Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#16
See on jah masendav. Leian, et autoremondi õppeasutustes peaks olema Alfa Romeo TS ja V6 mootori kokkupanek ja lahtivõtmine kohustuslik. Kui seda suudad veatult teha, siis ülejäänud mootorid on köki-möki selle kõrval hiljem :grandpa:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#17
Need on täiesti tavalised mootorid. Kolvid käivad hästi ruttu üles-alla, klapid avanevad kordamööda ja värki.. :icon_roll:
Ainuke asi, mis vajab päriselt eritööriista on hiljem nukkade paika saamine. Kui lahti võttes on nukad paigas siis on tegelikult põhimõtteliselt võimalik ka ilma hakkama saada.

Külamehel ja korralikul tegijal on ikka suur vahe. Olulisim, mis läbivalt mõjutab tulemust on see, et "külamees" ebaõnnestumise korral kehitab õlgu aga nimega tegija vastutab.
On nähtud küll neid "serviseid", kes teevad kapremondi a' 1000€ ja mootor suitseb peale seda hullemini, kui ükski teine.
:popcorn:
a.k.a Anthrax

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#18
Minu käest saab joonised mille järgi saad cnc pingis lasta nuka pukid teha. Olen enda eelmisel nendega rihma pannud ja peale minu on üks foorumi kasutaja veel kes on nendest abi saanud :wink:

2,0 TS on labane mootor paljusid hirmutab see et tegu on alfaga :D

Kahju et sa mu dislat ei ostnud :(

Aga edu, igatahes.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#19
kallurautojuht kirjutas:Kahju et sa mu dislat ei ostnud :(

Diisel mootor Alfa Romeol on natuke veider, kui oleks diislit tahtnud oleks passati ostnud :P
(ei tegelt oleks korraga rohkem raha olnud oleks ostnud, me noored ja vaesed :reading: )

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#20
ah, mis asjade kujutate ette, et alfa on keeruline remontida, mõned asjad on teistmoodi, aga mitte midagi erilisemat kui näiteks renoo, või mõni muu värdjas, lihtsalt tuleb õige mehaaniku juurde põõrduda
PS ma ikka kohtun aegaajalt inimestega kes imestavad mu transaxle üle, aga samas kui 10min vaadata ja mõelda siis ei ole selles midagi , mis erineks tavalise auto remontimisest, lihtsalt keegi ei viitsi tegeleda, mitte et ei oska

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#21
Nonii, eile sai siis sadu kirju saadetud laiali erinevatel autoremondi firmadele. Igatahes, keegi alla 1500 euro ei paku.
Ja nüüd on väike mõte, et ostame ühe plangu alfa juurde ja tõestame hea kraami ühele kokku ja kehvema kere leiab oma otsa emxis...


Krt, kui raske on oma sõnu süüa, kuid sai vist kehva diil tehtud, entusiasm langeb iga tunniga :icon_sleep:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#22
Ostke parem selle raha eest mootor ja tehke tollele esmane hoole (rihmad, õli, filtrid jm). Tuleb odavam ja jääb ära vaev kerest, salongist jms-st mootorist üle jäävast lahti saamisel :grandpa:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#23
ohh, ohhh , ohh!

just kui oma hala kirja jõudsin panna, siis sain esimese normaalse pakkumise remondile (enamus oli selline külm, kalkuleeritud vastus, mis mulle midagi ei öelnud, lihtsalt hinnakirjast välja arvutatud töömaht)...

eks näis mis saab, võtavad mu vastu esmaspäeval.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#24
Kummaline, et inimestel meeldib otsida kusagilt kaugemalt ja kindlasti peab olema kõlava nimega firma. Kusagil 800-ga saaks ju pakkuda tehtud mootorit( vändagrupp, rõngad, remonditud kaan ja rihmad ning rullikud jne.), aga eks iga üks teeb oma moodi. Huvitav oleks muidugi teada mis selle vana mootoriga siis juhtus.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#25
Jan1 kirjutas:Kummaline, et inimestel meeldib otsida kusagilt kaugemalt ja kindlasti peab olema kõlava nimega firma. Kusagil 800-ga saaks ju pakkuda tehtud mootorit( vändagrupp, rõngad, remonditud kaan ja rihmad ning rullikud jne.), aga eks iga üks teeb oma moodi. Huvitav oleks muidugi teada mis selle vana mootoriga siis juhtus.

Mismõttes, kõlava nimega? Kõlava nimega remondi firmat ? Vabandust, kuid kõlava nimega remondi firmad peaksid omale vist klientidega suhtleja palkama. Või on neil käed jalad nii tööd täis, et ei ole huvitatud uue kliendi rahast. Ma, võibolla see pärast, et olen naine, ei soovi tegemist teha sellise firmaga, kus ollakse üleolev, nagu ma ei teaks midagi asjast (ja kindlasti ei teagi) ja mulle piisaks ainult tunnihinna kalkulatsioonist (krt, korrutada oskan ma ise kah). Tahan teistsugust vastust! Tahan lahendust kuulda!

Ja siis praegu on sõelal 1 remondi firma, kes sai mu pointist aru! Tahan alustuseks lihtsalt teda, kui hullus seisus mootor on. Ja siis sealt edasi vaadata, mitte äraarvamis mängu- mõista mõista, mis moorori sees katki.
Ma ei hakka ju pimesi uut mootorit ostma, ilma, et teaks, mis seisus vana mootor on.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#26
Sa asud Tallinnas? Võibolla saaksin ühe inimesega kokku viia, kes minu auto tükkideks võttis ja taas kokku pani. Tõsi, mootorit ta otseselt ei puutunud. Kuid pean üle küsima kas tal on aega.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#29
Plaan ongi, et 100 Eurot on siis kahjude hindamine-lahti ja kokku...
Ja kui uus mootor, siis saan testitud mootori 500 € (mootori saame ise peale panna)
Ja kui saab parandada, siis olenevalt raskus astmest, siis vaatab, kas laseb teha või saab osa ise teha.

Vot, enne, kui ei tea mis mootoris juhtus nüüd, enne ei saa ka midagi otsustada.

Ohh, kõik on veel nii lahtine ja mõtted jooksevad ühest seinast teise... nii siis, esmaspäeval läheb vaatamisse ja eks siis otsustdab, seni ei mõtle enam autost, ehk on nüüd ilusaid ilmasid kah mõneks ajaks :mrgreen:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#30
Nonii, lõpuksometi siis auto kodus. Seest on määrdunud, aga noh see selleks... Kurat, Alfa Romeo on ikka niiiiiii ilus...

Igatahes, tundub et mootor päris õhtal ei ole, kuna õlid sees ja tõmbab isegi ringi...

Ja auto siis müügis...
cron