Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#1
Karikasarja I etapp: Alfa jäärada

JUHEND





1. Aeg ja koht

1.1 Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 4. märtsil 2007. a. Männiku karjääris asuval jäärajal. (korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluspaika ja aega sõltuvalt ilmastikutingimustest, etteteatamisajaga vähemalt 4 kalenderpäeva).





2. Eesmärk:

2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi libedal.





3. Programm:

12.00 – kogunemine Järve Selveri parklas;

12.15 – kolonnis liikumine võistluspaika;

12:45 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 2 ringilise treeningu)

14:00 – esimese auto start;

17.00 – võistluse lõpetamine ja autasustamine;





4. Võistlusautod:

4.1 Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida kes saavad rajale ja kes mitte. Karikasarja punktiarvestus käib vaid Alfa Romeo marki sõiduautodel osalejate vahel. Muude markide puhul jätab korraldaja endale õiguse välja anda eripreemiaid.

4.2 Võistlusklassid:

4.2.1 Alfad üle 2001 cm3

4.2.2.Alfad kuni 2000 cm3

4.2.3.Vabaklass





5. Üldised reeglid:

5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber:

5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel.Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale ja ümbritsevaile ning mis võivad häirida võistluste kulgu

5.3 Stardijärjekord määratakse loosi alusel

5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina, mis viseeritakse võistluste juhi poolt. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;

5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;

5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;

5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga;

5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.

5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk.Finish lendav;

5.10 Aega mõõdetakse käsitsi, stopperitega, täpsusega vähemalt 1/20 sekundit;

5.11 Võistlus koosneb kahest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse parema soorituse aeg;

5.12 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1.vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek

5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude -10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.





6. Rehvidele kehtivad tingimused:

6.1 Naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa;

6.2 Südamik peab olema soovitavalt silindriline, homogeene ja risti lõigatud;

6.3 Naastude töötlemine ja teritamine on keelatud. Naastud võivad erineda etteantud tingimustest ainult kulumise tagajärgedest tulenevalt;

6.4 Naast peab olema rehvile kinnitatud välisküljelt;

6.5 Keelatud nn. “piikide” kasutamine;

6.6 Lamellrehvide kasutamine on lubatud.





7. Korraldaja vastutus

7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.





8. Osalustasu

8.1 Osalustasu on 150.-kr ja tasutakse kohapeal sularahas.





9. Autasustamine

9.1Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.





Cuore Sportivo

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#5
kontaktin homme nii ehk naa haldajaga... siis selgub kas sama koht või mitte, seal karjääre mitu ja 5 kildine rada millest SR foorumis juttu ei mahu meie valitud paigale kuidagi ära...



lisaks, kui just ei ole viimase nädala jooksul raudteed ehitatud, siis meie siseneme ilma raudteed ületamata.

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#7
...hm ma ei saa vastata, vastusevariantidest on puudu:



"tra ma olen nii kõva mees, raeh, et healjuhul tulen vaatama raeh, tra"

:lol:



...ma oleks siis selle valind 8) :lol: ...tglt väga väärt ettevõtmine, kümme punni köögiosakonda! ...aga giuliaprojekt vajab rahastamist ja võibolla viilin mõne tunni ja vaatan kuidas teised oma raudvara punasesse ajavad, oolrait? :wink: ...enda omasid ei raatsi peenestada :oops:

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#8
[quote="alfanatico"tra ma olen nii kõva mees, raeh, et healjuhul tulen vaatama raeh, tra"quote]

no... köögist kiitused ja aupaiste Al-Fanaticole.







Luman - seda minagi arvan et SR on eespool, seal kus on libedarada sildile kirjutatud maantee ääres, aga nii või naa pean K helistama haldajale, selline on kokkulepe temaga. Lisaks plaanime TL-ga reedel minna jää- ja muule luurele kohapeale kuskil kesklõuna paiku, et pühap oleks maksimaalselt kindla peale minek. Jää on üsna ebapüsiv element ja aasta kokkuvõttena üks keerulisema ajastusega üritusi ju...





PS! Köögis valmistatakse ette korrektseid signaallippe... lisaks olemasolevale alfa sümboolikaga stardilipule on lootust ka finish saada sportlikumana kui seni...

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#9
kurat ja põrgu

suur sula on suuremale karjäärile vee peale toonud...



pühap ja 4 märts on ka pisemal karjääril üritus planeeritud, haldajal omal algatusel ja viimasel minutil :( aga seal on mitu rada ja saame oma asja ikka tehtud, kui ilma vähegi hoiab.



HOIAME JOOKSVALT SIDET, mis puudutab ilmaolusid ja ürituse toimumise vormi.



PS! positiivsest küljest on teada, et SR kasutab hetke info alusel eesmist ja suuremat karjääri ja seda suisa iganädalaselt. samuti on teada, et sr kasutab seda ilma igasuguse juriidilise aluseta ja riskib päris mehise sakutamisega kui ta peaks vahele jääma näiteks keskkonnakaitsele.

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#10
Tahaks hirmsasti tulla, kuid vaatab kas jõuan. Kuna reedel on minek Saaremaale üle jäätee (väike kuiv trenn :D ) ja siis laupäeval või pühapäeval tagasi. Aga kui reedel mingil põhjusel ei jõua sinna, kuna see jäätee on ebapüsiv siis olen küll tulemas.

PS. Seal juhendis oli kirjas , et turvavöö peab olema kinni, kuid tavaliselt näeb seadus ette, et jääle autoga minnes peab turvavöö olema lahti. Et kui on minek põhjapoole saaks kiiremni välja :roll:

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#11
kui on ilmselgelt tuntav oht, et auto raskus on suurem kui jääkandevõime mudetakse võistluse korralduses midagi alljärgnevast:

võistluse aeg

võistluse koht

võistluse vorm





samuti kui kohaletunud üksmeelselt otsustavad, et turvalisuse huvides on vajalik lahtise vööga sõita, siis sedasi ka sünnib.



nädal tagasi -14C juures oli jää sile kui klaas ja paksuselt sobilik tankiga sõitmiseks. muutlikud ilmaolud on ka korralduskomitee sundinud tegutsema ja viimase hetke muutused on seni veel võimalikud. homme on viimane jääluure ja vajadusel ka alternatiivse paiga otsing.

pikaajaline ilmateade annab järgnevaks 7 päevaks pidevalt 0 lähedasi temperatuure ja üldse, kuidagi käesoleva aasta talv on äärmiselt lühikese loomuga olnud... külma hakkas tegema ju alles jaanuari teises pooles ja juba paistab aprill koos sinililledega.

Karikasarja I etapp - jäärada - juhend

#12
kusjuures, just tulin tammemäelt ja võin kinnitada et terves ulatuses on jää kaetud kas vee või lumelögaga...



peale saab, maha saab ka... aga ettevaatlikult... jää ja kalda vahel on pisuke astang - no nagu sõidaks äärekivile.



sõita saab, kellel auto must, see saab nagu iseenesest kindlasti selle puhtaks seal vetemöllus... päris emotsionaalne oli. tehnikaülkool mõõtis taas ja tegi katseid oma surabu impresaga seal. sõitmine nõuab muidugi palju külma närvi, ilgelt libe on ja kohati kisub vesi päris mehiselt valitud kursilt kõrvale... lisaks lombi põhjas paistavad heledad jääpraod - emotsioonina, nagu sõidaks 2x2m võrgul. praod on helevalged ja ülejäänud jää süsimust... nagu polekski seal midagi...



erinevatel andmetel on jääd kuni 40cm pakusena. ja haldaja kavatseb ise küll põhap seal midagi teha hirmus, et nädal hiljem enam peale ei saa ja tea kas selleks aastaks enam rohkem jääd on.



PS! lisaks käisin SR luurel ka männiku karjääris ja seal uhati ühe uuema mastaga pirr ja pirr edasi tagasi ja lisaks seisis kalda ääres üks päevinäinud mesa...



SR nägu kodanikud tegid mulle seal ELU ETTEPANEKU, noh tahad sõita vä

saanud vastuse, et kahtlen selle otstarbekuses mõeldi hetk ja pakuti, et ehk nad ise sõidavad siis minu autoga seal ja ma võin ju olla kõrvalitsmel kui pean seda vajalikuks...

muidu lahked mehed olid... viipasid käega kauguse suunas ja arvasid et seal on ohutum rada...



:lol: :lol: :lol:
cron