ATTENZIONE TUTTI ALFISTI!!!
Algab eelregistreerimine ALFA RING ürituseks.
Vastu tulles Alfasõprade soovile taas kumme vilistada teeme ühe väikese proovi. Sedakorda Rapla Kardirajal. Kindalsti on suuremaid ringradasid, nagu Monza ja Sauga, kuid Rapla kasuks räägivad suhteliselt Kesk Eestile lähedane asukoht ning kiired ringiajad!
Ürituse eesmärk on osalejatel panna end proovile ja õppida paremini tundma oma autot.
Ürituse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi.
Toimumiaeg: Pühapäev, 22. oktoober
Toimumiskoht: Rapla Kardirada
Algus: kell 12.00
Kogunemine: kell 11.00 Järve Selveri parklas
Registreerida saab kuni 18. oktoobrini ja vabade kohtade olemasolul ka kohapeal, üritus on planeeritud kuni 15-le osavõtjale. Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida rajale pääsejad.
Eelregistreerimiseks:
Osavõtumaks, mille suuruseks on 130.- (kohapeal makstes 150.- ). krooni.
Saaja: Erki Tammleht, a/a 1101096297, Pank: Hansapank
Saada e-mail aadressile etammleht@hot.ee alljärgneva infoga
1. Ees ja perekonnanimi
2. Auto mudel
Kohapeal tuleb täita omavastutuse ankeet.
Kuidas sinna jõuda:
Tallinna poolt tulles, keerake peale Rapla eelset raudtee ülesõitu vasakule kruusateele. Seda teed sõitke kuni hargnemiseni kust taas vasakule ja üle raudtee. Seejärel otse (peatee keerab paremale) ja varsti jõuategi kardirajale välja.
ALFA ROMEO FOR EVER!
ALFA RING
#4Antud rada on suhteliselt aeglane ja kurviline. Põhirõhk on just kurvi läbimise tehnikal. Mootori võimsus on teisejärguline. Rehvide hea pidamine ja korralikud stabikad tulevad seal kasuks.
Maksimaalne kiirus mida sellel rajal arendadakse on vast 100-120km/h. Enamiku ajast on kiirused tunduvalt väiksemad.
Väljasõidualad on suhteliselt ohutud. Samas päris reaalsustaju kaotada ikkagi ei tasuks...
Kurvi lähed pigem tiba aeglasemalt, proovid leida kooskõla rehvide ja teekatte vahel, ning siis vajutad sujuvalt jälle gaasi põhja.
Pidurdamised teha sirge tee osa peal. Pidurdada kiirelt ja tugevalt (vaba hooga uimamine ei tule ajale kasuks). Kurvis pidurdamine ei ole ka hea mõte, kuna siis kipub auto otse minema.
Loodetavasti suudame oma väikse korraldustiimiga kõiki ohjata ja suurem pealtvaatajate hulk ürituse toimumist mingitpidi ei takista - pealtvaatamine ei maksa midagi...
osalema ei pea vaid alfaga... v6ib ka lancia, fiati, baierlase, m6ne käreda riisiraketi vms-ga... aga muude markide puhul jätab korraldaja omale rajalelubamise 6iguse yle otsustamise vabaduse, nii klubi liikmete kui ka väljaspoolt klubi tulevatele kehtivad samad tingimused
Maksimaalne kiirus mida sellel rajal arendadakse on vast 100-120km/h. Enamiku ajast on kiirused tunduvalt väiksemad.
Väljasõidualad on suhteliselt ohutud. Samas päris reaalsustaju kaotada ikkagi ei tasuks...
Kurvi lähed pigem tiba aeglasemalt, proovid leida kooskõla rehvide ja teekatte vahel, ning siis vajutad sujuvalt jälle gaasi põhja.
Pidurdamised teha sirge tee osa peal. Pidurdada kiirelt ja tugevalt (vaba hooga uimamine ei tule ajale kasuks). Kurvis pidurdamine ei ole ka hea mõte, kuna siis kipub auto otse minema.
Loodetavasti suudame oma väikse korraldustiimiga kõiki ohjata ja suurem pealtvaatajate hulk ürituse toimumist mingitpidi ei takista - pealtvaatamine ei maksa midagi...
osalema ei pea vaid alfaga... v6ib ka lancia, fiati, baierlase, m6ne käreda riisiraketi vms-ga... aga muude markide puhul jätab korraldaja omale rajalelubamise 6iguse yle otsustamise vabaduse, nii klubi liikmete kui ka väljaspoolt klubi tulevatele kehtivad samad tingimused
ALFA RING
#7sprintide aeg on rajal vähemalt 3 autot (stardiintervalliga 30 ... 40 sek) siis ka ajavõtt pisut teistmoodi (start ja finish teineteisest pisut eemal) ja sõidetakse 2 ringi. Arvan, et 2 autot rajal ei tohiks probleeme valmistada
kuigi arvan, et mõtlesid seda; Start antakse autodele ühekaupa ... ja hiljem on neid rajal mitu.
kuigi arvan, et mõtlesid seda; Start antakse autodele ühekaupa ... ja hiljem on neid rajal mitu.
ALFA RING
#8Registreerunud:
1. Külli Tamberg - Alfa Romeo 156 2,0TS, Selespeed
2. Stelle Bend - Alfa Romeo 156 2,5
3. Tiit Luman - Alfa Romeo 156 2,5
4. Toomas Leemets - BMW 320d
5. Erki Tammleht - Audi a4 1,8t quattro
6. Hart Jürine - Jaguar X-type, 4WD
7. Jaan Tiideman - Alfa Romeo 164 3,0 Super
8. Leslie Laasner - Alfa Romeo 156 2,0 SW Ti
9. Andri Valk - SAAB 900 2,0T
10. Jaan Tiigi - Alfa Romeo 159SW 2,4jtd
11. Jyri Palis - Alfa Romeo 156TI 2.0
12. Lasse Hurt - Pontiac GTO 5,7
13. Lea Hurt - Pontiac GTO 5,7
1. Külli Tamberg - Alfa Romeo 156 2,0TS, Selespeed
2. Stelle Bend - Alfa Romeo 156 2,5
3. Tiit Luman - Alfa Romeo 156 2,5
4. Toomas Leemets - BMW 320d
5. Erki Tammleht - Audi a4 1,8t quattro
6. Hart Jürine - Jaguar X-type, 4WD
7. Jaan Tiideman - Alfa Romeo 164 3,0 Super
8. Leslie Laasner - Alfa Romeo 156 2,0 SW Ti
9. Andri Valk - SAAB 900 2,0T
10. Jaan Tiigi - Alfa Romeo 159SW 2,4jtd
11. Jyri Palis - Alfa Romeo 156TI 2.0
12. Lasse Hurt - Pontiac GTO 5,7
13. Lea Hurt - Pontiac GTO 5,7
Viimati muutis E.T., 20 Okt 2006, 22:12, muudetud 13 korda kokku.