Re: Suvaline pläma 2015

#391
Faif kirjutas:Alfa Romeo 166 TI??
TI märk oli taga jah sellel FL 166l aga ei teagi kas sellist paketti üldse 166l eksisteerib.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#394
spark kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:
Faif kirjutas:Alfa Romeo 166 TI??
TI märk oli taga jah sellel FL 166l aga ei teagi kas sellist paketti üldse 166l eksisteerib.
Eksisteerib
ja isegi diislil :twisted:

Olin ka täiesti üllatunud kui avastasin, et 166l ka TI versioon olemas on. Aga olen näinud ainult 3 liitrise mootoriga autol seda paketti.
Aga midagi rohkem erinevat seal ei ole kui TI embleemid ja must salong ning velg???
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Suvaline pläma 2015

#395
umbes nagu BMW emmmstail võin Audi esslain (kuigi vedrustuses oli samuti vahe sees)

ainult, et must lagi ei olnud paketis sees -> Ti pakett 166-le sisaldab 18" velgi, alumiiniumist sisemisi ukseliiste, punase valgustusega kellaplokki ja madalamaid vedrusid(ja muidugi Ti logo :-D )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#396
Ennem Thesise ostmist olin juba lennupileti muretsenud, et minna saksa 166TI järgi. (diisel siis)
Päev varem veel helistasin üle, et nüüd tulen jne... frits müüs aga auto sellepeale kellelegi maha... WIN!
täpselt enam ei mäletagi mis sai lohutuseks endale muretsetud :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Suvaline pläma 2015

#397
veiks kirjutas:Ennem Thesise ostmist olin juba lennupileti muretsenud, et minna saksa 166TI järgi. (diisel siis)
Päev varem veel helistasin üle, et nüüd tulen jne... frits müüs aga auto sellepeale kellelegi maha... WIN!
täpselt enam ei mäletagi mis sai lohutuseks endale muretsetud :D
Thesis? :D
Alfas are for nice people...

Ebareaalne kütusekulu

#399
Tankisin autol paagi täis eelmine nädal kaelani (esimest korda), et testida reaalselt kütusekulu. Üleminekukütus sees ja enne külma talve sõidan tühjaks küll.

141km pärast läksin uuesti, panin kaelani. Mahtus ainult 7 liitrit. Hämming. Arvan, et diisliga äkki ei saa nii täpselt testida kütusekulu, kui bensuga? Bensukaga polnud probleemi iga 100km järel uuesti 11 liitrit sisse kallata.

Eks ma sõidan nüüd 300km ja siis lasen uuesti kaelani, vaatan, mida siis näitab. Ei taha uskuda, et auto puhtalt linnasõidul 5l@100km sõidab. Pardakompuuter näitab 8.4. :wave:
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#400
Sai suheldud siin tädi mehega, uuris kas olen auto välja vaadanud ning millist marki autot osta tahan. Peale vastuse andmist küsiti, et kas Sa perearsti juurde pole mõelnud minna, et äkki teeb perearst süsti ja Sa ei taha rohkem Alfa Romeot.
Kas tõesti on perearstilt võimalik saada vaktsiini selle raskekujulise Alfa Viiruse vastu? :wtf: :mrgreen:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#401
Ma küsisin naiselt, et mis autot ta endale tahab
vastuseks oli, et võks olla sellise käigukastiga, et kui ei viitsi, siis ei pea ise vahetama, aga alfa võiks olla!
Ja MiTo olla ikka liiga punn.

Seega peab ikka selespiid gta tooma :)

Ma ei saa aru, mis kuradi haigus inimestel nende alfadega on :?:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#405
GME on Fiat-Chrysleri uus keskmise suurusega R4 mootor (1,8-2,5)

igati app to date (turbovalmidus, jahutatavad hülsid - millega muuseas muudetakse töömahtu sama ploki puhul, topelt nukakeeramine, multijet jpms)

algselt valmis draft muuseas Hyundai poolt, hilisemtl võeti see FCM poolt mängeldes üle :-)

AR bensiinimootorite lineup on siis edaspidi selline, et jääb pisike mootor (samuti globaalne 1,3-1,75), keskmine mootor (GME - esialgu 2,0 turbo, võibolla deriveeritakse ka 2,0 vabalthingav, kuid see ei ole eriti tõenäoline) ja BT v6 (Maserati põhjal). GME deriveeritakse tõenäoliselt siiski ka 300 HP juurde (arvatavasti siis 2,5)

Üldiselt aga paistab kangesti sedamoodi, et ilma vurrita Alfasid enam ei tule :thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....