Tere.
Äkki oskab keegi öelda survelaagri asukohta alfa romeo-s 156 2.4jtd mootoriga? Kas kuskil käigukasti südames/juures või äkki pedaali ümbruses? Tahaks kuidagi teada saada palju seal tööd on, palju läheb maksma selle vahetus. Äkki on mõistlikum siis kohe siduriga koos vahetada? Või on veel mõistlikum ennem vaadata mis seisukorras sidur on ja siis otsustada? help
Ning millist valida - SACHS-i või VALEO oma?
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#2Mõtle selle peale, mida see laager teeb, siis mõtled ka koha välja..
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#4cyber,
Netis lugesin välja, et mõnedel alfadel on see survelaager pedaali juures, seega tahtsin täpsustada. EPER-i kaudu midagi teada saada oli võimatu.
Aga, tegelikkuses: peab maha võtma käigukasti. Selleks, et käigukasti maha võtta, peab vasak poolots maha võtta flantsist, paremots aga üldse välja tõsta käigukastist (et survelaagrit vabastada). Enne seda peab kindlasti õli maha vallata ning võtta mootori padjad ning starter maha. Kui käigukast on maas, survelaager ongi ilusti sinu ees.
Järgmine on ametlik TEAMPARIOst pärit info selle protseduuri kestvuse kohta (uurisin ühelt tüübilt, kes töötab Alfa Romeo keskuses Ukrainas):
2.4 JTD- 8 tundi
1.8 — 2.0 TS — 5 tundi
mrt, ma ei ole kindel, et probleem on temas, kuid üks võimalik põhjus on seal. Sõidu ajal vahepeal esimene käik ei taha sisse ja tuleb lärmakas ja ebameeldiv heli käigukastist. See sama tunne, kui keegi oleks sulle vastu munasid löönud. See võib ka olla see valge detail, kuhu läheb käigukasti kang sisse.
https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 05690_4664
Ei tea kuidas ta eesti keeles on, aga vene keeles ta on KULISA. Mõned pildid: Mõtlesin uurida järgi mis on lihtsam esialgselt vahetada, kas äkki survelaagrit. Selletõttu tegingi seda teemat.
Netis lugesin välja, et mõnedel alfadel on see survelaager pedaali juures, seega tahtsin täpsustada. EPER-i kaudu midagi teada saada oli võimatu.
Aga, tegelikkuses: peab maha võtma käigukasti. Selleks, et käigukasti maha võtta, peab vasak poolots maha võtta flantsist, paremots aga üldse välja tõsta käigukastist (et survelaagrit vabastada). Enne seda peab kindlasti õli maha vallata ning võtta mootori padjad ning starter maha. Kui käigukast on maas, survelaager ongi ilusti sinu ees.
Järgmine on ametlik TEAMPARIOst pärit info selle protseduuri kestvuse kohta (uurisin ühelt tüübilt, kes töötab Alfa Romeo keskuses Ukrainas):
2.4 JTD- 8 tundi
1.8 — 2.0 TS — 5 tundi
mrt, ma ei ole kindel, et probleem on temas, kuid üks võimalik põhjus on seal. Sõidu ajal vahepeal esimene käik ei taha sisse ja tuleb lärmakas ja ebameeldiv heli käigukastist. See sama tunne, kui keegi oleks sulle vastu munasid löönud. See võib ka olla see valge detail, kuhu läheb käigukasti kang sisse.
https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 05690_4664
Ei tea kuidas ta eesti keeles on, aga vene keeles ta on KULISA. Mõned pildid: Mõtlesin uurida järgi mis on lihtsam esialgselt vahetada, kas äkki survelaagrit. Selletõttu tegingi seda teemat.
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#5Survelaager vahetatakse koos siduriga ja see on selle auto juures kõige suurem töö, ajakulu ei oska öelda.
Kui käik sisse ei taha minna siis on võimalikke probleeme palju, kindlasti mitte survelaager. Pigem soovitan töökotta minna ja las selgitavad välja milles viga.
Kui käik sisse ei taha minna siis on võimalikke probleeme palju, kindlasti mitte survelaager. Pigem soovitan töökotta minna ja las selgitavad välja milles viga.
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#7Survelaagri viga väljendub nii, et sidurit alla vajutades tekib mingi heli (kahin, vilin vms). Sinul on tõenäoliselt viga milleski muus.
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#8Hmm. Jan Tartust ütles, et arvatavasti korv on varsti läbi. Aga üritan leida mingi spetsi, kes saaks kinnitada selle diagnoosi.sigaelmar kirjutas:Survelaagri viga väljendub nii, et sidurit alla vajutades tekib mingi heli (kahin, vilin vms). Sinul on tõenäoliselt viga milleski muus.
UPD: aga äkki üldse on probleem käigukastis?
Re: Survelaagri asukoht AR 156 2.4JTD-s?
#9Hei,
võid julgelt minna kuhugi, kus keegi sellega tegeleda viitsib ja lasta kogu sidurikomplekti ära vahetada ja lasta kontrollida, kas pedaali taga olev silinder on korras.
Probleem võib olla korvis, võib olla silindris,võib ka mitte olla - Üldiselt ei kipu 2.4 lubama esimest käiku üldse liikumise pealt sisse panna.
Käigukastis ei ole aga asi kindlasti mitte (ja hoovastikus samuti mitte-> hoovastiku probleem väljendub suuremas kangi liikumises ning selles, et mingil hetkel, kui puks pesast välja hüppab, siis enam üle kahe käigu ei ole
võid julgelt minna kuhugi, kus keegi sellega tegeleda viitsib ja lasta kogu sidurikomplekti ära vahetada ja lasta kontrollida, kas pedaali taga olev silinder on korras.
Probleem võib olla korvis, võib olla silindris,võib ka mitte olla - Üldiselt ei kipu 2.4 lubama esimest käiku üldse liikumise pealt sisse panna.
Käigukastis ei ole aga asi kindlasti mitte (ja hoovastikus samuti mitte-> hoovastiku probleem väljendub suuremas kangi liikumises ning selles, et mingil hetkel, kui puks pesast välja hüppab, siis enam üle kahe käigu ei ole
Tegelikult ma olen normaalne....