Lühidalt- keerasin natuke teipi ümber õlipunni- ja jäi suhteliselt pidama
Hommikul siis autosse, võtit ja ülevaatuspunkti poole... kuna ilm ei olnud kõige jahedam, siis aknad lahti ning täiesti arvatult kostis kundepoolselt esirattalt kah-kah-kah... Selge
pidur kinni... noh sellisena pole ju mõtet punkti minna...
tagasi parkimiskohale, auto üles, ratas alt, ülemine supportikinnitus lahti (tuli raskelt) ja alumise kallale.. noh seal oli juba tegemist ... aga lahti tuli
kiire kontroll ja kolb liikus jälle, klotsid korda, pesad puhtaks, ülemine tapp lahti... vaja määret
alumisele tapile näpp peale... ja ei midagi... selge, kinni...
mis seal ikka- roostesurm ja võti ... ja nii umbes poolteist tundi, kuni tapp lihtsalt pesas pooleks läks
Homme siis puurpingi juurde, et kas ehk õnnestub veel see poolik asi sealt välja puurida
kes iganes seda alumist tappi viimati määris unustas kindlasti midagi sinna paigaldada (määrde või midagi)
Vahepeal siis on toimunud ka see, et punase käsipiduri trossid on vahetatud, makitagune on korras, piduritule leidsin ebay-st (ja ostsin selle peale siis poest mõned ledid, mis sinna sisse lähevad- infoks siis niipalju, et selle spoila sees olev tuli on tehase poolt kasutuses F355-l... US $299.00.... ümber arvestades tuli mulle terve auto odavamalt kätte
)
rehvid on puhtaks nokitud (säästurehvid ikkagi)- 15" läheb alla hiljem... õli on vahetatud, piduri peasilindris on õhk sees
üks 4" kõlar on tuksis (ma ikka loodan, et hr alfahoolik ei ole öösinise orig kõlareid ära visanud- plaan lihtne... jäävad Alfa originaalid esimese hooga - tweeter, 4" mid ja 6,5 midwoofer ukse sisse - crossoveri skeem on kah juba olemas... tagaaknale jääb esimese hooga see, mis seal on (polnud kõige kehvemad kõlarid, kui juhtmed uuesti harutatud ja klemmid puhtastatud said- esimese hooga ütles juhipoolne tagakõlar takistuseks 12 oomi
)
Ja oli plaan ka dimka käest soetada terve uus sisu (nii plastid, kui istmed, kui muu mudru) aga KUNA see pagana tapp pooleks läks, siis tuleb taaskord tõdeda, et kui ma ei suuda kuskilt suuremat autot leida siis on jama kui palju (vihjeks siis niipalju, et mitte ühegi sedaaniga ei ole võimalik ära tuua teise sedaanijagu istmeid - kui neid just paika kruvida ei saa... mis esialgu plaanis oligi)- sellega säästaks ohtralt aega ja vaeva nii puhastamisel, kui istmekatete vorpimisel.
Ja selleks nädalaks punasest aitab (seda enam, et hetkel on sel tõmmatud esimene pidurisadul traadiga amordi külge
)- homme algab 164 ja 156 saaga järgmine etapp ning plaani kohaselt peaks nädala lõpuks olema 145 ja öösinine 155 nina poolt tunduvalt kergemad...
Tegelikult ma olen normaalne....