#5
Postitas 2.8
Märts käes, lumi läinud, suverehvid all ja läksin siis lõpuks TÜV- d tegema, tegin väiksed tropid-kiired ringid 10-15km. et mootor-õli soe oleks. Ei läinudki kaua, pidurid värgid-särgid, lont taha, 2-x mootori möiratust, sillakontroll-logistamine-lõksutamine jne. Alles OK, kuigi ma ise arvan, et sillamajandusel pikka pidu ei ole ja mingil hetkel on vajalik täielik taastamine , aga enne midagi ei tee kui miskii endast märku annab Sõitsin tanklasse, et võtan paagi ka silmini täis ja nagu ikka läksin bensiini püstolite alla. Sain õigel ajal jaole, kunagi aastaid tagasi panin Ford Escortile bensiini asemel diislit aga sai kohe välja tõmmatud, sinist suitsu tuli küll pärast pikalt. Sõitsin siis diisli tankuri alla ja märkasin, et mootori tuli põleb ja jäigi põlema.. Jätsin mootori seisma ja tegin kapoti lahti, AGR klapi juures käis plõks, mis oli, ütleks, päris üllatav. Auto on pikalt seisnud nii siin kui Saksamaal, arvatavasti ei ole ta veel harjunud pöördeid saama ja ongi mingi "kala" sees. Võimalik et AGR - klapp on vigane ja jäänud kinni või lahti vales asendis. Auto edasiminekus ja mootori töös midagi kahtlast ei märganud. Kui see oleks ajutine viga siis peaks oranz mootorituli vist teatud aja pärast kustuma. TÜV - mees lubas mingi testri kaasa võtta ja üle vaadata - proovida. Eks näis................ Algavadki masuudipressi mured ja võlud.. Tervitused kõigile!