Tervist foorumlased!
Olen uus Alfa Romeo foorumis nagu ka postitustest näha, kuid paistab et esimeseks autoks soetangi just selle masina. Olen käinud vaatamas paari 166te ja ühte 156te, 166 juures meeldib just selle mugavus ja suurus, kuid 156 paistab kõvasti sportlikum olevat. Lugesin foorumist ka mõnede tüüpvigade kohta mõlema auto kohta. Kuid vajaksin nõu et kumba autot siis eelistada esimeseks autoks, kummal suuremad miinused ja millise ise valiksite? Kuna ma tõesti ei taha kohe esimestel päevadel ropult raha sisse laduma hakata. Ise huvitun näiteks kas siis 156 98. aasta 2.5 v6 mootoriga isendist või siis 166 99. aasta 2.5 v6 mootoriga.
aitäh,
Marek
156 Vs. 166
#2esimeseks neist kahest?
Pole probleemi
3,2 V6 mootoriga 166 loomulikult
selle sportlikkusele jääb alla vaid 156GTA mis aga ei suuda kuidagipidi mugavuses võistelda
Aga tegelikult... Kui Sulle meeldib nobe auto ja otsid midagi ökonoomset, siis pigem 156, kui Sulle sobib pigem nobe, mugav ja "ökonoomne" auto ning meeldib turbomootor, siis 166TB jne jne jne...
Mis vastupidavusse puutub, siis 166-l on 156 ees suur eelis, mis on teistpidi ka miinuseks-> jupp, mis sobib ühtemoodi nii 1,4 Bravale, kui 2,5 156-le (kaaluvahe ON olemas) tegelikult ei ole just kõige... kindlam
166 on Lancia Kappaga samal põhjal, mis tekitab teistpidise probleemi (mis arvad, kas vähem maksab tükike, mis on "universaalne" ja sobib 12-le automudelile, või see mis vaid ühele, kahele sobida võiks?)
Kui sulle aga siiski meeldib rohkem mugavus ja natuke probleemivabam kulgemine, siis julgeks siiski veelkord 166-te soovitada
Ideaalis siis võiks olla must või hall ja kindlasti (!) manuaal ning valge nahksisuga
soovitatavalt ka 3,0 V6-> kuus käiku on ikka 6 käiku ning Navi
Ja ostmisel veendu, et saaksid kaasa ka koodid ja kõik muu juurdekuuluva
ja kindlasti veendu, et kõik asjad töötaksid (nagu näiteks aut klaasipuhasti, et veojõukontroll oleks välja lülitatav, jne jne jne)
oeh...
näed-siis nüüd tuli endalgi 166 tuhin peale 
Pole probleemi



Aga tegelikult... Kui Sulle meeldib nobe auto ja otsid midagi ökonoomset, siis pigem 156, kui Sulle sobib pigem nobe, mugav ja "ökonoomne" auto ning meeldib turbomootor, siis 166TB jne jne jne...
Mis vastupidavusse puutub, siis 166-l on 156 ees suur eelis, mis on teistpidi ka miinuseks-> jupp, mis sobib ühtemoodi nii 1,4 Bravale, kui 2,5 156-le (kaaluvahe ON olemas) tegelikult ei ole just kõige... kindlam

166 on Lancia Kappaga samal põhjal, mis tekitab teistpidise probleemi (mis arvad, kas vähem maksab tükike, mis on "universaalne" ja sobib 12-le automudelile, või see mis vaid ühele, kahele sobida võiks?)
Kui sulle aga siiski meeldib rohkem mugavus ja natuke probleemivabam kulgemine, siis julgeks siiski veelkord 166-te soovitada
Ideaalis siis võiks olla must või hall ja kindlasti (!) manuaal ning valge nahksisuga




oeh...


Tegelikult ma olen normaalne....
156 Vs. 166
#3Maarekk wrote:Kuna ma tõesti ei taha kohe esimestel päevadel ropult raha sisse laduma hakata. Ise huvitun näiteks kas siis 156 98. aasta 2.5 v6 mootoriga isendist või siis 166 99. aasta 2.5 v6 mootoriga.


Edit: link kah http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Tegelikult ma olen normaalne....
156 Vs. 166
#4Kui valida vastupidavuse poolest siis on 166 kindlasti parem valik. Aga ennem otsusta mida rohkem sul vaja laheb, mugavus voi siis sportlikus. ja naiteks kui valida 166 siis asi veel soltub kastist, automaatidel on amordid pehmemad kui manuaalidel.
156 Vs. 166
#5alfaman wrote: automaatidel on amordid pehmemad kui manuaalidel.
Automaatidel on kõik pehmem




Veelkord (mitte et ma nüüd müügimees oleksin, kuid) 2,5 166-ed, mida vaatasid on ilmselt "otsesaksast-eelmine-omanik-'32-sündinud-tädi-kes-vaid-kirikus-käis" ning loomulikult EI SAA Sa sealt ei koode (immo, alarm, stereo ega ka SatNav), raamatut ega ka ajalugu...
156 puhul on asi kordi lihtsam (kuna arvatavasti justnimelt bnd oma piilud)-> täisajalugu-> kõik mis üldse selle autoga tehtud/juhtunud on teada... (isiklikult garantiid anda ei julge, kuid tõenäoliselt sõidad kohe mitu aastat vaid hoolduse abil

Seega veelkord rõhutan 2,0 ja 2,5 võrdluses siiski võiks peale jääda 156



Tegelikult ma olen normaalne....
156 Vs. 166
#6Ma päris huviga ootan,millega see lõppeb 

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

156 Vs. 166
#7millega ta ikka lõppeb... pead ühel päeval pisara alla suruma ja kellegi kätt suruma ja nii te teed lahku lähevadki...
156 Vs. 166
#8156 Vs. 166
#9Maarekk wrote:hmm.. aitäh muidugi kõigile vastajatele ja muideks auto24jas hakkaski silma see bnd(?) auto just, ja 166te seast AUTO24.EE
eks uurin siis veel ja tänud![]()
Marek
EEE... ma nüüd tuleks vaataks, kuidas selle 166 omanik linnas 12,2 100-le küttekuluks saab


Sportronic on 4 käiguline planetaarkast, mistõttu näiteks tehaseandmetel on linnakulu 17,5, keskmine 12,2 ja maantee siis 9,1...
Tegelikult ma olen normaalne....
156 Vs. 166
#10aiii
siis küll pahasti, kui nii janune on, aga diiselversioonil andmed õiged? äkki viskaksite mingi lingi ka üles kuskohas tehaseandmed ja värki 


156 Vs. 166
#1110V diisel....
tehase järgi: linn 9, maantee 5,7 ja keskmine 7,3... Linki mul ei ole... (lihtsalt kodus mõned kataloogid ning vastik mälu, mis mõttetut infot talletab)
Diisel on muidugi... mitte just kõige
Alfam...
tehase järgi: linn 9, maantee 5,7 ja keskmine 7,3... Linki mul ei ole... (lihtsalt kodus mõned kataloogid ning vastik mälu, mis mõttetut infot talletab)
Diisel on muidugi... mitte just kõige

Tegelikult ma olen normaalne....
156 Vs. 166
#12
Tsiteerin TS-i ammuseid ütlemisi:
Diiselalfa on nagu soojendatud risotto.
tänud

156 Vs. 166
#13hästi hästi
eks ma siis piilun ikka bensiinimootoriga isendi poole ja arvamus ühtib ka sellega et manuaal parem, kuna ei kujutaks end sõitmas automaatkäigukastiga autoga

eks ma siis piilun ikka bensiinimootoriga isendi poole ja arvamus ühtib ka sellega et manuaal parem, kuna ei kujutaks end sõitmas automaatkäigukastiga autoga

156 Vs. 166
#15Ega se diisel nüüd nii hull ka ei ole. On ökonoomne ja siiani olnud vastupidiselt jutumeeste arvamusele ka vastupidav. See on täiesti maitseasi. Peab arvestama ainult V6 bensiinika mõnusa maheda urina asemel saad põriseva traktori. Vähemalt on nii 156-ga. Soovitan sellegipoolet proovisõidule minna ka diisliga. 

a.k.a Anthrax