Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#1
Panen oma trabandi kah siia kirja, kuna hooldusraamatut ei ole siis tuleb teha internetipõhine

Parameetrid:
keskmine kütusekulu 10,4l :icon_thumbdown:
kiirendus 0-100, üle 10 sek. :icon_thumbdown:
tippkiirus, spidomeetri järgi 200, siis pidin hakkama ümber keerama, rohkem ei tea :icon_think:

Head: roostet ei ole :icon_thumbup:
sumpsi ei pea ka vist 3 aastat vahetama :icon_thumbup:
naksed istmed- higine selg jääb läbi särgi ilusti istmekülge kinni :icon_thumbup:
Pilt
Pilt
Pilt

:reading:
2009 Märts:
õlivahetus Mobil täissünt 900.-
õhufilter 300.-
Pidurikettad esimesed Bosch 2500.-
pidurikettad tagumised -- 500.-
Klotsid esimesed ja tagumised Delphi 800.-
Salongisoojenduse radiaatori vahetus 600.-
jahutusvedeliku vahetus 200.-
uued suverehvid Fulda Carat Exelero 4400.-
Parempoolne uus esituli 1600.-

2009 Mai:
Kliimasüsteemi täitmine 800.-
Spidomeetribloki vahetus - nüüd on odomeetri näit 13x tuhat midagi- nagu uus auto - eelmisel ei töödanud enam lcd tablood korralikult) 1500.-
Püsikiirushoidja paigaldus( suunatulede hoob+piduritulede adur) 1700.-
Alpine kõlarid ustesse 2000.- ( paremaks ei muutunud midagi )

2009 November
õlivahetus 800.-
Piduriklotsid esimesed Bosch 800.-

2009 Detsember
Poolraami - mootoritala - vahtus- eelmist oli keegi mingil põhjusel keevitanud
Sillaosade vahetus:
taga õõtshoova puksid powerflex ja lisaks veel ees ja taga natuke jubinaid
generaatori rihm
sillareguleerimine
kokku 11000.- TRK
talverehvid Nokian Hakkapeliita 4, kasutatud, mustrit 8 mm ees ja 6mm tagasillal 2600.-

2010 jaanuar
Jahutusradiaatori vahetus - 2600.-
roolilatti vahetus 7000.- TRK

2010 aprill
uued esirehvid ( 2tk) Dunlop SP ~2200
uued porimatid 450.-
velgede pulbervärvimine 4tk 500.-

2010 mai
uued tagumised piduritorud vask 2200.-
Viimati muutis segusilm, 28 Juun 2010, 00:54, muudetud 8 korda kokku.

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#3
Remont on üks imelik asi, kui sa remondid nt 200000 maksvat masinat aastas 40000 eest, arvad, et ok, ehk siis proportsioon paigas :D Aga remontida 30000 maksvat autot 33000 eest aastas- tundub üüratu kulu.

Sa pole oma mures üksi, mul eelmise aasta rem arved mitte AR-le (pikamaa sõiduk), ületavad u 1,8x hetkel a24 olevate sama aasta ja varustusega masinate hinda. Vaatad, vast miski väike viga, et odav, aga siis jälle 11000 või 14000 või xxxx, masendav. Samas hea sõita (niipalju kui saab :mrgreen: )
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#4
segusilm kirjutas:jahutusvedeliku jahutus 200.-
Ei saa ütlemata jätta, et minu auto veel raha ei küsi selle eest :lol:
segusilm kirjutas:Ehk siis oln vaja veel sisse panna ~13 tuh, et saaks müüa auto24's 30 tuhandega, vahi kus värk.
Nagu ütles vanameister J.Clarkson: "Alfa-males buy BMWs, Alfas are for nice people"

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#8
ega kes keelab neid panna kuidas juhtub, ma olen koguaeg nii harjutanud ja teisel aparaadil on sama lugu et taga siledamad, teinekord hea külge ette lasta ikka - maantepeal ta ei mõju suurt midagi, aaga vähemalt saab kohapealt paremini minema kui vaja

veljed on veel originaalid, ei ole üle värvitud, aga lakk koorub mõnes kohas, niiet ei teagi mis teha kohe. Kui üle värvida siis kaob pool ilu ära kohe - nad on muidu kahevärvilised - augud tumedad ja pealmine pind poleeritud nagu. Autopoodides müüdavatel ei ole eriti kohanud, kõigil on juba ülevärvitud olnud.

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#9
alffaa kirjutas:Taha pannakse esiveolisele parema pidamisega kummid,kui ette. :icon_roll:
Sel teemal võibki tegelikult vaidlema jääda, sest minu väide on, et esiveoline keerab ja pidurdab ja veab esisillaga, tagasild on mõttetu ballast, miks peab seal olema korralikum rehv? ehk se räägime võib-olla 1-2mm kulumise erinevusest, mitte talverehv ees vs suverehv taga talvel. st ülejuhitavus on paremini kontrolli alla saadav, kui alajuhitavus esisilla veolisega. Olen pidanud ka politseinikega sel teemal vaidlust, aga eestis suht kõrgel tasemel rallit sõitev tuttav seletas just, et ees parem rehv esiveolisel.

Muidugi OT siin teemas jälle :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#10
Avaldaks kah arvamust sel teemal siis kui juba lahmimiseks läks :lol: . Sai just pere teisel (pigem esimesele) autol ette pandud uued Nokia Hakkapeliita 4 ja taha jäid Vallai protid. Kui hea variant see on sõltub täpselt sellest kes roolis on. Mulle ntks meeldib sõidu ajal vahetevahel käsipidurit kasutada. Ja kurvis libisema läinud tagaotsa saab gaasi andes kah ilusti järgi vedada. Aga ilmselt pole mu ema, kes sama autot kasutab, minuga sama meelt :). Kuid noh.. ta sõidab ka rahulikumalt. Ja nagu juba öeldud, kehv talverehv on ikka parem kui suverehv!

:offtopic:

Alfa Romeo 166 2,5 AT 1999

#11
3:1 praeguse seisuga siis esiteljele parema rehvi paneku suhtes, kui ise oled teadlik ja harjunud siis ma arvan et ei ole suurt vahet kumbapidi teha

skoda all on mul lamellid juba mitmendat aastat ja suviti kah isegi, ehk siis iga sügis saab esiots uued rehvid ja nii tundub ka edaspidi minevat.

aga noh kui alfast rääkida siis v6 sumpsist tulev jorin on kah üks meeldivamaid asju üldse selle aparaadi juures


radikas oli kah juba surnud hõberebase värvi läinud, asemele sai uus mitteoriginaal pandud
Pilt
Viimati muutis segusilm, 16 Mai 2010, 19:02, muudetud 1 kord kokku.
cron