Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#1
Niisiis, täna sai siis masin ära ostetud ja võite ÕNNE SOOVIDA! :alc:


Ja ka kohe kaasa tunda (Jan1 palun ära hakka nüüd ütlema :"Ma ju ütlesin!" :grandpa: ) igatahes, saime teadja mehe käest siis "loa" autoga tallinna sõita (kerge saale klõbin) ja lataki- õnne ei jagunud kauaks, kui teepeal seisma masin jäi ja sumpsist tuli paksu tossu... (Krt, ma ütlesin mehele, et Alfaga peab õrnalt rääkima ja paluma, et ta ikka vastu peaks).

No-ja õnneks võttis kena Raplamaa maamees auto oma õuele külmetama paariks päevaks, kuni siis puksiiriga järgi läheme...

Igatahes, Pilot Motors (võisiis mitte), palgapäeval oleme siis esimesed uksetaga oma armsa kalli Alfaga...

Võite nüüd hakata loengut pidama :book:

Ahjaa, Jaen, automüüja, võid vabalt irvitada :lol: :lol: :lol:


Tervitustega,
Ave
Viimati muutis alfaarmastus, 26 Juul 2012, 18:28, muudetud 4 korda kokku.
Manused
28462483-2.jpg
28462483-2.jpg (10.77 KiB) Vaadatud 5656 korda

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#2
Ega siin tagantjärgi pahandamine midagi paremaks ei tee, aga tulevikus kuula targemate nõuandeid. Sel puhul on tegemist puhta rumalusega ja eks selle eest tuleb tõenäoliselt teine mootor osta. Endine omanik oli proovinud juba kergemat teed minna st. ilma võlli lihvimata saalesid vahetanud, aga endiselt kolises.Tõenäoliselt andis keps nüüd terekätt. Ega müüjat väga süüdistada saagi, tema hävis ka paarsada euri selle projektiga. Iga juhul edu edaspidiseks.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#3
Mis see siis tähendab, kas mootori alumisest otsast ei piisa või ainus lahendus uus mootor?? Mürtsi siiski polnud, sai suurest ärevusest pool juurde pandud, oli ainult toss...

Ja kuulutan siis juba siin ette ära, et ostan Alfa Romeo mootori 2,0 TS, täpsemalt siis peale Pilotis käiku.

Aga oleme optimistlikud ja plaanime ikka auto ilusti korda teha- maksku mis maksab ja võtku aega palju võtab. Me siis juba kolmandad omanikud lühikese aja jookul, nii et rohkem me Teda ei väntsuta :P

Ja müüjat ammugi ei süüdista, kuna tema ikka rääkis koguloo ära autokohta ja see, et me "tarkpead" ikka lootsime, et masin ise veereb tallinna ära oli rumalus. Oleks pidanud ikka müüjat kuulama :sherlock:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#5
Mootori kandvateks osadeks võib pidada plokki ja plokikaant. See mis paikneb plokikaanes ja selle küljes kutsutakse ülemiseks osaks(ingl. k. termin top end) ning see mis jääb alla poole on alaosa(bottom end). Kui mootoril esinesid õlitusprobleemid on tõenäoline, et kannatada on saanud ka ülaosas asuvad nukvõllilaagrid, mis vahetatavad ei ole ja nukkvõllid. Kui esinduses remontida on arvatavasti odavam leida kuskilt korras mootor.

Kui oleks võimalus/oskus ise mootorit remontida tasuks ka see ära. Enne "pauku" oleks ilmselt piisanud väntvõlli lihvimisest, uutest saaledest ,rihmavahetusest, kehvemal juhul lisaks silindripea ja nukkvõllide vahetusest. Kui midagi juba purunenud on võib see olla juba kahjustanud ka mootoriplokki, karterit vms. Kui oleks võimalus katkine mootor lahti võtta ja kahjud hinnata oleks lihtsam edasi mõtelda. Näiteks kui enda mootoril klapid ja nukkvõllid sirged võib kuskilt leida purunenud rihmaga mootori varuosadeks - sealt saaks arvatavasti korras alaosa. Tuleks kindlasti odavam kui töökorras mootor.
Samas on selline isetegevus ülimalt töömahukas ja arvestades esinduse tunnihinda on mõtekam lasta neil teostada mootorivahetus milleks kulub päev, selle asemel mootoriremont võib kesta tunduvalt kauem. Enda 156 mootori kodusele remondile peale rihma purunemist kulus 2,5-3 tööpäeva + juppide ootamine.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#6
Ega jah, kui nüüd aega saab, siis tuleb auto tallinna tuua- ehk ülehomme juba. Ja siis edasi mõelda. Arvatavasti tulebki minna kuskile kahjusid hindama ja siis edasi mõelda- olen juba nii palju asjadest, millest mitte midagi aru ei saa,lugenud nii ,et pea valutab juba. Ja jõudnud järeldusele, et enne ei maksa pead vaevata kui asi selge :)


Nüüd kui lugeda inimestest, kes sarnase portsu otsa sattunud, siis vaatan, et loobutakse üsna ruttu. Loodan, et jätkub närve ja jaksu ikka korda saada.

Samas ka lohuta ennast mõttega, et kui korda saab, siis tean täpselt, mis seisus auto on ja ei istu või õigemini ei sõida "pommi" otsas. Seda oleks võinud juhtuda ka "korras" autoga paari kuu pärast (ehk oleks siis ainult kiiremini asja korda saanud).

Igatahes, lammutusest saaksin 500€ korras mootor, mis ei olegi väga hull :P

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#7
esindus muidugi unusta kohe ära sellise töö kohapealt(kui just lotoga pole võitnud), lase suvalisel töömehel asi lahti kiskuda ja siis saad teda kas annab remontida midagi või mitte ja sellega peaks ka suvaline külamees hakkama saama, mootori mehhaanilise osa remont pole mingi kosmoseteadus - kui on mida remontida, lihtsam ja odavam on mudidugi lammarist see 500.- moto võtta, seal rihmad värgid ära vahetada ja siis kulub ehk alla 1000.- ja masin korras
PS see muidugi oli oma lollus, et saale kolksuga masinaga liiklema hakkasid, see lõi limselt ühe 0 juurde remondieelarvesse, kui oleksid ise teinud

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#8
Tänan info ja ettepanekute eest!

Eks järgmine nädal annab teada, mis ja kuidas olema hakkab.


Ühe Alfa Romeo (muide, praegu peaks kuskil tallinnas ringi vurama ja täiesti korras) oleme juba suutnud ära remontida- mootoririhma purunemine (kõik klapid kõverad) , saame ka sellega hakkama!

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#9
Igaljuhul on hea teada. et kavatsete korda teha. Väga palju neid inimesi ei leidu, kes viitsivad ettevõtta AR mootoriremonti. Õnneks on tegemist TS mootoriga, mitte V6'ga. Kus mootoriremont on tunduvalt kallim juba :mrgreen:

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#10
Ega jah, üritame ikka korda saada, kuid, kui ei hakka hammas peale, siis: lapse tuppa saab uue mööbli (autoistmed :icon_roll: ) ja keegi saab autole uued veljed jne... :) Ahjaa, õepoeg himustab autorooli :P
Viimati muutis alfaarmastus, 17 Juul 2012, 00:12, muudetud 1 kord kokku.

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#11
supp kirjutas:lase suvalisel töömehel asi lahti kiskuda ja siis saad teda kas annab remontida midagi või mitte ja sellega peaks ka suvaline külamees hakkama saama, mootori mehhaanilise osa remont pole mingi kosmoseteadus - kui on mida remontida
Päriselt? Mina olen aru saanud, et 2.0 TS pole mitte päris GAZ51 vms, et pooled mehed pole nõus seda näppimagi. Kui nüüd hinnangute andmine jätta suvalisele külamehele, sebida jupid ja mitte-kosmoseteadus-olev remont ka siis... jõudu, samuti loto.

Mina ostaks mootori (või noh, ostsingi omal ajal, Janolt ja tema pani ka peale, viimased 4 aastat sõidab uue omaniku käes nagu uus) ja tooks selle ikkagi TRK'sse või Pilotisse.

Maksad rohkem, aga kui kutid ära munavad, siis tuled siia kaeblema ja las seletavad siis. Pigem ma arvan tunnistavad viga ja teevad korda. See on eelis tuntumate alfapesade puhul suvakate külameeste ees...

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#12
Suvaline külamees võib selle mootori lahti kakkuda, aga kokkupanek nõuab natuke teadmisi, infot ja spetsiaaltööriistade hankimist, leiutamist. Samas ise külamehena olen enda mootoritest jagu saanud. Internet ja inglise keele oskus on tublisti abiks.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Saagale võib siis nüüd punkti panna...

#13
Hei, hei, mootori lahti kammumine Alfal pole meie pere meestele esimene kord. On juba väike kogemus olemas (mootoririhma purunemine ja klapid kõveraks) ja tookord sai samuti netist uuritud ja küsitud targematelt jne... See, õnnetu Selespeed sõidab siiani...
cron