatav vaid AR testri kaasabil -> mootor 2000 rpm peale, tester saadab keskventiilile signaali peale ja tekitab n.ö. ülerõhu, peale mida saab pumba rõhuklapp avatud ja õhk tuleb välja :icon_thumbup:

seega TRK või Pilot :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

q4 roolivõimu/visko õli

#4
Kas siin on juba Sinu teema :)

alfaromeo164register.com/viewtopic.php?f=2&t=898

Kui mitte, siis ehk annab paar v6imalikku suunist :)

muidugi v6id proovida saada kontakti VML-iga, kes ehk oskab mainida mida tehti siis, kui sellel aparaadil nelivedu uuesti tagasi tuli (kui seda esimest korda l2hemalt n2gin, siis nelivedu ei toiminud- keegi kuskil sa kuidagi ilmselt sellest jagu...)

tom-i Q4 saagast on kyll jah meeles, et seda vist ei saadudki arvutiga suhtlema :)
Tegelikult ma olen normaalne....

q4 roolivõimu/visko õli

#5
:roll: see auto nõuab loovat lähenemist :lol: Muide mul 1 liitrine pudelike sobivat õli vedelemas, kui tarvis! ega neil muud vahet pole tavalise atf-iga, kui et see originaal õli on kauakestvam, viskoosuse vahe neil olulist rolli seal ei mängi. Nellikveo kohta, siis niipalju, et sellel autol oli ennevanasti kombeks aegajalt nellikveo tuli põlema visata, kuid nellikvedu ise enesest toimis edasi. Kui ma ei eksi, siis sai roolivõimu paaki tagasisuunduvale torule pudelike otsa pandud ja roolivõimu pump annab õli ka taha silla süsteemile ette, ning kallatud aga paaki juurde kuni puhast õli hakkas tagasi tulema... Hetke toimimise või mitte toimimise viga ma pakkun et jääb elektrisüsteemi rohkem, sest mingi juhe või andur pidi juba ennemalt probleeme valmistama, sest see tuluke päris niisama ei sütti. Muidugi seal on päris mittu mitte kõige teravamat pliiatsit pakkis vahepeal kallal käinud ning võib kõike oodata, peaks vaatama nt kas kõik torud ikka jooksevad sinna kuhu peaksid jne :icon_roll: Muidugi selle õhutamise kohapealt oli palju lihtsam loogikat arendada, kui auto reaalselt silme all oli, nüüd enam just palju ei mäleta sellest..

q4 roolivõimu/visko õli

#6
aaa...ja vaata, kas nellikveo kaitse on terve ja ikka olemas seal kaitsmekarbis :icon_thumbup: mingi ahv oli selle kunagi varukaitsmepähe oma kohalt ära võtnud, ei ole ka nüüd välistatud... ei ole enam meeles, kas telefoni teel sellest juttu oli...
cron