alfanatico wrote:...bertone ei kao kuhugi...

Chrysleri lugu tead? Roveri lugu tead? RR lugu tead? Bentley lugu tead? teemal, kes köögis kamandab
Oldsmobile, Plymouth näiteks ei toimeta enam üldse... köögis...
ja rääkides kerestajatest

DeVille, Fleetwood, Mulliner, Touring, Ghia ja sadu saatusekaaslasi on vaid nimeks jäänud
Never say never
Kerestajate kadumise taust on lihtne-> niikaua kuni on vajadus teha eriseeriaid on Bertone'l veel lootust.
Tänapäeva käkkide vorpimise (vabandust väljenduse eest) üldidee aga kipub olema minimaalsete kuludega ehitatav auto, mis kestaks umbes 10 aastat-> sellesse rallisse aga kerestajad ühe mudeli 10 000+ autose aastamahuga enam ei kuulu. Müüakse ju massiga, mitte enam hingega
Globaliseeruvas maailmas kipub olema kordi odavam seadistada üks tootmisliin ühe mudeli ehitamiseks, kui tellida see mudel kerestajalt (tõenäoliselt jäävad eranditeks baasautode põhjale ehitatud kabriod-> astra nt.)
Eksklusiivautod pannakse kokku samuti oma tehase "taganurgas" (8C nt), selle asemel, et neid mujalt tellida-> tõenäoliselt jäävad kerestajad mingil hetkel täielikult ehitama vaid oma kulu ja kirjadega ning võibolla saavad tuge baasmudeli müügiosakonnast (parim näide on Conversion Van'ide tootjad meerikamaal või nt Brabus)
Ülimalt kindel julgeksin siiski olla vaid Sbarro ning Zagato püsimajäämises, kuna see nišš ei kao kunagi kuhugi
Expect the best, but prepair for the worst
ts@omab paberit, mis saadud mitmeaastase pingilihvimisega ning millele on katud muuhulgas ka corporate finance ning mikro-makroökonoomika
Tegelikult ma olen normaalne....