Tere
Kas kellelgi on kogemusi veakoodidega P0191 ja P1671. Hakkas see nali pihta kui auto lihtsalt suri teepeal välja. Proovisin käiguga käima lasta, ei midagi. Hing täitsa kinni. Keeran võtmest , käivitub poolest pöördest pooleks minutiks ja sureb ära ja nii kogu aeg. Egas midagi pael külge ja garaaži arvuti taha ja näitab veakoodi P0191. Sai see ära kustutatud. Auto töötab aga nüüd jätab mootori tule põlema ja näitab järgmist koodi P1671 mida enam ära kustutada ei lase.
Kas kellelgi on kogemusi sellise probleemiga ja mis oli lahendus? Või kust otsast tuleks lammutamisega alustada?
Ette tänades
Velts
Re: Veakood P0191 ja P1671
#3kuna masinaks on märgitud 156, siis eeldaks, et tegu on diisliga (P0191 on diisli kütusesurve veakood)
P1671 on koodina- rail/fuel pressure regulator valve
ehk siis kütusesurve on ebastabiilne -> võimalikud põhjused... nagu ikka-> katkine juhtmestik/lahtine pistik/vigane mass või vigane klapp/andur/pump
kui viga tekkis "lambist", siis on kõige tõenäolisem, et midagi on puru kütuselatis endas (samas, kuna peale lambist suremist sai korda, siis võib olla asi ka juhtmetes). Kuna juhtmeid on lihtsam kontrollida, siis alusta nendest, kui seal on kõik korras, siis mõõda kütusesurve ära-> kui surve on väike liigu pumba poole, kui surve on normis, siis vaata rõhuandur üle
P1671 on koodina- rail/fuel pressure regulator valve
ehk siis kütusesurve on ebastabiilne -> võimalikud põhjused... nagu ikka-> katkine juhtmestik/lahtine pistik/vigane mass või vigane klapp/andur/pump
kui viga tekkis "lambist", siis on kõige tõenäolisem, et midagi on puru kütuselatis endas (samas, kuna peale lambist suremist sai korda, siis võib olla asi ka juhtmetes). Kuna juhtmeid on lihtsam kontrollida, siis alusta nendest, kui seal on kõik korras, siis mõõda kütusesurve ära-> kui surve on väike liigu pumba poole, kui surve on normis, siis vaata rõhuandur üle
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Veakood P0191 ja P1671
#4Minu viga jah. Autoks siis 156 2.4 diisel 11o kw. Ja ei saaks öelda et päris korras veel. Peale esimese vea kustutamist P0191 jääb küll auto käima aga pöörded üle 3500 ei tõuse. Ja käimagi ei jää mitte esimese korraga vaid kolmanda neljanda korra peale.
Re: Veakood P0191 ja P1671
#5Ja muidugi juhtmed paistavad korras olema. Vool jõuab nii rõhuandurile kui ka pumbale.
Muidugi tekib küsimus et kui palju peab olema survet ja kuidas seda mõõta käepäraste vahenditega?
Muidugi tekib küsimus et kui palju peab olema survet ja kuidas seda mõõta käepäraste vahenditega?
Re: Veakood P0191 ja P1671
#6eee.... käepäraste vahenditega Sa seda ei mõõda-> kui ma nüüd õigesti mäletan, siis on surve seal umbes 1400 bar kanti selle jaoks on olemas siiski diislikojad- kui juhtmed on korras, siis odava lahendusena võid proovida enne vahetada kütusefiltri (kuigi see on vähetõenäoline süüdlane) aga peale seda jääb kodustest vahenditest väheks (kuna nii pump, kui andur on natuke kulukad asjad, siis ehku peale ei ole mõistlik neid vahetama hakata)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Veakood P0191 ja P1671
#7140bar-i.. seda ma usun.. 1400 ei usu.. Diisli pihustite avamissurved on seal 130-150 kandis tavaliselt...
Re: Veakood P0191 ja P1671
#8 võibolla küll-> mul on kuskilt meeles Alfa otsepritsediislitel number 20000psi (igapäev ühikuid ei teisenda-> kuidagi kumab, et 1 bar oli 0,07 psi?) -> mõte igaljuhul selles, et ka 140 baari on natuke palju käepärast vahendite jaoks
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Veakood P0191 ja P1671
#9Olgu öeldud, et ühisanumpritse puhul algavad tõesti surved 1000 barist ja piezo pihustite puhul küündivad kuni 3000-ni.
Kuidas töötavad alfadiislid, ei tea.
Kuidas töötavad alfadiislid, ei tea.
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom
Re: Veakood P0191 ja P1671
#10Käepäraste vahenditega seda vist ei mööda, aga mina sain abi nendelt diislipoistelt http://www.valori.ee/ u 15eur tk, kuigi minu Alfal oli mure hoopis pihusti pistikus, sain teada et pihustid on korras. Nad vist üle 1 lahti ei võtnudki, kuna viga näitas üks. Väljendus see selles, et mootori soojenedes viskas vea ja hakkas lõhkuma (pütt oli tagant ära).
Re: Veakood P0191 ja P1671
#11Tühikäigul kütuserõhk alates 200-300 bar tavaliselt, täislaksuga lendab üle 1000. Kütuserõhku näitab korras anduri puhul diagnostika, lihtne eOBD julla peaks mootori puhul asja ära ajama. Kui veakood tuleb kohe tagasi/ei kustu ilma, et mootorit käivitada prooviks on reeglina tegu elektriveaga, kui peale käivitust siis pigem mehhaanilise veaga või anduri/täituri ebakorrektse tööga. Rõhuandur edastab valet signaali, solenoid kütusepumbal jääb kinni, kütuserõhk lekib maha kuskilt liigselt vms.