Tegu 1995. aasta widebody 16 klapilise Alfa 155 2.0 TS Sport-iga. Tehasest veeres välja 09/1995, Eestis alates 08/2005. Värviks sinine metallik, veereb originaal 15" Speedline'del, lisadest nahkkattega rool ja käigukangi nupp, 2x elektriaknad, elektripeeglid ning kliima. Kui keegi midagi täpsemalt teada tahab, võib küsida
Mõned pildid rustikaalses miljöös ka:
Auto ajalugu (endale ja teistele järje pidamiseks)
29.05.2010 @ca 215 000 km
- auto minu õue peal
03.06.2010 @215 350 km (Pilot)
- õlivahetus (Shell Helix Plus 10W-40)
17.06.2010 @215 700 km (Pilot)
- hammasrihma vahetus (rihm + rullikud + veepump + variaator + vajalikud tihendid-simmerid)
- klapikambrikaane keevitus (kliimapumba kohalt nurk puruks pingutatud)
02.07.2010 @216 200 km (Pilot)
- parema pooltelje välimine kaitsekumm
- uued esimesed õõtsad
- vasak eesmine stabika kont (vana pooldus õõtsavahetusega)
- sillastend
- uued rehvid (Barum Bravuris FR 195/55 R15 - Gründer, grunder.ee)
05.07.2010 @216 300 km (Inmar Auto - autoklaas24.ee)
- uus esiklaas
16.07.2010 @216 500 km (Pilot)
- pidurisupportite täishooldus (uued tihendid, tolmukatted, liugtapid jne)
- uued pidurivoolikud ees ja taga
- Brembo puurimata ja joonimata kettad ees ja taga
- Ferodo Premier klotsid taga (eesmised ka nüüd olemas, vaja külge torgata - oli mingi probleem kataloogi (või autoga), uued peaksid kataloogi järgi minema Q4/V6-le)
- paari meetri jagu uut piduritorustikku
- uus piduriõli
- mootori õhufilter
- uus katalüsaator
25.07.2010 @218 000 km
- Ferodo Premier klotsid ees
- jahutusradika termoandur
24.08.2010 @221 000 km (Pilot)
- uus pidurdusjõu regulaator + regulaatori vedru
- veel mõni meeter piduritorustikku
To be continued aka makaronid ketšupiga, jee
Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t
#1
Viimati muutis janart, 25 Aug 2010, 12:21, muudetud 3 korda kokku.