võsas peaks olema 162 seeria masinaid peoga lausa, sõitvaid ÜLDSE on jäänud praeguse seisuga 5- kaks 1,8-t (jarmo oma ning see, mis müügis); üks 2,0TS (sparki oma); üks 1,8TB (uiskur) ning üks 3,0 (täpsem teadmine puudub kus ja kelle oma see on)
seina ääres on neid registri järgi 15 ringis (enamik tõenäoliselt tegelikult enam midagi ei ole)
Asisema mootori osas- ilma jagajateta Nordid ning kõik 12V V6-d sobivad sinna ilusti külge, seega küsimus on vaid sobiva 155 või 164 leidmises (põhimõtteliselt on tehtav ka swap 156 V6 peale- üks on praegu 350.-eest saadaval- kuid see vajab põhjalikumat nokitsemist)
Re: Suvaline pläma vol 2017
#227https://vimeo.com/205454747
Alfaskeenele on sisenenud uus tegija. Kutsuge kindlasti kevadisele väljasõidule ka!
Alfaskeenele on sisenenud uus tegija. Kutsuge kindlasti kevadisele väljasõidule ka!
Re: Suvaline pläma vol 2017
#228Okei. Palju muidu sellise 1.8 mootoriga 75 turuhind on üldse? Pole väga saksa saite uurinud.ts kirjutas:võsas peaks olema 162 seeria masinaid peoga lausa, sõitvaid ÜLDSE on jäänud praeguse seisuga 5- kaks 1,8-t (jarmo oma ning see, mis müügis); üks 2,0TS (sparki oma); üks 1,8TB (uiskur) ning üks 3,0 (täpsem teadmine puudub kus ja kelle oma see on)
seina ääres on neid registri järgi 15 ringis (enamik tõenäoliselt tegelikult enam midagi ei ole)
Asisema mootori osas- ilma jagajateta Nordid ning kõik 12V V6-d sobivad sinna ilusti külge, seega küsimus on vaid sobiva 155 või 164 leidmises (põhimõtteliselt on tehtav ka swap 156 V6 peale- üks on praegu 350.-eest saadaval- kuid see vajab põhjalikumat nokitsemist)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#2291,8 hinnad jäävad 300-5000 vahepeale. Eelduslikult on Nordiga varustatud heas korras masin võimalik leida umbes 4-5 tuh ümbruses. kuna Euroopas on mitusada tükki müügis, siis on valik korralik
V6-d seevastu algavad 12 000 ümbrusest ja valikus on umbes 10 autot
V6-d seevastu algavad 12 000 ümbrusest ja valikus on umbes 10 autot
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#230ja ostes Märtsi TM-i siis seal on juttu ka, turboga 75-st, kui ühest puristide autost ...
NB! minu auto ka hetkel ei sõida ... isegi mootorit pole peal
Aga jah, see on tavaline et R4 asemele istutatakse V6-si ja mõned isegi turbotavad ... http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=15519
ja 75 UK foorum http://www.alfaromeo75.co.uk/index.php
NB! minu auto ka hetkel ei sõida ... isegi mootorit pole peal
Aga jah, see on tavaline et R4 asemele istutatakse V6-si ja mõned isegi turbotavad ... http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=15519
ja 75 UK foorum http://www.alfaromeo75.co.uk/index.php
Re: Suvaline pläma vol 2017
#231Hetk tagasi kohvinurgas just lugesin seda.
Väga asjalik tekst oli vahelduseks. Ei olnud tüüpiline pealiskaudne jutt Alfadest!
Väga asjalik tekst oli vahelduseks. Ei olnud tüüpiline pealiskaudne jutt Alfadest!
Re: Suvaline pläma vol 2017
#232nüüd meenub jah, et hr spark kiskus auto laiali ning lubas "kevadeks" uuesti kokku saada- seega on kuskil kellelgi veel üks sõitev twinspark
75 kohta kipub juba vist kehtima sarnane reegel nagu blowerbentleyde kohta- tehasest tulnuna on neid vähem, kui praegu (3,0 24V on üldiselt ülipopp swap- kuna jõudu on seal kamaluga rohkem, siis....)
MUIDUGI peab arvestama sellega, et 1,6 ja 1,8 ning 4 küünlaga 2,0 on nõrgema jõuülekandega varustatud ning 1,6TC sidur/kast/differ 3,0 24V näpitud mootoriga peeneks puruks lasta on suhteliselt tõenäoline...
162/164 teemadel selgituseks 80-dad olid rasked- tehniliselt on Nordiga masinad ehitatud pidama vastu umbes 150kW; V6-ga ning turbotatud masinad (s.h diisel) umbes 200kW; 75TS versioonid kasutavad jõuülekandes V6 jubinaid.
Seega straight swap ainult mootori osas ei ole eriti pikaealine plaan.
75 kohta kipub juba vist kehtima sarnane reegel nagu blowerbentleyde kohta- tehasest tulnuna on neid vähem, kui praegu (3,0 24V on üldiselt ülipopp swap- kuna jõudu on seal kamaluga rohkem, siis....)
MUIDUGI peab arvestama sellega, et 1,6 ja 1,8 ning 4 küünlaga 2,0 on nõrgema jõuülekandega varustatud ning 1,6TC sidur/kast/differ 3,0 24V näpitud mootoriga peeneks puruks lasta on suhteliselt tõenäoline...
162/164 teemadel selgituseks 80-dad olid rasked- tehniliselt on Nordiga masinad ehitatud pidama vastu umbes 150kW; V6-ga ning turbotatud masinad (s.h diisel) umbes 200kW; 75TS versioonid kasutavad jõuülekandes V6 jubinaid.
Seega straight swap ainult mootori osas ei ole eriti pikaealine plaan.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#233Samas võtta 1.8T ja seal võimu juurde keevitada... oleks vist lihtsam ja lollikindlam.
Ok, ilma jääd Busso helist-ainuke miinus.
Originaalis läks see 1.8Turbo 7.5sekiga 0-100km/h. Sealt 6.0 seki välja pigistada ei tohiks olla ülemäära keeruline vs terve mootori swap 3.0 24V peale.
Ok, ilma jääd Busso helist-ainuke miinus.
Originaalis läks see 1.8Turbo 7.5sekiga 0-100km/h. Sealt 6.0 seki välja pigistada ei tohiks olla ülemäära keeruline vs terve mootori swap 3.0 24V peale.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#234Ainult et Turbosid veel vähem müügis kui V6-si ja hinnad samas suurusjärgus.Slicer kirjutas:Samas võtta 1.8T ja seal võimu juurde keevitada... oleks vist lihtsam ja lollikindlam.
Ok, ilma jääd Busso helist-ainuke miinus.
Originaalis läks see 1.8Turbo 7.5sekiga 0-100km/h. Sealt 6.0 seki välja pigistada ei tohiks olla ülemäära keeruline vs terve mootori swap 3.0 24V peale.
Pole enda oma mõõtnud, hetkel vist päris 7,5sekiga 100ni ei jõua.
Aga olles viimase nädala 75-te igapäevaselt kasutanud, siis ei tunne küll, et peaks hakkama võimu juurde keevitama.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#235köh, köh, köh 1,8TB ning 3,0V6 on mõlemad 6500 valmistatud auto klassis, seega ega neid ikka naljalt kuskilt võtta pole
1,8 on TEGELIKULT natuke teist masti mootor ja see peegeldub ka hinnas. 7,5 vs 6,0 eeldab 75 puhul umbes 40kW, tavaline turbo on lihtsalt seatav umbes 150kw kanti aga see ei ole tegelikult tänavasõidul oluline (risk midagi purustada on suurem, kui teoreetiline saadav kasu)
Täiesti eraldi kiiresõiduloom on Turbo evoluzione, mis peegeldub veel omakorda hinnas (500 eksemplari veidi vähendatud töömahu ning loodud A grupi homlgeerimiseks- nende 114kW mootorid on tublisti deforseeritud ning on tegelikult projekteeritud 250kw jaoks ning tegelikult andsid juba tehasest tulles oluliselt suuremat numbrit, kui oleks tohtinud ).
1,8 on TEGELIKULT natuke teist masti mootor ja see peegeldub ka hinnas. 7,5 vs 6,0 eeldab 75 puhul umbes 40kW, tavaline turbo on lihtsalt seatav umbes 150kw kanti aga see ei ole tegelikult tänavasõidul oluline (risk midagi purustada on suurem, kui teoreetiline saadav kasu)
Täiesti eraldi kiiresõiduloom on Turbo evoluzione, mis peegeldub veel omakorda hinnas (500 eksemplari veidi vähendatud töömahu ning loodud A grupi homlgeerimiseks- nende 114kW mootorid on tublisti deforseeritud ning on tegelikult projekteeritud 250kw jaoks ning tegelikult andsid juba tehasest tulles oluliselt suuremat numbrit, kui oleks tohtinud ).
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#236No seal TM lõiguski ütles, et Turbo Evodel oli juba 2 kütusepumpa ja muu valmisoleks lihtsalt asjade juurde keeramiseks, et saaks teha tõelise rinka masina minimaalse vaevaga.ts kirjutas:köh, köh, köh 1,8TB ning 3,0V6 on mõlemad 6500 valmistatud auto klassis, seega ega neid ikka naljalt kuskilt võtta pole
1,8 on TEGELIKULT natuke teist masti mootor ja see peegeldub ka hinnas. 7,5 vs 6,0 eeldab 75 puhul umbes 40kW, tavaline turbo on lihtsalt seatav umbes 150kw kanti aga see ei ole tegelikult tänavasõidul oluline (risk midagi purustada on suurem, kui teoreetiline saadav kasu)
Täiesti eraldi kiiresõiduloom on Turbo evoluzione, mis peegeldub veel omakorda hinnas (500 eksemplari veidi vähendatud töömahu ning loodud A grupi homlgeerimiseks- nende 114kW mootorid on tublisti deforseeritud ning on tegelikult projekteeritud 250kw jaoks ning tegelikult andsid juba tehasest tulles oluliselt suuremat numbrit, kui oleks tohtinud ).
PS. Panin sinna Varuosade firma alla ühe lingi. Panen siia ka.
Hetkel saab sealt originaal juppe ikka väga väga soodsalt. Osad jupid on väga spetsiifilised ka.
https://www.partsworld-uk.com/
Re: Suvaline pläma vol 2017
#237KÖH ... kõige odavam tänavasõidu Evo, mida ma üldse näinud olen oli 29000 paar aastat tagasi- enamus nendest 500-st keeratigi kunagi ringile ning mingit kindlat teadmist sellest, kus ja palju neid võiks olla vist kokku võetud pole. Praegu on võimalik omale tuunimiseks osta tervelt üks turbo evo hinnaga 37 tuh€Slicer kirjutas:No seal TM lõiguski ütles, et Turbo Evodel oli juba 2 kütusepumpa ja muu valmisoleks lihtsalt asjade juurde keeramiseks, et saaks teha tõelise rinka masina minimaalse vaevaga.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#238Ma vaatasin, et sel isendil ei tundu olema plank versiooni stanged, need vist mingilt rohkemate lisadega versioonilt võetud? Vähemalt esistange tundub selline.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#239Lingin siia siis veelkord. Vaadates mida selle raha eest siin pakutakse siis ütleks, et täitsa OK hind.
http://www.ebay.co.uk/itm/172523896083? ... rmvSB=true
http://www.ebay.co.uk/itm/172523896083? ... rmvSB=true
Re: Suvaline pläma vol 2017
#240Kui ainult roolid õigel pool oleks, siis võiks nõustuda..
Saareriigis elades võiks muidugi sellele mõelda...
Saareriigis elades võiks muidugi sellele mõelda...
Tegelikult ma olen normaalne....