Karikasarja üldjuhend

#1
Eesti Alfa Romeo Klubi



2007. a karikasari

ÜLDJUHEND



1. ÜLDKORRALDUS

1.1. 2007. a Karikasari, Alfa Romeo marki sõiduautodele korraldatakse Eesti Alfa Romeo Klubi poolt mitmeetapilise lahtise seeriavõistlusena. Igaks etapiks koostab võistluste korraldaja eraldi juhendi.

1.2. Karikasari viiakse läbi vastavuses kehtivate tehniliste tingimustega, käesoleva üldjuhendiga ja etappide juhenditega. Eesti Alfa Romeo Klubi karikasarja üldjuhend on kinnitatud Eesti Alfa Romeo Klubi juhatuses.

1.3. Võimalikud muudatused üldjuhendisse esitatakse Eesti Alfa Romeo Klubi poolt ja kehtestatakse hiljemalt 30 kalendripäeva enne võistlusi ning kalenderplaani 7 kalendripäeva enne võistlusi, avaldatakse Eesti Alfa Romeo Klubi poolt elektroonilisel kujul.

1.4. Karikasarja etappide arv on minimaalselt 3 ja maksimaalselt 5.

1.5. Hiljemalt 2 nädalat enne etapi toimumist esitatakse etapi juhend Eesti Alfa Romeo Klubile kinnitamiseks.



2. KARIKASARJA VÕISTLUSAUTOD, ARVESTUSKLASSID

2.1. Võistlusautod peavad vastama kehtivatele tehnilistele tingimustele ning omama ARK ülevaatust.

2.2. Võistlusauto peab kandma Eesti Alfa Romeo Klubi korra kohaseid võistlusnumbrid, mida väljastab etapi korraldaja. Igasugused muud numbrid peavad olema kaetud. Reklaam autodel on lubatud.

2.3. Karikasarja arvestusklassid:

A. Alfad üle 2001 cm3

B. Alfad kuni 2000 cm3

C. Vabaklass: muud kiired autod (eelistusena itaalia päritoluga)



5. KARIKASARJA VÕISTLUSTE KÄIK

5.1. Korraldaja kohustub juhendiga tagama igale võistlejale vähemalt kaheringilise treeningu.

5.1.1 Sõidetakse eraldistardist kaks (kolm) vooru. Võib kasutada vaba stardijärjekorda .Start on eraldi koridorist.

5.1.2. Võistlustulemus selgub kahe parema võistlussõidu aegade summeerimisel.

5.1.3. Valestardi korral on karistusaeg 10 sek.

5.1.4. Sõltuvalt konkreetsetest tingimustest lastakse rajale kuni 3 autot.

5.1.5. Ühes voorus sõidetakse 2-4 ringi.

5.1.6. Võistleja peab olema stardikoridoris enne eelmise sõidu lõppemist. Kui auto,millel võistleja osaleb, on samal ajal rajal, siis peab võistleja seisma oma stardijärjekorras. Sellisel juhul toimub autode vahetamine stardikoridoris.Autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber.

5.1.7. Kui startinud võistleja ei lõpeta 1.vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek

5.1.8. Raja lühendamine ja rajapiirde puude-10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega

5.2. Toimub rajaga tutvumine ja vähemalt 2 võistlusvooru.

5.2.2. Võistleja on kohustatud eelstarditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start. Eelstart ei ole avatud rohkem kui 2 minutit pärast märguannet.

5.2.3. Stardikorraldus: eelsõitudes kuni 5 autot (vastavalt võistlusjuhendile) ühest reast.

5.2.4. Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk .

5.2.5. Valestardi korral hoiatus ja teistkordsel rikkumisel stardist eemaldamine. Stardikoridori on lubatud vahetada ainult seiskunud autost möödumiseks.





6. NÕUDED KORRALDUSELE

6.1. Start antakse lipuga. Finiš lipuga. Start paigalt, töötava mootoriga, elektroonilise ajamõõdusüsteemi korral võib kasutada lendstarti. Finiš lendav.

6.2. Kohtunikud annavad märguandeid signaallippudega.



7. KARIKASARJA TULEMUSED

7.1. Karikasarja paremusjärjestuse määravad võistlejate poolt kogutud punktisummad karikasarja etappidelt.

7.2. Igal etapil antakse viiele esimesele võistlejale punkte vastavalt 10, 6, 4, 2, 1

Punktisummade võrdsuse korral eelistatakse võistlejat, kellel on rohkem võite (teisi, kolmandaid jne kohti). Lõpliku kohtade jagunemise määrab parem tulemus viimaselt toimunud etapilt, seejärel eelviimaselt jne.

7.3. Karikasarja etapp arvestusklassis loetakse toimunuks, kui stardib vähemalt 3 võistlejat (v.a. vabaklass, milles punkte ei jagata).

7.4. Karikasarja võistlus arvestusklassis loetakse toimunuks, kui kõikidel etappidel kokku startisid vähemalt 4 erinevat võistlejat.

7.5. Protestiaeg etappidel on 20 minutit pärast antud sõidu finišit.



8. AJAVÕTT

8.1 Ajavõtt kõigil karikasarja etappidel vähemalt 1/20 sekundilise täpsusega.



9. TEHNILINE KONTROLL

9.1 Korraldajapoolsel esindajal on õigus kontrollida igal võistlusel, kõigi võistlejate autode vastavust kehtestatud reeglitele.



10. KORRALDAJA VASTUTUS

10.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.



11. AUTASUSTAMINE

11.1. Alfa Romeo karikasarja punktiarvestust peetakse kahes võistlusklassis:

A. Alfad üle 2001 cm3

B. Alfad kuni 2000 cm3

Vabaklassis osalejad ei teeni karikasarja punkte.

11.2. Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja etappidel osaleva mõlema võistlusklassi 3 esimest mitterahaliste preemiatega. Korraldajale jäetakse õigus välja anda autasusid ja preemiaid ka vabaklassis võistlejatele.

11.3. Karikasarja üldvõitjad klasside lõikes autasustatakse Eesti Alfa Romeo Klubi poolt Alfa Karikaga.
cron