Aravete on mõnusam kui Rapla
http://www.youtube.com/watch?v=WJEPlyxs ... r_embedded#!
eriti see väikse tõusu ja langusega S
video alsuses enne starti
AR 155, 2,0 16V
#92IT (ehk intopic )
Õlu ja väljavihastatud lollide ametnike poolt nädala jooksul = laiali võetud kaas
Tulin täna koju, kogu maailma peale vihane, tegin ühe õlu, siis teise ja mõtlesin, et mis ma ikka niisama joon, teeks midagi. No läksin siis garaaži ja hakkasin asja üle juurdlema. Kuidagi tekkisid tööriistad kätte ja õlu oli igasugu ideid juba tekitanud ja voila! klapid olidki käes. Ilusad seened teised. Olen paar korda elus klapid kolbidega kokku lasknud, aga nii kõveraid pole näinud.
Katsun nüüd pühade ajal ka moto alumise poole lahti võtta, et vaadata, mis seal on, kuis vänt jne....
Õlu ja väljavihastatud lollide ametnike poolt nädala jooksul = laiali võetud kaas
Tulin täna koju, kogu maailma peale vihane, tegin ühe õlu, siis teise ja mõtlesin, et mis ma ikka niisama joon, teeks midagi. No läksin siis garaaži ja hakkasin asja üle juurdlema. Kuidagi tekkisid tööriistad kätte ja õlu oli igasugu ideid juba tekitanud ja voila! klapid olidki käes. Ilusad seened teised. Olen paar korda elus klapid kolbidega kokku lasknud, aga nii kõveraid pole näinud.
Katsun nüüd pühade ajal ka moto alumise poole lahti võtta, et vaadata, mis seal on, kuis vänt jne....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#93Kablamm!
Kui sul nende klappidega miskit teha pole, siis ma ostaks palgapäeval (esmaspäeval) need vanaraua hinna eest oma trofeeriiulile ära:)
Okei, et pole minu auto küljest..aga ikkagi. Tead, ma kogun niukest sitta. Et mul meelest ei läheks, mis autot ma oman. Leiaksid oma koha purukskeeratud võtmete, vägistatud amordipatjade ja katkiste õõtshoobade vahel.
Kui sul nende klappidega miskit teha pole, siis ma ostaks palgapäeval (esmaspäeval) need vanaraua hinna eest oma trofeeriiulile ära:)
Okei, et pole minu auto küljest..aga ikkagi. Tead, ma kogun niukest sitta. Et mul meelest ei läheks, mis autot ma oman. Leiaksid oma koha purukskeeratud võtmete, vägistatud amordipatjade ja katkiste õõtshoobade vahel.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
AR 155, 2,0 16V
#94Need olla valmistatud miskist hyper materjalist nasa, fbi, kgb ja veel miski agentuuri, millel polegi nime koostöös, seega pead laskma 2 palka mu kontole kandazakalwe kirjutas: vanaraua hinna eest
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#95Vot sulle siis tühikäigul ja valgusfoori taga. Selline laks tuleb tavaliselt piiraja juures.
AR 155, 2,0 16V
#96Nali selles, et kas klapid saavad niiiii pehmed olla? Pmst võtsin "krokodillidega" kinni ja painutasin nad klapipesast eemale, ilma haamriga peksmata, ja siis sain neid natuke kinni lükata, et poolkuud kätte saada.
Nagu vasest klapid.
Nagu vasest klapid.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#97ega 16V klapid just titaanist tehtud pole küll
pealegi- kui need on juba mõned laksud kätte saanud, siis on ka metall ise pehmem
JA vaata positiivse poole pealt- kui klapp oleks kõvem, kui kolb, siis peaksid minema kolbe otsima
pealegi- kui need on juba mõned laksud kätte saanud, siis on ka metall ise pehmem
JA vaata positiivse poole pealt- kui klapp oleks kõvem, kui kolb, siis peaksid minema kolbe otsima
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155, 2,0 16V
#98Muidugi, seal need odavad 6-7 euri maksvad klapid. Tsentri avade järgi näha. Sellepärast tulebki võimaluse korral orig. panna. Paljud sõitnud kaaned kus kasutatakse selliseid pehmekesi on 10000 juures juba klapile pesa jälje sisse jätnud. Eks nad sõidavad küll, aga suurt valu eriti ei kannata.
AR 155, 2,0 16V
#99VÄGA kenad kukeseened!
NB! Romantik garaazis, küünal töölauale tõstetud suisa...
NB! Romantik garaazis, küünal töölauale tõstetud suisa...
AR 155, 2,0 16V
#100Mul oli vein ja juust ja viinamarjad ka veel kaeulatuses :butt:E.T. kirjutas:NB! Romantik garaazis, küünal töölauale tõstetud suisa...
Tegelt käib maal iga suurema tuulega elekter ära, siis ongi igas toas kas taskulamp või küünal, nii ka garaažis
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#101Vein ja viinamarjad on käeulatuses, aga haamriga ründad mootorit ikka õllese peaga
AR 155, 2,0 16V
#102Panin garaažis õhtul ilusaid värvilisi asju kokku. Pidureid nimelt.
Mida aga märkasin, et ühel tagasadulal pole õhtustniplit. On ainult auk, mis on vist nipli jäänukit täis.
Kuidas see aga sõitnud on, kuna sealt peaks idee poolest ju õli välja lendama pidurdamisel?
Puhastasin nii palju kui sain, aga paistab, et see on juba suht vana vigastus olnud- auk kultuuri täis.
Vaatasin kriitilise pilguga teised niplid ka üle = vanaraud, pmst ümaraks keeratud. Peab uued kõik otsima.
Siia vist sobivad kõik?
Mida aga märkasin, et ühel tagasadulal pole õhtustniplit. On ainult auk, mis on vist nipli jäänukit täis.
Kuidas see aga sõitnud on, kuna sealt peaks idee poolest ju õli välja lendama pidurdamisel?
Puhastasin nii palju kui sain, aga paistab, et see on juba suht vana vigastus olnud- auk kultuuri täis.
Vaatasin kriitilise pilguga teised niplid ka üle = vanaraud, pmst ümaraks keeratud. Peab uued kõik otsima.
Siia vist sobivad kõik?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#103keere ja pikkus peavad samad olema- ma arvan, et Pärnu fixusest saad need letist kätte
ja vaata, et selle algse nipli kontsu sealt august kätte saad (reeglina sureb nippel ära natuke madalamalt, kui pidurisadula piir on-> s.t. auk jääb ilusti suletuks... ja igavesest ajast igavesti :icon_roll: kui seda kontsu sealt kätte ei saa, siis õhutamine saab huvitav väljakutse olema küll aga mitte võimatu)
P.S. kui seda välja hakkad puurima, siis ole väga ettevaatluik, et sadulat ära ei lõhu (155-l on vaid mõni mm selleks vaja, et koonus ära lõhkuda)
ja vaata, et selle algse nipli kontsu sealt august kätte saad (reeglina sureb nippel ära natuke madalamalt, kui pidurisadula piir on-> s.t. auk jääb ilusti suletuks... ja igavesest ajast igavesti :icon_roll: kui seda kontsu sealt kätte ei saa, siis õhutamine saab huvitav väljakutse olema küll aga mitte võimatu)
P.S. kui seda välja hakkad puurima, siis ole väga ettevaatluik, et sadulat ära ei lõhu (155-l on vaid mõni mm selleks vaja, et koonus ära lõhkuda)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155, 2,0 16V
#104Ma ka puurisin neid nipleid välja. Isegi keerme keerasin üle mis peaks 7mm ja samm peaks 1 olema
A mul oli selline jama, et ühe nipli põhja keerasin keermepuuri pooleks.
Aga vot uut sadulat ka ei raatsinud osta lahendus?
kuna seda puuriotsa ma sealt mitte mingisuguse jõu ja nõuga välja ei saanud, keevitasin augu täis ja tegin kõrvale uue pesa
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155, 2,0 16V
#105Kuradi inseneridJarmo kirjutas: keevitasin augu täis ja tegin kõrvale uue pesa
Ma pidin eile juba lolliks minema, kui üritasin esimesi kolbe sisse saada, no krt, see esimene tihend/kaitsekumm on nii pehme, et ei püsi üldse pesas
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar