Help wanted!

#1
Jama 164-jaga. (jälle...)

Hakkab tuuritama täitsa tühja koha pealt...nii umbes 1500-2100 rpm. Lisaks sureb ka lambist välja, eelnevalt soijub? madalatel pööretel 500-850 rpm.

Pull on see, et seda ei ole koguaeg. Kui kõrgematel pööretel tuuritab siis piisab sellest kui süüde välja ja uuesti käivitada...siis töötab mõnda aega. Vahest on pikemat aega rahu majas...siis hakkab aga uuesti jonnima.



Krt hinge ajab täis juba

:evil:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Help wanted!

#2
pakuks....



tühikäigumootor :roll: maha, puhtaks ja tõenäoliselt on kõik väga Bro pärast seda :wink:



EDIT: Pesa ja pistikut mitte unustada!



variant 2 -> vist kukub ära kuna Su 164 on Itaalia turult pärit :lol: aga kõigile, kelle 164 EI OLE ei ole Itaalia turule toodetud-> Sub-zero hingamisabi... ehk siis voolikuke, mis tuleb õhutorust ning liigub pronksniplisse, mis on tühikäigumootori teisele poole sisse keeratud... tavaliselt ei tööta
Tegelikult ma olen normaalne....

Help wanted!

#3
Ega ma tuutu ju päris täpselt ei tea, et milline see tühikäigumootor välja näeb või asub :oops:



Edit: Ei andnud rahu :lol:

Tühikäigu mootor on siis see kuhu tuleb õhupuhastist voolik ja teises otsas on pistik? Igatahes sai teisega ära vahetatud see junn seal. Tulemuseks: kõrgematel pööretel tuuritamine :lol:

Sai siis see pistik lahti võetud...asi lakkas, selle asemel läks tühikäik 1100 rpm peale.

Mulle hakkab tunduma, et sinna ongi koer maetud :D



Küsiks veel, et ega see kuidagi kahjulik ei ole kui ma sõidan päeva selle lahtise pistikuga ringi?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Help wanted!

#4
nooh küttekulu on suts suurem :roll:

auto on uimasem :roll:



Aga iseenesest midagi ta tuksi küll ei keera :roll:



tööpõhimõte kah-> tegemist on solenoidiga, mida siis ECU juhib tühikäigule lülitudes 12V ühtepidi/teistpidi lülitades, et siibriosa oleks avatud ainult niipalju, kuipalju on vaja õhku selleks, et mootor ettenähtud pööretel töös hoida.



Tuuritamine tühikäigul viitab tavaliselt kas sellele, et mõni reguleerimiseks vajaminev komponent (AFM või Lamda) paneb segast või siis on siiber ise aegajalt kinni (või ühendus kehva), mistõttu siiber ei liigu õieti ning seetõttu ei ole võimalik optimaaselt õhukogust mootorisse lasta.

Teine variant on mõni lahtine-katkine õhuvoolik, mis annab täpselt niipalju õhku peale, et siibriga seda enam normaalselt reguleerida ei saa :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Help wanted!

#5
Asjalik nagu alati :P



Nüüd mõõdan huvi pärast klemmidelt pinge ära kui tuuritama hakkab. Millegi pärast arvan et pinge kõigub.

Igaks petteks puhastaks tühikäigu mootori kah siis ära.

Ega kellelgi pole joonist selle kohta, et kuidas see lahti käib?



Muidugi diagnostika peaks sihukesed asjad kõik ära näitama, onju?



Lihtsalt meele teeb kurvaks juba :(
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Help wanted!

#6
Lahti tühikäigumootor ise EI KÄI see tähendab käib aga enam kokku ei käi :lol:



puhastada saab vaid selliselt, et eemaldad selle kollektori küljest (üks väga vastikul kohal asuv kuuskant-> nimelt selle plekitüki all, mis vööna ümber mootori pingul on) :roll: võtad pudelitäie puhastusõli ning uhad tööpinna ohtralt sellega üle-> siis keerad mootori asendisse, kus leotusvedelik võimalikult igale poole ligi pääseb



ootad mõned minutid (üsna mitmed), siis lapikesega puhastad leotusvedeliku ära, lased uuesti ohtra puhastiga üle ning kuivatad ära.



Seejärel ehitad omale pisikese diagnostika-asjanduse ehk siis võtad traadi paned ühtepidi pistiku klemmidele ning teist poolt kasutad alatult katsetamaks kas näit sigaretisüütajast võetus vooluga (hetkeks vastu pannes) liigub siiber lõpuni kinni ja +/- teistipidi ühendades uuesti lahti (seda võib loomulikult teha ka vastupidises järjekorras-> esmalt kinni, siis lahti ja siis uuesti kinni nt)



Seejärel ühendad pistiku uuesti ettenähtud kohta, kuid selle kuuskandi, mis mootorit kolle küljes hoiab jätad kinni keeramata. Süüte sissekeeramisel peaks siiber sulguma :wink:



Täpsemat infot edaspidigi saadaval (ehk siis mitmeid kordi läbikäidud protsess :lol: )
Last edited by ts on 23 Nov 2007, 00:51, edited 1 time in total.
Tegelikult ma olen normaalne....

Help wanted!

#7
Öösel pool 12 ei olnud just kõige parem hommikumantli väel seda kuuskanti kinni-lahti keerutada :lol: Korra õnnestus isegi padrun mootorisse uputada :lol: Ei tea mida naaber küll mõtles :roll:



Tänud igatahes õpetamisel!

Lähen kohe ja puhastan teise siibri ära...külge ei hakka praegu kruttima...vihmane ilm...



Naljakas on muidugi see, et ennist kui ma testriga ninatpidi mootoris olin...oodates tuuritamist, siis ta raip, et hakkanudki pöördeid kiskuma :D (nagu süütu laps, nurrus kenasti :) )
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Help wanted!

#8
veiks wrote:Naljakas on muidugi see, et ennist kui ma testriga ninatpidi mootoris olin...oodates tuuritamist, siis ta raip, et hakkanudki pöördeid kiskuma :D (nagu süütu laps, nurrus kenasti :) )


ei noh-> see on ju tavaline. Probleemid on kas ummikutes või möödasõidul vms kehvas situatsioonis



BTW-> kui tahad näha ideaalselt töötavat autot, siis tasub see alati diagnostikasse viia. :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Help wanted!

#9
Ummikutes ongi kõige nutusem. Mitu bemmi ja audimeest on tahtnud ka joonele panna...noh, gaasitab seal kõrval või nii. Üldiselt ei pööra sihukestele asjadele tähelepanu :roll:



Aga teemase. Siibri puhastasin ära, avaneb ilusti. Eks näis mis homne päev kaasa toob.

(kas pinge peab seal klemmidel ühtlane olema või võib see ka kõikuda mingil määral? )
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Help wanted!

#10
pinge peab olema hetkeline 12V üht või teistpidi



sisulielt on tegemist elektrimootoriga, mis liigutab klappi kas ühele või teisele poole



Info liigutamiseks tuleb pöördeandurilt+õhulugeja+lamda+gaasiklapp



BTW-> kontrolli igaks juhuks ka gaasiklapi andur üle-> Sinu omale peaks veel see vana hea süsteem olema, mis on kas lahti või kinni (vastavalt sellele on koos kas keskmine ja ülemine või siis keskmine ja alumine klemm)
Tegelikult ma olen normaalne....