SUVALINE PLÄMA

#526
Nädsa, nii mitmegi alfa, Montreal k.a, disainifirma Bertona läks pankrotti. Viimane Alfa neilt oli vist GT?

SUVALINE PLÄMA

#527
starfild wrote:Nädsa, nii mitmegi alfa, Montreal k.a, disainifirma Bertona läks pankrotti. Viimane Alfa neilt oli vist GT?


:roll:



Bertone ei ole pankrotis (veel) Concordato Preventivo tähendab üldjoontes seda, et pankrotieelses seisus pöördutakse investorite poole palvega veel natuke oodata ja lisaraha anda.



Asja mõte on selles, et niikaua, kuni ettevõtet restruktueeritakse ei saa gigandid lihtsalt seda üles osta. Kui pankrot peaks välja kuulutatama tulevad tõenäoliselt pilusilmadega bizninmänid ning Betrone kukub vorpima kogu oma 60-70tuhande autose aastavõimsuse ulatuses Hiina tootjate komponentidest kokku pandud sõidukeid Euroopa turule :wink:



BTW-> Bertone ei ole pelgalt kujustaja vaid ka kerestaja



OT-d kah: kõige kurvemat lugu kerestajate hääbumisest ilmestab tõenäoliselt parim kerestaja läbi Itaalia ajaloo-> Carozzeria Touring (jah seesama Touring, mis universaalkerega bemmide tagumikke kaunistab) :cry:

Kunagisest hiilgusest BMW 328 ja 8C, (kui vaid mõned Superleggera konstruktsiooniga sõidukid välja tuua) on jäänud vaid hale märk täiesti vales kohas :( Kuid loodetavasti nüüd uues seltskonnas siiski saadakse uuesti jalad alla 8) )
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#529
Järgneva postituse sisus palun mind mitte hukka mõista- mul ei ole mittemidagi muulaste vastu Eestis, niikaua kuni nad püüavad minuga suhelda eesti keeles. Minu rispekt kõigile, kelle emakeel ei ole eesti keel, ent vaatamata sellele püüavad (ja üldjuhul õnnestunult) hakkama saada eesti keeles.




Kas muulased eesti keelsetes foorumites suheldes proovivad kompenseerida oma kehvapoolset eesti keelt emotikonide kasutamisega või kasutavad nad neid rohkesti ka oma emakeeles suheldes?

Mitte et see mind häiriks vaid olen lihtsalt erinevates foorumites seda täheldanud ja päris naljakas on. :)
a.k.a Anthrax

SUVALINE PLÄMA

#530
pläma pläma pläma!!! :D :D :D

päris pikk teema tuli välja sellest sõnast! muahahahah

tuuuuuuuuuuuuuuus :D

SUVALINE PLÄMA

#531
alfanatico wrote:...bertone ei kao kuhugi...


:roll: Chrysleri lugu tead? Roveri lugu tead? RR lugu tead? Bentley lugu tead? teemal, kes köögis kamandab :wink:



Oldsmobile, Plymouth näiteks ei toimeta enam üldse... köögis...



ja rääkides kerestajatest :roll: DeVille, Fleetwood, Mulliner, Touring, Ghia ja sadu saatusekaaslasi on vaid nimeks jäänud :cry:



Never say never :(



Kerestajate kadumise taust on lihtne-> niikaua kuni on vajadus teha eriseeriaid on Bertone'l veel lootust.

Tänapäeva käkkide vorpimise (vabandust väljenduse eest) üldidee aga kipub olema minimaalsete kuludega ehitatav auto, mis kestaks umbes 10 aastat-> sellesse rallisse aga kerestajad ühe mudeli 10 000+ autose aastamahuga enam ei kuulu. Müüakse ju massiga, mitte enam hingega :wink:



Globaliseeruvas maailmas kipub olema kordi odavam seadistada üks tootmisliin ühe mudeli ehitamiseks, kui tellida see mudel kerestajalt (tõenäoliselt jäävad eranditeks baasautode põhjale ehitatud kabriod-> astra nt.)



Eksklusiivautod pannakse kokku samuti oma tehase "taganurgas" (8C nt), selle asemel, et neid mujalt tellida-> tõenäoliselt jäävad kerestajad mingil hetkel täielikult ehitama vaid oma kulu ja kirjadega ning võibolla saavad tuge baasmudeli müügiosakonnast (parim näide on Conversion Van'ide tootjad meerikamaal või nt Brabus)



Ülimalt kindel julgeksin siiski olla vaid Sbarro ning Zagato püsimajäämises, kuna see nišš ei kao kunagi kuhugi :wink:



Expect the best, but prepair for the worst



ts@omab paberit, mis saadud mitmeaastase pingilihvimisega ning millele on katud muuhulgas ka corporate finance ning mikro-makroökonoomika
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#532
...sisuliselt kõik õige, aga ma pidasin silmas kaubamärki kui sellist, üheltpoolt ma kuidagi ei usu, et see nimi kaob ja teiseltpoolt ma ei usu kuidagi, et see nimi kaob... laav, laav, laav :oops: :P

SUVALINE PLÄMA

#534
:lol:



Muuseas need näited tõingi just sellepärast, et kõigil on nimi jäänud :roll:



Caddy kasutas veel mitukümmend aastat nii DeVille, kui Fleetwoodi nime; RR ostis Mullineri üles ning jäi seal ise autosid edasi ehitama (RR by Mulliner) ning samamoodi läks ka Ghia-ga (hoolimata Fordi omandist oli siiski Ghia märki ja nime veel saada)



:lol: Lootusetu see asi ei ole :wink: Seda enam, et praeguseks on maailm jõudmas infoühiskonnast trendiühiskonda (kõik teavad kõike- elagu internet- seega eristumiseks on vaja mingit tuntud märki) :mrgreen:



Seega kõige sitem variant on, et hakkatakse tootma autosid nagu nõiteks Bertone HuiWang vms (igatahes eurooplasele südamelähedasem, kui nt. chery huiwang) :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#535
Et asi offtopikuks ära ei kisuks, siis informeerin teid, et



BRITNEY SPEARS ON RASE!
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

SUVALINE PLÄMA

#536
:shock: Kuidas siis nüüd selline asi juhtuda sai :lol:



Aaaaa... nüüd siis käib hiina kaksikute adopteerimine hoopis nii vahetult :lol: :lol: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

SUVALINE PLÄMA

#539
Ups, she did it again
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

SUVALINE PLÄMA

#540
Britni tegi Ülesoo Tootsiga veidike untsu. Ja nüüd on vast kollasel kirjandusel lustipäevad isa-pakkumistega :)



herr Kotkas viitab ka originaalallikale? :) Või teeb Just!'i haltuurat ja mõtleb välja asju.