Lahti tühikäigumootor ise EI KÄI see tähendab käib aga enam kokku ei käi
puhastada saab vaid selliselt, et eemaldad selle kollektori küljest (üks väga vastikul kohal asuv kuuskant-> nimelt selle plekitüki all, mis vööna ümber mootori pingul on)

võtad pudelitäie puhastusõli ning uhad tööpinna ohtralt sellega üle-> siis keerad mootori asendisse, kus leotusvedelik võimalikult igale poole ligi pääseb
ootad mõned minutid (üsna mitmed), siis lapikesega puhastad leotusvedeliku ära, lased uuesti ohtra puhastiga üle ning kuivatad ära.
Seejärel ehitad omale pisikese diagnostika-asjanduse ehk siis võtad traadi paned ühtepidi pistiku klemmidele ning teist poolt kasutad alatult katsetamaks kas näit sigaretisüütajast võetus vooluga (hetkeks vastu pannes) liigub siiber lõpuni kinni ja +/- teistipidi ühendades uuesti lahti (seda võib loomulikult teha ka vastupidises järjekorras-> esmalt kinni, siis lahti ja siis uuesti kinni nt)
Seejärel ühendad pistiku uuesti ettenähtud kohta, kuid selle kuuskandi, mis mootorit kolle küljes hoiab jätad kinni keeramata. Süüte sissekeeramisel peaks siiber sulguma
Täpsemat infot edaspidigi saadaval (ehk siis mitmeid kordi läbikäidud protsess

)
Tegelikult ma olen normaalne....