VML wrote: viga nimelt bmw 316 kapote alt

Pole küll väga kindel millisest bemmist jutt on , kuid AFM tüüpi õhulugeja on testriga vabalt kontrolltav ning lisaks sellele ka sama, mis 164 kapoti all
seega esimese asjana mõõdaks lugeja ära, kui see korras, siis kontrolliks voolikuid (teoreetiliselt võib juhtuda, et max tõmbe juures kisub kuskilt mingi liite lahti, ühku tuleb mujalt, klapp vajub kinni jne) Tegelikult kontrolliks veel ka lugeja klapi vedru üle-> nii igaks juhuks
Ning seejärel vaataks just-in-case üle ka tühikäigumootori

(gaas maas peab ta ju tühikäik avanema-> kui ei avane siis sureb)
tegelikult võiks veel natuke kahtlustada ka liigset survet karteris, kuid see ei oleks probleemi õhulugeja "eemaldamisega" kaotanud (ehk siis liigne surve surub klappi tagasi)
Tegelikult ma olen normaalne....