tervist
Kas oskab keegi anda nõu, kuskohas mootorinumbri järgi saaksin tead, millega täpselt on tegu, sest pealtnäha tavalise 3-liitrise mootori kolvid on 3-st 8 mm laiemad.
Kirjad peal sellised:
AR06412#011338#
HS 3,5
008
Allan(53650682)
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#2AR06412 viitab küll terves interneeduses 3.0 mootori pihta...
Aga lisades sellele veel HS 3.5, võib välja tulla hoopis see, et on 3.5 l mootor ja keegi Harry Schultze on sellele oma küüneviha sisse ajanud..
Leidsin ühe jeebei lingi kus miskit plokki müüakse, kus on juures kiri:
Der Motor hat folgende Motornr.:
AR06412 - 003313
HS 3.5 -009
Das HS steht hier in diesem Falle für Harry Schulze (PS Schulze) der diesen Motor mal ursprünglich aufgebaut hat.
Aga lisades sellele veel HS 3.5, võib välja tulla hoopis see, et on 3.5 l mootor ja keegi Harry Schultze on sellele oma küüneviha sisse ajanud..
Leidsin ühe jeebei lingi kus miskit plokki müüakse, kus on juures kiri:
Der Motor hat folgende Motornr.:
AR06412 - 003313
HS 3.5 -009
Das HS steht hier in diesem Falle für Harry Schulze (PS Schulze) der diesen Motor mal ursprünglich aufgebaut hat.
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#3Heilige Scheiße! oskan vaid selle peale öelda
kus kuradist see mootor maha tuli ja mis seisus see hetkel on
jutu järgi pidavat antud kodaniku 12V mootorid tööreziimi poolest isegi Savali omadele silmad ette tegema (isegi kui Savali saab 3,5 juures 20kw enam kätte).
Muidugi on Autodelta omad veelgi paremad aga noh jah oleKS ja teeKS
kus kuradist see mootor maha tuli ja mis seisus see hetkel on
jutu järgi pidavat antud kodaniku 12V mootorid tööreziimi poolest isegi Savali omadele silmad ette tegema (isegi kui Savali saab 3,5 juures 20kw enam kätte).
Muidugi on Autodelta omad veelgi paremad aga noh jah oleKS ja teeKS
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#4``Schultze `` oli sinnapeale kirjutatud küll muide, tänan minu kahtlusi kinnitamast!
Ja tõsi ta on et käis räigelt edasi masin selle katlaga. Oli üks 90. a 164 mul 9 aastat tagasi, siis sai differ laiali lastud, kuna mootor ikka kangutas tõesti tõsiselt. Seejärel sai ta lahti võetud ja oli plaan mootor ka üle käia, kuna kogu auto oli tegelikult üksjagu halvas korras. Sain temaga vist ainult 1200 km sõita, kusjuure iga 300km tagant käis ta remondis, mille arve oli vanas rahas iga kord 3000 krooniümber ja lõpuks siis sai kastist lahti, sealtmaalt jäi see haigus külge, peale seda isendit oli mul neid 164-sid veel 5 tükki, aga mootor ei kippunud valmis saama, viisin vist vale mehekätte.
Nii ta mul nüüd siis seisab, mõtlen mis teha...
Huvitav on veel kusjuures see, et tal olid peal tavalised blokikaaned, juu oli originaalidega midagi juhtunud, sest pealevaadates oli näha, et hiljuti on näpitud, silikooni oli igalepoole topitud ja kurat..... hiljem lahtivõttes need peatihendid.... keegi oli augud suuremaks lõiganud ja vasest seibid sisse teinud.
Tõenäoliselt tuleks leida kõrvale tavaline kolmene mootor ja hakata otsast peale, pead saaks ju ümber teha, ja vänt ja kepsud tunduvad samad. Niisiis, kui kellelgi vedeleb üleliigne mootor, oleksin huvitatud, samuti võib proovida auku pähe rääkida, et ma sellest loobuks, sest olen suutnud juba 4 aastat ilma Alfa romeota olla, ja ei tahaks sinna musta auku tagasi kukkuda...
Tänud
Ja tõsi ta on et käis räigelt edasi masin selle katlaga. Oli üks 90. a 164 mul 9 aastat tagasi, siis sai differ laiali lastud, kuna mootor ikka kangutas tõesti tõsiselt. Seejärel sai ta lahti võetud ja oli plaan mootor ka üle käia, kuna kogu auto oli tegelikult üksjagu halvas korras. Sain temaga vist ainult 1200 km sõita, kusjuure iga 300km tagant käis ta remondis, mille arve oli vanas rahas iga kord 3000 krooniümber ja lõpuks siis sai kastist lahti, sealtmaalt jäi see haigus külge, peale seda isendit oli mul neid 164-sid veel 5 tükki, aga mootor ei kippunud valmis saama, viisin vist vale mehekätte.
Nii ta mul nüüd siis seisab, mõtlen mis teha...
Huvitav on veel kusjuures see, et tal olid peal tavalised blokikaaned, juu oli originaalidega midagi juhtunud, sest pealevaadates oli näha, et hiljuti on näpitud, silikooni oli igalepoole topitud ja kurat..... hiljem lahtivõttes need peatihendid.... keegi oli augud suuremaks lõiganud ja vasest seibid sisse teinud.
Tõenäoliselt tuleks leida kõrvale tavaline kolmene mootor ja hakata otsast peale, pead saaks ju ümber teha, ja vänt ja kepsud tunduvad samad. Niisiis, kui kellelgi vedeleb üleliigne mootor, oleksin huvitatud, samuti võib proovida auku pähe rääkida, et ma sellest loobuks, sest olen suutnud juba 4 aastat ilma Alfa romeota olla, ja ei tahaks sinna musta auku tagasi kukkuda...
Tänud
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#5väga huvitav leid, kohe tuli meelde see jutt kuidas idavirus lancia thema 8.32 emexi-sse viidi, sest ei suudetud juppe leida "imelikule" mootorile
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#7Kui ma õigesti mäletan, siis ostsin oma rohelisele esimesed fl tuled Sinu käest ja juba siis jäi meelde jutt 3.5l mootorist
Eniveis pakkusid ka puit rooli, ega see juhtumisi alles veel ei ole :icon_angel:
Eniveis pakkusid ka puit rooli, ega see juhtumisi alles veel ei ole :icon_angel:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Alfa Romeo 164 imelik mootor
#8veiks kirjutas:Kui ma õigesti mäletan, siis ostsin oma rohelisele esimesed fl tuled Sinu käest ja juba siis jäi meelde jutt 3.5l mootorist
Eniveis pakkusid ka puit rooli, ega see juhtumisi alles veel ei ole :icon_angel:
Jah, siis polnud ma veeel päris kindel tema kubatuuris, nüüd aga Harry Schulze nime sisselüües sai pildi päris selgeks.
Rooli müüsin kahjuks just eelmine nädal maha