Re: Suvaline pläma 2016
#2HUA!
Sugulane postitas selle oma FB lehel
Alfa Romeo käsipidur! Viimsi parklas.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 4844_o.jpg
Sugulane postitas selle oma FB lehel
Alfa Romeo käsipidur! Viimsi parklas.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 4844_o.jpg
Re: Suvaline pläma 2016
#3Hahaa Ma olen pm samas seisus... auto seisis kaks nädalat maja ees ja eile sõitma minnes oli tõsiasi see, et käsipidur oli kinni külmunud ja pidurid peal. Soojas garaažis mure lahenes ning olin juba õnnelik aga siis... tõmbasin käsipidurit ja mingi tross purunes Ja nüüd olen ilma käsipidurita!Slicer kirjutas:HUA!
Sugulane postitas selle oma FB lehel
Alfa Romeo käsipidur! Viimsi parklas.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 4844_o.jpg
Head uut aastat kõigile ja mõnusat talve nautimist!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Suvaline pläma 2016
#4Kasutan kässarit ainult siis, kui töötavat autot vaja seisma jätta. Hommikul hoiab lumi paigal
Eile käisin autoga pesulas (hommikul käsipesulasse, õhtul tagasi). 2 sündmust sellega seoses:
1) Tagaukse tegin lahti, enam lukku ei saa. Õnneks olid vahendid pagassis ja peale 30m ootamist sai ukse lukku uuesti. Ilmselt oli survepesuga luku südamikku vett lastud.
2) Auto läheb kiiremini soojaks. Arumaisaa... nagu reaalselt saab mootori peaaegu et 90 kraadi peale tööle jõudes, muidu oli selline 75 kraadi. Lähipäevil läheb termostaat vahetusse (kindluse mõttes)
Igal juhul väga kihvt ilm on
Kes teist siin lamellidega sõidavad? Ma hirmuga jään valgusfoori taga (Tallinnas) seisma ja pöördeid ristmikul teen ka väga suure kaarega, et keegi sisse ei vajuks. Libe on ja need lamellerid kuidagi nagu ei taha pidama saada
Eile käisin autoga pesulas (hommikul käsipesulasse, õhtul tagasi). 2 sündmust sellega seoses:
1) Tagaukse tegin lahti, enam lukku ei saa. Õnneks olid vahendid pagassis ja peale 30m ootamist sai ukse lukku uuesti. Ilmselt oli survepesuga luku südamikku vett lastud.
2) Auto läheb kiiremini soojaks. Arumaisaa... nagu reaalselt saab mootori peaaegu et 90 kraadi peale tööle jõudes, muidu oli selline 75 kraadi. Lähipäevil läheb termostaat vahetusse (kindluse mõttes)
Igal juhul väga kihvt ilm on
Kes teist siin lamellidega sõidavad? Ma hirmuga jään valgusfoori taga (Tallinnas) seisma ja pöördeid ristmikul teen ka väga suure kaarega, et keegi sisse ei vajuks. Libe on ja need lamellerid kuidagi nagu ei taha pidama saada
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#5Mu Breral on lamellid, igapäevaselt temaga küll talvel ei sõida kuid eelmise nädalavahetuse lumes hätta ka nagu ei jäänudurmask kirjutas:Kes teist siin lamellidega sõidavad?
Kui suur see vahe naelte ja lamellide vahel praeguse ilmaga on? Jää peal peaks naeltel selge eelis olema aga praeguses lumes?
Re: Suvaline pläma 2016
#6Vahe on praktiliselt olematu.
Erinevus tuleb sisse kiilasjääl.
Erinevus tuleb sisse kiilasjääl.
a.k.a Anthrax
Re: Suvaline pläma 2016
#7Ma pole veel ühtegi positiivset kogemust sellise ilmaga ja lamelliga saanud.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#8Ma siin ühes teemas kommenteerisin oma uusi lamelle, mis mul nüüd umbes 1,5 kuud on all olnud. Tookord jäi õhku küsimus, et kommenteeri siis lumega ka.
Võin nüüd kommenteerida, et suht head lamellid on... siiamaani pole olnud erilisi probleeme paksus lumes ega ka sellise pudru sees. Suure kaarega väga kurve ei võta, kui siis natuke.
Nende lamellidega oli tegu:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... TS-850.htm
Valisin sellepärast kuna enamus talverehvide testides oli esikolmiku hulgas ning mõistliku hinnaga ja eestist saada.
Võin nüüd kommenteerida, et suht head lamellid on... siiamaani pole olnud erilisi probleeme paksus lumes ega ka sellise pudru sees. Suure kaarega väga kurve ei võta, kui siis natuke.
Nende lamellidega oli tegu:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... TS-850.htm
Valisin sellepärast kuna enamus talverehvide testides oli esikolmiku hulgas ning mõistliku hinnaga ja eestist saada.
Re: Suvaline pläma 2016
#9Need on ilmselt põhjamaa kummiseguga sul.
Kuidas nendel ristmikel, kus asfalt on öösel jäätunud ja peale sadanud lumi kenasti rehvi ja asfaldi-jää vahel sulab?
Olen mõtlema hakanud, et peaks kellegagi rehvivahetust tegema mõneks ajaks- minu uued naastud tema uute lamellide vastu ja siis võrdlema sõiduomadusi.
Selline naastuga rehv mu autol: http://www.1010tires.com/Tires/Reviews/ ... +RS+(W419)
Kuidas nendel ristmikel, kus asfalt on öösel jäätunud ja peale sadanud lumi kenasti rehvi ja asfaldi-jää vahel sulab?
Olen mõtlema hakanud, et peaks kellegagi rehvivahetust tegema mõneks ajaks- minu uued naastud tema uute lamellide vastu ja siis võrdlema sõiduomadusi.
Selline naastuga rehv mu autol: http://www.1010tires.com/Tires/Reviews/ ... +RS+(W419)
Viimati muutis urmask, 05 Jaan 2016, 12:12, muudetud 1 kord kokku.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#10urmask su link ei näita ...
Ma küll lamelli asemele vabatahtlikult naelu ei osta.
ma ei sõida ekstreemsetes tingimustes ja kui vaja siis sõidan tasakesi.
Saab 9-5 all 195/65 R15 GoodYear meelega sai kitsamad võetud
Maanteel lume vaale selle auto ja nende rehvidega ei tunne.
Nissan Almeral olid all 185 laid rehvid ja selle kergema aotoga olid vaalud tunda
Ma küll lamelli asemele vabatahtlikult naelu ei osta.
ma ei sõida ekstreemsetes tingimustes ja kui vaja siis sõidan tasakesi.
Saab 9-5 all 195/65 R15 GoodYear meelega sai kitsamad võetud
Maanteel lume vaale selle auto ja nende rehvidega ei tunne.
Nissan Almeral olid all 185 laid rehvid ja selle kergema aotoga olid vaalud tunda
Re: Suvaline pläma 2016
#11Lisasin oma lingile "URL" tagid, nüüd peaks korras olema. Foorum automaagiliselt seda korrektselt ei teinud.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#12Minu autol on uued Antares Grip20 hiina lamellid.
Olen sõitnud ka uute kalliste ja ka taastatud rehvidega. Reaalselt märkimisväärset vahet ei ole. Kalli rehvi ostmine on üldiselt lihtsalt kindlapeale minek ja head omadused kestavad ehk kauem.
See, miks inimesed kiidavad naastrehve on iganenud kujutelm. Lihtne on peas visualiseerida kuidas naast peab ülihästi aga lamelli tööpõhimõttest ei ole nii lihtne aru saada. Tegelikult peabki hästi- Tallinna tingimustes praktiliselt sama hästi nagu korralik lamell. Minujaoks on naastu kasutamine nagu linnas maasturiga sõitmine. Kui paar korda aastas korraks tee jäiseks tõmbab või vaja kõrgemale äärekivile sõita on ilgelt hea endale kinnitada, kui õnnestunud investeering see ikka oli.
Päeva lõpuks on kõik peas kinni ja igaüks ostab selle, mis talle hea tundub.
Olen sõitnud ka uute kalliste ja ka taastatud rehvidega. Reaalselt märkimisväärset vahet ei ole. Kalli rehvi ostmine on üldiselt lihtsalt kindlapeale minek ja head omadused kestavad ehk kauem.
See, miks inimesed kiidavad naastrehve on iganenud kujutelm. Lihtne on peas visualiseerida kuidas naast peab ülihästi aga lamelli tööpõhimõttest ei ole nii lihtne aru saada. Tegelikult peabki hästi- Tallinna tingimustes praktiliselt sama hästi nagu korralik lamell. Minujaoks on naastu kasutamine nagu linnas maasturiga sõitmine. Kui paar korda aastas korraks tee jäiseks tõmbab või vaja kõrgemale äärekivile sõita on ilgelt hea endale kinnitada, kui õnnestunud investeering see ikka oli.
Päeva lõpuks on kõik peas kinni ja igaüks ostab selle, mis talle hea tundub.
a.k.a Anthrax
Re: Suvaline pläma 2016
#13Mul on peas väga hea olla praeguH.E kirjutas:Minu autol on uued Antares Grip20 hiina lamellid.
Päeva lõpuks on kõik peas kinni ja igaüks ostab selle, mis talle hea tundub.
Aa ma vist sinuga üldplaanis nõus. Lihtaslt see pea otsustas, et naaste on vaja mõni üksik kord talve jooksul, kuid need on need määravad korrad.. vms teooria
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#14See võtab suht hästi kokku selle teemaH.E kirjutas:Päeva lõpuks on kõik peas kinni ja igaüks ostab selle, mis talle hea tundub.
Muidugi hea alternatiiv talveks alfahoolikutele (kabiinis võib muidugi tiba külm olla)
Re: Suvaline pläma 2016
#15Nii nagu teeoludele vastavalt valitakse sõiduvahend ja sõidukiirus, nii tuleb ka ilmaoludele vastavalt valida riietus.
--
Urmas
Urmas