Re: Suvaline pläma 2016

#212
Hämmastav, kui keeruline on Eestis autot leida, kui eesmärk ei ole just kärukonksuta hall automaatkastiga diiseluniversaal :mrgreen:

Veel hämmastavam, mida kõike meil siin autode pähe müüakse ... ja millised numbrid selle juures lauale on pandud :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#213
ts wrote:Hämmastav, kui keeruline on Eestis autot leida, kui eesmärk ei ole just kärukonksuta hall automaatkastiga diiseluniversaal :mrgreen:

Veel hämmastavam, mida kõike meil siin autode pähe müüakse ... ja millised numbrid selle juures lauale on pandud :roll:
Suur osa müügis olevatest autodest on sinna jõudnud selle tõttu, et auto turuväärtus vs remondikulu ei ole kooskõlas.

Tglt on remondi hind kõikidel autodel olemas, kuid lihtsam on ju müüa väsinud õõtsade, rihmade, pumpade ja piduritega auto maha ja osta uuem, millel on u poole peal kõik need asjad, kui et käia välja ca 1000€ selle kõige eest mõtlemata, et see kõik on järgnevaks mitmeks aastaks (vbla mitte pidurid, aga muu küll).

Inimesed ei oska lihtsalt arvutada autot remontides, mis on tegelik kilomeetri hind (auto hind - langus, remondikulu vs kilomeetrid, mida pärast läbida saab ja kütusekulu (ala väiksem kulu diislile, suurem remondile)) ja sedasi nad sõidavad ja müüvad neid.

Aga eks sa tead seda ise ka kõike, kuid hämmastab endiselt, et ikka ja jälle selliste autode peale satume. Müstika ka minu jaoks :)

Tasapisi muutub ka ülevaatuspunktide kvaliteet ja varsti võib juba isegi usaldama hakata teadmist, et auto pääses veatult ülevaatuselt läbi. Kindluse mõttes tasub siiski teha see kontroll ära ;) Fakt on aga see (minu Alfa hea näide), et kuigi esinduses öeldi, et ok auto on, eriti veel oma vanuse kohta, siis auto ajalugu ma ikka lõpuni ei tea (mis kütus ja õli, kui tihti, mis tingimustes, mis filtrid, kui tihti, kas külma mootoriga peenestatud jne). Minu Alfa õlileke ja läbisõidetud filtrid on samuti kurb asjaolu. Auto ise ok, aga...

Uhh.. veidi hakkas kripeldama see kiirelt ostetud auto.. äkki oleks ikka pidanud ka 4000€ asemel 11000 välja käima ja ala Pilotist selle 159 Ti ära ostma. 6 kuu jooksul oma auto olla üle 2000€ juba pandud :/

ts, oli nüüd vaja vana arm lahti kangutada? :D
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#214
ma olen vist oma 159-le oma 2 aastase omamise jooksul samuti juurde maksnud ligi 2000€, ostsin 6000€ eest. Õõtsasi olen jõudnud vahetada selle aja jooksul juba 2 korda, esimene kord lasin mingid väga odavad panna ja noh aasta hiljem oli siis tulemus käes, vaja uuesti vahetada. Pandi TRW omad nüüd, äkki peavad kauem vastu. Kaks korda vahetatud rullikuid seal, kus geneka rihm peal jookseb. Hammasrihm vahetatud. DPF eemaldatud, samal ajal paarkümend kw juurde tuunitud :D Kolm päeva peale ostu viskas auto neli veateadet järjest ette, igasugu abid lakkasid töötamas ja siis see check engine. Ei olnud hea tunne kui aus olla aga viga oli õnneks üsna pisike, pihusti pistik oli läbi ja tellisin selle inglismaalt, nii et 10€ kogu lõbu ainult :D oi kui hea meel mul peale seda oli :)
Nüüd on ees EGRi vahetus, kuna segab turbo tööd, ilmselt lasen uue panna ja kui võimalik siis lasen seal need torud ka ära puhastada.

Re: Suvaline pläma 2016

#216
nii ongi aga ürita seda teistele selgeks teha, suht võimatu ülesanne :D Ma eelmise autoga, Mazda 626-ga käisin sama moodi samu asju parandamas, välja arvatud siis diisli eripära, DPF, EGR.

Re: Suvaline pläma 2016

#217
valmarv wrote:nii ongi aga ürita seda teistele selgeks teha, suht võimatu ülesanne :D Ma eelmise autoga, Mazda 626-ga käisin sama moodi samu asju parandamas, välja arvatud siis diisli eripära, DPF, EGR.
Samas oma Passatile ma panin 17" velgede asemel 15" alla :D Ja nüüd ostsin Aflale mingid mustad ja juba võtan pakkumisi, et saaks värvida... see on küll Alfa viga.. blank varustusega masin ja.. oeh ... :wave:

Äkki peaks tõesti selle maha müüma ja ostma 2010-11 masina alla 100k läbisõiduga. Kuid ei usu, et keegi praeguse eest 6500€ on nõus välja käima. Samas ka miks mitte.. Enne vaja see õlileke korda teha. Jupid odavad, aga töö on.. oeh jube.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#218
Ma kahetsen, et diisli ostsin, on küll võimas ja kiirendus kuradima hea aga see hääl. Mõtlesin, et panen mingi vägevama summuti, mis muudaks häält paremaks aga krt jälle miski 600-700€ maksta...liiga palju :P

Re: Suvaline pläma 2016

#219
valmarv wrote:Ma kahetsen, et diisli ostsin, on küll võimas ja kiirendus kuradima hea aga see hääl. Mõtlesin, et panen mingi vägevama summuti, mis muudaks häält paremaks aga krt jälle miski 600-700€ maksta...liiga palju :P
Jep, sama siin. Aga keskmine 8.40/@100 on linnas on suht ok. Samas lisakulud vist viiad lõpuks hinna bensukaga samasse klassi. EGR/DPF jms vajab enivei varem-v-hiljem vahetust.

Elu esimene diisel :)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#220
urmask wrote:
valmarv wrote:Ma kahetsen, et diisli ostsin, on küll võimas ja kiirendus kuradima hea aga see hääl. Mõtlesin, et panen mingi vägevama summuti, mis muudaks häält paremaks aga krt jälle miski 600-700€ maksta...liiga palju :P
Jep, sama siin. Aga keskmine 8.40/@100 on linnas on suht ok. Samas lisakulud vist viiad lõpuks hinna bensukaga samasse klassi. EGR/DPF jms vajab enivei varem-v-hiljem vahetust.

Elu esimene diisel :)
No DPF mul enam probleemiks ei ole, EGR see eest küll. Kas peaks selle ka nullima?

Re: Suvaline pläma 2016

#222
urmask wrote:
valmarv wrote:No DPF mul enam probleemiks ei ole, EGR see eest küll. Kas peaks selle ka nullima?
Seal hea arutelu selle kohta: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... egr#p91733

Pealegi tulevikus hakatakse ka TÜV seda kontrollima. Mootor võiks linna vahel ikka komplektis olla ;)
noh, DPF on igatahes läinud, kas selle kunagi tagasi ka programmeerida saab, seda ma ei tea. DPF ise auto all muidu täitsa olemas ja ilmselt arvuti ka ei näita, et seal midagi valesti oleks. EGRi ma välja ilmselt võtma ei hakka, pigem panen uue sisse, odavam ka niipidi.

Re: Suvaline pläma 2016

#223
:roll:

aasta tagasi otsis vend autot-> lõplik otsus diisel, automaat (ei sobinud mind kuulata)... eile siis üle kolme kuu käivitamine... ja loomulikult vesi filtris ning kast veareziimis :shifty:

laupäeval tegin üle paar kuu 164 lahti (viimati sõitsin enne, kui tuled ära kukkusid.. umbes detsembri algul ehk)... aku peale, kapott üles- vedelikud normis... süüdet, minut koha peal käimist ja tuld :roll: (pidurid oli niipalju kinni, et nõksu tegi)

loo moraal- ei tasu osta automaatkastiga diislit, kui sellega kogu aeg ringi ei vura
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#225
valmarv wrote:Kus filtris see vesi sees oli, kütuse omas?
Mujal see väga diislitel pole, jep. Seisev auto, vana filter. Tglt peaks diislit seisma jättes filtri ära vahetama, kui see vana. Eesti oludes on soovitatav 1x aastas v iga 10'000km järel filtrit vahetada.
--
Urmas
cron